TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Argh!! Johannes har fået nyt søvnmønster.. Nu vågner han så på slaget 05.15 og så er der ellers fest. Nu er han så igang med dagens første lur i barnevognen, men ville jo egentlig gerne at han sov bare lidt længere om morgenen.. IHH!! Til gengæld har han opdaget at han kan råbe og hvine, så man bliver vækket af en glad råbe-baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Yay, vågnede kun 4 gange i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig syg baby med feber og snot, men trods det har hun faktisk sovet godt i nat, spist sin morgenmad og leger som hun plejer :7himmel

Kun lidt mere mor-syg end normalt, det er der jo ikke noget at sige til :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at Anders er hjemme :biglove date igår aftes og Jeg har tjansen at passe på sengen :zzz mens Anders har morgenvagten... så nu vil jeg se om jeg kan sove lidt (efter månedens bedste nat - 1 sut og 1 flaske ved midnat og Hun får først morgenmad nu :blink - jeg tror min baby er tilbage :yay)

Yay, for tilbagevendt baby og god nat :)

Og dejligt med date og det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeees, glade bandit Bella er tilbage efter opkast og hængetræ igår! Kun en amning i nat mellem 20.30-7.00 :) Skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeees, glade bandit Bella er tilbage efter opkast og hængetræ igår! Kun en amning i nat mellem 20.30-7.00 :) Skønt!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Johannes har fået nyt søvnmønster.. Nu vågner han så på slaget 05.15 og så er der ellers fest. Nu er han så igang med dagens første lur i barnevognen, men ville jo egentlig gerne at han sov bare lidt længere om morgenen.. IHH!! Til gengæld har han opdaget at han kan råbe og hvine, så man bliver vækket af en glad råbe-baby :biglove

Prøv at hold ham kørende et kvarter længere inden du putter ham, til ALLE lure og til aften. Efter et par dage har han rykket det kvarter i sin rytme (det virker bedst hvis ham har en fast rytme) og Så kan du rykke et kvarter mere og sådan fortsætter du til Du har en mere acceptabel stå op tid. Det virkede her. Mie gik fra at vågne 4.30-5 til kl 6 eller derefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at Anders er hjemme :biglove date igår aftes og Jeg har tjansen at passe på sengen :zzz mens Anders har morgenvagten... så nu vil jeg se om jeg kan sove lidt (efter månedens bedste nat - 1 sut og 1 flaske ved midnat og Hun får først morgenmad nu :blink - jeg tror min baby er tilbage :yay)

Fantastisk!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ligge og høre Anders spille på Mies lille key board mens Mie ligger og synger "aah AH øhh ahhh vooh øh" :biglove min lille familie er det bedste jeg ved :kuller så nu vil jeg stå op og fortælle dem det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk!! :glad

Ja det er helt igennem lettende og dejligt jeg har savnet hende! og tiltrængt med en god nattesøvn! Nu kan jeg se frem til en uge hvor jeg kan få lov til at sove længe hver anden dag :yay bare tanken giver overskud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu fantastisk nat :) Ida har sovet fra klokken 23 og til nu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV. Camille vågnede IGEN i nat :( Håbede ellers sådan hun var begyndt at sove igennem igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke tigeren viser sig for meget i nat, så du kan få noget søvn

Der har slet ikke været noget i nat. Tvivler på om det godt nok var noget tiger vi så i går. Synes da det er noget hurtigt overstået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har slet ikke været noget i nat. Tvivler på om det godt nok var noget tiger vi så i går. Synes da det er noget hurtigt overstået?

De første 2-3 tigere kan vare fra 1-3 dage.. De er korte, og kommer med få ugers interval (ved 5,8,12 uger mener jeg)

Så det kan godt være det var et hurtigt 5ugers spring :)

Tit kan man tjekke det ved at se omd et passer rimeligt med de ting som de skal kunne eller hvad man skal sige, der omkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er SÅ træt. Men har fået trumfet igennem at fra på msdag sover Marius i eget værelse. Håber det hjælper på alles søvn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan "trapper" jeg min lille mus ud af at hun skal holdes i hånd flere gange om natten for at falde til ro?

Jeg har været oppe 4 gange i nat for at holde hendes hænder, og det tager hver gang imellem 15-20 min :prik er der noget jeg kan gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ville jeg dog ønske at min mælkproduktion havde fundet ud af at Ida var begyndt at få "fast føde" til aftensmad. Er godt nok ved at springe :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu med næste autostol.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at hold ham kørende et kvarter længere inden du putter ham, til ALLE lure og til aften. Efter et par dage har han rykket det kvarter i sin rytme (det virker bedst hvis ham har en fast rytme) og Så kan du rykke et kvarter mere og sådan fortsætter du til Du har en mere acceptabel stå op tid. Det virkede her. Mie gik fra at vågne 4.30-5 til kl 6 eller derefter.

Det må jeg prøve :) Synes i hvert fald at kl 5.15 er liiiige muntert nok. Nu har vi ferie her i påsken, så kan vi forsøge der. Tak for rådet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor har Mie godt nok været i Det skønneste humør idag! Kluk grinet, smilet, været opslugt af leg. Hun har spist 2 nye slags grød med gluprende appetit, blevet lagt til lur uden så meget som et grynt. Hun havde den bedste nat i en måned i nat...

Bare en helt igennem lykkelig baby der har smilet hele dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor har Mie godt nok været i Det skønneste humør idag! Kluk grinet, smilet, været opslugt af leg. Hun har spist 2 nye slags grød med gluprende appetit, blevet lagt til lur uden så meget som et grynt. Hun havde den bedste nat i en måned i nat...

Bare en helt igennem lykkelig baby der har smilet hele dagen!

Dejligt :D

Så er man også selv i så godt humør og man får så meget overskud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge i træk er Silke Elia faldet i søvn af sig selv. Jeg tror stadig nogle gange, jeg drømmer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge i træk er Silke Elia faldet i søvn af sig selv. Jeg tror stadig nogle gange, jeg drømmer!

Den sengerand er godt nok fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sengerand er godt nok fantastisk :yay

Det er helt vildt! Havde aldrig troet det kunne gøre sådan en forskel. Jeg ligger hende bare, så ligger hun sig om på siden og sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER