TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hvor er min Theo babs bare famtastisk i disse dage :loveshower Han smiler og smiler. Han griner og er bare SÅ glad! Og i går kom han op i kravle stilling OG armstrækkerstilling (kan man overhovedet kalde det det? :P Haha) Jeg fik heldigvis taget billeder af det. Vi er bare SÅ stolte! Hold op hvor er vores lille mand bare aktiv og vild efter at komme rundt :D

I dag sov han så også til kl. 08.30 :o Helt crazy! Det har så også skubbet formiddagsluren noget, og han er først ude at sove nu, og har indtil videre sovet en halv time :P Men skidt, han må have trængt til det ;) Men jeg glæder mig til at vågner, så han kan få noget grød! Det gik bare fantastisk i går, han var så glad og ivrig.

Det er jo helt vildt så glad i låget jeg er i dag, altså :biglove :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er min Theo babs bare famtastisk i disse dage :loveshower Han smiler og smiler. Han griner og er bare SÅ glad! Og i går kom han op i kravle stilling OG armstrækkerstilling (kan man overhovedet kalde det det? :P Haha) Jeg fik heldigvis taget billeder af det. Vi er bare SÅ stolte! Hold op hvor er vores lille mand bare aktiv og vild efter at komme rundt :D

I dag sov han så også til kl. 08.30 :o Helt crazy! Det har så også skubbet formiddagsluren noget, og han er først ude at sove nu, og har indtil videre sovet en halv time :P Men skidt, han må have trængt til det ;) Men jeg glæder mig til at vågner, så han kan få noget grød! Det gik bare fantastisk i går, han var så glad og ivrig.

Det er jo helt vildt så glad i låget jeg er i dag, altså :biglove :D :loveshower

:yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov lille ven sov!!! Der var lige ved at være ro og så kom der et pludseligt brag :gal hun er heldigvis stop mæt og HAR lavet en bonus ble så der er OK forudsætninger for at hun kan finde ro - problemet er nok snarere den power nap hun fik taget sig i bilen på vej hjem fra vildbjerg - 12 min tager turen og hun nåede at falde i søvn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger Maja - ja, vi havde en rigtig go tur! Vi var lidt spændte på sommerhuset, men det var ganske hyggeligt - lille, men hyggeligt. Og så var der legepladser tæt på... Det var også hyggeligt at gå rundt inde i bork - nede ved havnen er det bare så hyggeligt.

Så kan vi godt glæde os til at skulle til Bork :P Nåede I i legeland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bagt alt for mange boller, kagen er hentet og Marius sover sødt i barnevognen. Så nu venter vi bare på at marius fødselsdagsgæster kommer. Spændende hvad han siger til at få gaver der skal pakkes op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger Maja - ja, vi havde en rigtig go tur! Vi var lidt spændte på sommerhuset, men det var ganske hyggeligt - lille, men hyggeligt. Og så var der legepladser tæt på... Det var også hyggeligt at gå rundt inde i bork - nede ved havnen er det bare så hyggeligt.

Ja det er nemlig sådan et hyggeligt sted, jeg forbinder det også 100 % med ferie og afslapning. Vi skal altid ned på surfer stranden og igennem "gå gaden" når vi besøger mine forældre i campingvognen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu rejser Silke Elia sig op i den fri luft uden hjælp. Hun tager stadig kun et par skridt før hun bevidst sætter sig ned. Kan vide hvornår hun tør gå rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan vi godt glæde os til at skulle til Bork :P Nåede I i legeland?

Nej vi besluttede at tage derned på et andet tidspunkt - fordi det var for godt vejr og så syntes vi at det næsten ville være en skam at være indenfor. Men vi skal helt sikkert derind en dag. Det tager nemlig kun ½ time at køre til Bork for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nemlig sådan et hyggeligt sted, jeg forbinder det også 100 % med ferie og afslapning. Vi skal altid ned på surfer stranden og igennem "gå gaden" når vi besøger mine forældre i campingvognen.

Ja lige præcis! Det kan jeg godt forstå at I udnytter når I er på besøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu rejser Silke Elia sig op i den fri luft uden hjælp. Hun tager stadig kun et par skridt før hun bevidst sætter sig ned. Kan vide hvornår hun tør gå rigtigt :)

Wauw det er godt nok flot. Hun er dygtig hende Silke Elia! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok taget til med at gå for Elins vedkommende.... hun går i flere minutter nu uden at sku holde ved nogen eller noget. Og hun elsker det!

Jeg glæder mig så meget til at aflevere hende ved DP på mandag så hun kan se hvad der er sket de sidste 3 uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marius fejret 3 dage på forhånd. God dag. Først en masse pakker. Fisher Price Little people er allerede et hit :) Lækker kage. En tur på legepladsen og hotdogs til aftensmad. Så der blev puttet en meget træt dreng :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok taget til med at gå for Elins vedkommende.... hun går i flere minutter nu uden at sku holde ved nogen eller noget. Og hun elsker det!

Jeg glæder mig så meget til at aflevere hende ved DP på mandag så hun kan se hvad der er sket de sidste 3 uger...

Hun er for vild!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas er begyndt at gå mellem møblerne nu... uden at jeg skal motivere ham til det :wub så stor han bliver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silas er begyndt at gå mellem møblerne nu... uden at jeg skal motivere ham til det :wub så stor han bliver...

Seje Silas :yay

Sjovt nok har Lucas gjort det samme både i går og i dag, og hold op hvor bliver man bare stolt når de gør det! De bliver så store :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Jeg mener vi stoppede med at bruge den da Theo var omkring tre mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Silke Elia kom først ud af den da hun var ca. 6 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok taget til med at gå for Elins vedkommende.... hun går i flere minutter nu uden at sku holde ved nogen eller noget. Og hun elsker det!

Jeg glæder mig så meget til at aflevere hende ved DP på mandag så hun kan se hvad der er sket de sidste 3 uger...

Hun er så sej! Hvor er vores små babyer blevet af? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er for vild!

Ja det hun vil, det vil hun 110 %... men hun kan bare ikke helt finde ud af at sætte sig ned, når hun er træt i benene... så er bange for at vi får nogle vilde styrt det næste stykke tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er så sej! Hvor er vores små babyer blevet af? :wub

tak for det for - ja er det ikke skønt alt det de lige pludselig kan? Jeg synes at det er sjovt at se hvordan udviklingen forløber - omend det kan give en hysterisk pige til tider... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David blev puttet kl 19.30 i går... Og han sover stadig :blink Det var åbenbart virkelig hårdt at være i zoo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er i andres børn vokset ud af liften? :)

Vi brugte vores indtil Elin var 3 eller 4 mdr....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David blev puttet kl 19.30 i går... Og han sover stadig :blink Det var åbenbart virkelig hårdt at være i zoo :D

Hold da op :o - han må have trængt til det... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev Marius fejret 3 dage på forhånd. God dag. Først en masse pakker. Fisher Price Little people er allerede et hit :) Lækker kage. En tur på legepladsen og hotdogs til aftensmad. Så der blev puttet en meget træt dreng :glad

Det lyder som en dejlig dag Marius har haft :balloon hvad var det for en flot kage du havde lavet til ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER