TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Endelig med internet igen!!!! :yay

I mellemtiden er Luna blevet 6 mdr - hvor bliver tiden af??

Og så har hun sovet på eget værelse i nat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og venter på om vi skal op til min søster på sygehuset :( Så jeg er lige ved at fodre Marius af...

I slap for at komme herind. Også hyggerligere at ses under andre omstændigheder og så slap Marius for det. Men glæder mig til at se hvor godt han spiser fredag den store dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida har fået grød for første gang idag, og det var en succes :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bassen var godt nok træt i dag - var nærmest ved at falde i søvn på min skulder efter at ha fået nattøj på. Så nu ligger han og bobler i sin seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at det kører med eget værelse!!

Sover Mie altid meget op til en tiger?

Ved nogle af dem har hun. Men det kan også være noget andet. Hun spiser bare næsten heller ingenting, hverken grød eller flaske så min fornemmelse er at det her er optrækket. I modsætning til at hun KUN ville spise hirsegrød så spiser hun 6 forskellige slags grød nu så det er noget andet der plager nu. Heldigvis er søvn Og appetit det eneste vi har mærket indtil nu. Hun er I fint humør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænder og tiger er altså ikke nogen god blanding for nattesøvnen :(

Har snart været vågen en time. Håber virkelig snart hun vil sove igen.

Er altså lidt (læs meget) misundelig på dem der har overstået 37 ugers tigeren. Den er godt nok strid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænder og tiger er altså ikke nogen god blanding for nattesøvnen :(

Har snart været vågen en time. Håber virkelig snart hun vil sove igen.

Er altså lidt (læs meget) misundelig på dem der har overstået 37 ugers tigeren. Den er godt nok strid!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 gang oppe i nat :yay "keep them coming"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snottet feber baby, der er morsyg! Hurra for bærerselen, ellers ville jeg jo aldrig have fået morgenmad eller ordnet køkkenet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik man lige 1,5 time ekstra i morges mens manden tog C.... Dejligt :loveshower

Når hun vågner fra formiddagslur, så skal vi ned i byen og fornye mors garderobe, så jeg kan blive fin til at starte på arbejde på tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nydt det fine vejr med at afprøve klapvognen :)

yVFowrA.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æhhhh... 5 gange oppe i nat. Nå, det bedre end otte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt min lille skat i søvn - skønt! Har har virket så urolig hele aften og her til morgen - og nu får vi gæster så det er rart at han kan sove fra det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænder og tiger er altså ikke nogen god blanding for nattesøvnen :(

Har snart været vågen en time. Håber virkelig snart hun vil sove igen.

Er altså lidt (læs meget) misundelig på dem der har overstået 37 ugers tigeren. Den er godt nok strid!

Tænder, tiger og forkølet baby er heller ikke den bedste combi for nattesøvnen, så føler med dig. Sender dig en masse :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi tilbudt dagplejeplads :o Hos en af de ønskede, men åbningstiderne kniber lidt. Det drejer sig om 10 min... What to do? Tankerne kører på højtryk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi tilbudt dagplejeplads :o Hos en af de ønskede, men åbningstiderne kniber lidt. Det drejer sig om 10 min... What to do? Tankerne kører på højtryk...

Kan det ikke være at man kan gøre en undtagelse, når det kun drejer sig om 10 minutter. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 min formiddags søvn ikke OK Mie!!!! Ikke OK!!!! Vi kan ikke ligge hende igen før kl 2 for der kommer en mægler kl 13 Mor tid røg så lige ud af vinduet samtidig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det ikke være at man kan gøre en undtagelse, når det kun drejer sig om 10 minutter. ?

Tror min mand kan få lov til at møde lidt før og gå det tidligere også. Og så vil bedsterne hjælpe om fredagen :) Så længe jeg ikke ved hvad jeg kommer til at lave, så er vi nødt til at finde ud af om det kan lade sig gøre alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare have det så godt med at aflevere Marius nede ved søde Anita :) Vi må lige få styr på det i løbet af påsken. Vi skal nemlig allerede give svar d. 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. Jeg har altså den mest fantastiske baby, hvis jeg selv skal sige det :kuller Hun har de sidste 1-2 uger max vågnet en gang om natten, er glad og nem om dagen.. Går tidligere i seng (Omkring kl 20-21) og sover til mellem 6 og 8... Livet som mor er PERFEKT for tiden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, i dag vil Anabella IKKE have andet end bryst!! Jeg ved simpelthen ikke, hvordan vi skal komme op på bare et måltid og meget snart tre jo..

Der kommer ikke rigtig bonus bleer andet end hver 3.-4. dag og det sidste døgns tid op til gylper hun helt vildt, som om der ikke er plads til mad..!!

Hum virker ikke til at have ondt i maven og prøver ikke engang på at presse.. Hun prutter lidt ind imellem, men ellers intet!!

Hverken sukkervand eller fennikel the hjælper - ka dog kun få begrænset i hende, da hun nægter flaske.. Og sveskemos i grøden dur heller ikke, da hun slet ik vil åbne munden!!

HJÆÆÆÆLP, tak!! :)

Har også skrevet om det i min mor tråd og var virkelig brug for råd/inputs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare have det så godt med at aflevere Marius nede ved søde Anita :) Vi må lige få styr på det i løbet af påsken. Vi skal nemlig allerede give svar d. 5...

Krydser finger for at i kan få det til at lykkes :)

Argh, i dag vil Anabella IKKE have andet end bryst!! Jeg ved simpelthen ikke, hvordan vi skal komme op på bare et måltid og meget snart tre jo..

Der kommer ikke rigtig bonus bleer andet end hver 3.-4. dag og det sidste døgns tid op til gylper hun helt vildt, som om der ikke er plads til mad..!!

Hum virker ikke til at have ondt i maven og prøver ikke engang på at presse.. Hun prutter lidt ind imellem, men ellers intet!!

Hverken sukkervand eller fennikel the hjælper - ka dog kun få begrænset i hende, da hun nægter flaske.. Og sveskemos i grøden dur heller ikke, da hun slet ik vil åbne munden!!

HJÆÆÆÆLP, tak!! :)

Har også skrevet om det i min mor tråd og var virkelig brug for råd/inputs!

Da Ida havde samme alder havde hun det på samme måde(dog ikke med bonusbleerne), i Idas tilfælde var det 26 ugers tigeren der var på spil. så det med grøden skal nok komme tilbage, det gjorde det i hvert fald her. :)

Jeg tænkte på at min sp sagde at der skulle være bonusble hver dag efter opstart på grød, og var der ikke det, så skulle jeg prøver med laktulose til hende. Eller så gav min svigermor mig det tip at stikke et termometer i måsen af hende selvom hun ikke virker til at have feber, da det sætter gang i systemet.(men 7,9,13 så har vi ikke haft brug for noget af det endnu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har SP været her for at veje bettemanden for at sikre at han tager på som han skal når nu han suppleres med flaske.

Vægten mandag morgen sagde 3830 og i dag 4000. 170 gram siden mandag <3

Dog lige med den margin at mandag var det lige før mad, denne gang lige efter mad.

Juhuuuu dejligt at han tager på :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse er kommet hjem med påskegave til mor og far -- et lille Bæger med sået karse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER