TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Utroligt 6 timers sammenhængene søvn IGEN! Det kunne jeg virkelig godt vende mig til... og nu sover hun vist igen :goodluck

kan da slet ikke undgå at blive jaloux. Men det er da super skønt at Mie er blevet så god til at sove selv :yay

Har selv haft endnu en nat uden søvn, da Ida som sagt KUN vil ligge på min mave og sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Utroligt 6 timers sammenhængene søvn IGEN! Det kunne jeg virkelig godt vende mig til... og nu sover hun vist igen :goodluck

Hvor dejligt, Maja!! Du fortjener det sgu! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MÆND :angry :klap :shooter :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaringer med at børnene kravler i søvne? Hvor længe gør de det? Simon har nu gjort det i 2 nætter og han vågner og bliver ked når han rammer sengeranden. Hjælper det evt at lægge dem i en sovepose? Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kigget budget, været herinde på siden flere gange, været i bad, taget tøj på og sat hår - og han sover stadig. Jeg savner min baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lorte nat :( Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lorte nat :( Øv

Velkommen i klubben :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lorte nat :( Øv

Velkommen i klubben :(

:ditto

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lorte nat :( Øv

Velkommen i klubben :(

Sender en masse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Tiger! Du er IKKE velkommen her!" :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Tiger! Du er IKKE velkommen her!" :angry

:kram jeg har også en billigt til salg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh bette Ida har fået hendes første forkølelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke undgå at blive lidt jaloux. Her har jeg været oppe seks gange siden kl 20.30..... :-D

Jeg sender sovekarma i jeres retning... håber den søvnløse periode snart er ovre... i fortjener at få noget søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt 6 timers sammenhængene søvn IGEN! Det kunne jeg virkelig godt vende mig til... og nu sover hun vist igen :goodluck

Hvor er det fedt for jer, det har i så meget fortjent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan da slet ikke undgå at blive jaloux. Men det er da super skønt at Mie er blevet så god til at sove selv :yay

Har selv haft endnu en nat uden søvn, da Ida som sagt KUN vil ligge på min mave og sove

Jeg er lykkelig for at søvnen ENDELIG er kommet til os... men må indrømme at selvom jeg går fået en masse timer kræver kroppen nu at der bliver indhentet en masse. Jeg har ærligt været død træt hele dagen, som om jeg kun har fået et par timer <_< men håber jeg får indhentet en masse mens Anders har ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Maja!! Du fortjener det sgu! :kiss

Tak :kiss jeg håber på en lang god periode!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lykkelig for at søvnen ENDELIG er kommet til os... men må indrømme at selvom jeg går fået en masse timer kræver kroppen nu at der bliver indhentet en masse. Jeg har ærligt været død træt hele dagen, som om jeg kun har fået et par timer <_< men håber jeg får indhentet en masse mens Anders har ferie.

Du har med andre ord sovet for længe nu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt for jer, det har i så meget fortjent :)

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har med andre ord sovet for længe nu :lolhit

:oops :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops :lol

Men det er dig vel ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie puttet på eget værelse :unsure Puh ha syntes det er et STORT skridt! Anders fik lov til at putte tror det var bedst, for mine mor-bekymringer ville have påvirket det negativt.

Vi skiftede taktik og flyttede hendes lille seng ind på værelset så hun sover i noget kendt et nyt sted.

Spændt på natten :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er dig vel ondt :)

Tak :) det skal nok give overskud på kontoen igen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie puttet på eget værelse :unsure Puh ha syntes det er et STORT skridt! Anders fik lov til at putte tror det var bedst, for mine mor-bekymringer ville have påvirket det negativt.

Vi skiftede taktik og flyttede hendes lille seng ind på værelset så hun sover i noget kendt et nyt sted.

Spændt på natten :unsure

Krydser finger for at i får en god nat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Gud(hvis du findes) lad mig please bare sove 3 timer i stræk i nat! Ku virkelig godt bruge det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mie puttet på eget værelse :unsure Puh ha syntes det er et STORT skridt! Anders fik lov til at putte tror det var bedst, for mine mor-bekymringer ville have påvirket det negativt.

Vi skiftede taktik og flyttede hendes lille seng ind på værelset så hun sover i noget kendt et nyt sted.

Spændt på natten :unsure

Jeg har også lige puttet David på eget værelse for første gang - dog i den store tremmeseng (som han ikke kender). Der var ingen problemer med at falde i søvn, men er meget spændt på natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER