TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Sygdom sætter åbenbart ikke en stopper for ,at albert lærer nyt. Han har fået lært at møvre sig fremad :glad min store seje dreng :glad :glad :glad

Verdens sejeste Albert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jesus!!! Der er ingen tvivl om at Sophia er en pige...med PMS :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om du har haft en hyggelig aften - og dejligt at du kan tage afsted med en viden om at Mie er i de bedste hænder ved hendes far!

Ja det er skønt at Mie er fuldstændig ligeglad med om det er Anders eller mig der er hos hende, det giver en frihed og en dejlig ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvad sker der lige for min datter i dag....? Hun har været vågen siden kl 6.15 - og virker ikke til at være specielt træt endnu...og hun har altså snart været vågen i 4 timer! Jeg har brug for min hygge kop kaffe snart...! :P

Men jeg har fået hende til at skraldgrine i dag!! Hold fast det er lækkert hvis hun endelig er ved at knække den kode... for hun har, som alle andre babyer selvfølgelig, en fantastisk latter der går lige i hjertet... :wub

Håber jeg kan få lov at høre lidt til den imorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvad sker der lige for min datter i dag....? Hun har været vågen siden kl 6.15 - og virker ikke til at være specielt træt endnu...og hun har altså snart været vågen i 4 timer! Jeg har brug for min hygge kop kaffe snart...! :P

Men jeg har fået hende til at skraldgrine i dag!! Hold fast det er lækkert hvis hun endelig er ved at knække den kode... for hun har, som alle andre babyer selvfølgelig, en fantastisk latter der går lige i hjertet... :wub

Samme her, igår bare. Sophia har grinet enkelte gange, men igår var mor åbenbart så sjov at det medførte grineflip, så hun blev helt rød i hovedet :)

Og jeg glæder mig også til min hygge kop kaffe. Satser på hun falder i søvn på vej til MG :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke baby relateret, men skal lige ud med.!!

Hvad sker der for, at jeg i december var ved læge pga. noget muskel smerte halløj i underlivet efter fødslen og nu har jeg endelig fået en tid hos Skejby - I SLUTNINGEN AF APRIL.!!! Jamen, til den tid har jeg jo så bare haft ondt i 7 måneder, men okay!! ARGH..!!!!! :angry :gal

:gal det er BARE ikke OK :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag vælger kommunen så at flytte jordet de flyttede ud for enden af vejen igår op i den anden ende, hvor der holder en lastbil. Min babyarlarm er på overarbejde og krydser fingre for at Marius ikke vågner ved det. Hvor lang tid kan det F

dog tage??? De startede kl 7 i morges!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå ar Caroline er lidt irriteret. Der er en fortand på vej ned fra overmunden :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kan få lov at høre lidt til den imorgen!

Håber jeg også :wub

Og ih, blev helt glad...... Havde i forvirringen helt glemt at du kommer i morgen..... Skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg også :wub

Og ih, blev helt glad...... Havde i forvirringen helt glemt at du kommer i morgen..... Skønt :loveshower

:loveshower Det bliver så HYGGELIGT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia hader jo at ligge i barnevognen, når vi skal ud, hvis hun ikke er træt og skal sove. Derfor var det ekstra fedt at køre hjem fra MG i dag, da hun nu kan sidde op. Jeg kan sige, hun nød det i fulde drag. Kunne se hun lagde an til gråd, da vi nærmede os vognen, istedet , så hun noget forundret på mig, da jeg satte hende op. Klart en succes.

UiuFM5m.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia hader jo at ligge i barnevognen, når vi skal ud, hvis hun ikke er træt og skal sove. Derfor var det ekstra fedt at køre hjem fra MG i dag, da hun nu kan sidde op. Jeg kan sige, hun nød det i fulde drag. Kunne se hun lagde an til gråd, da vi nærmede os vognen, istedet , så hun noget forundret på mig, da jeg satte hende op. Klart en succes.

UiuFM5m.jpg

Årh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia hader jo at ligge i barnevognen, når vi skal ud, hvis hun ikke er træt og skal sove. Derfor var det ekstra fedt at køre hjem fra MG i dag, da hun nu kan sidde op. Jeg kan sige, hun nød det i fulde drag. Kunne se hun lagde an til gråd, da vi nærmede os vognen, istedet , så hun noget forundret på mig, da jeg satte hende op. Klart en succes.

UiuFM5m.jpg

Okay det ansigt siger mere end 1000 ord... :wub

Det er da vist ikke sidste gang hun vil med på tur.... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg kan få lov at høre lidt til den imorgen!

Det håber jeg også... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Det bliver så HYGGELIGT!!!

Jeg glæder mig også....! Det er så dejligt at have noget at se frem til... :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh :wub

:wub

Okay det ansigt siger mere end 1000 ord... :wub

Det er da vist ikke sidste gang hun vil med på tur.... :yay

Det er det bestemt ikke, nej :loveshower

Skal bare have fat i noget ordentlig overtøj til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg ikke lige regnet med!! Inden jeg skulle afsted sammen med Clara, bankede det på døren, der stod en mand med blomster og en pakke... Jeg så lige at der var et kort så jeg skyndte mig at se hvem det var fra. Troede at det var fra min mand og børn... Så var det fra min lillebror (Han er i afghanistan), jeg tudbrølede at glæde, det havde jeg ikke lige regnet med.. Hvor jeg elsker min lillebror! Skal lige siges at jeg har fødselsdag i dag:-)

Jeg mødte med min mor på kirkegården i dag og lagde en hjerte formet krans til min mormor. (Hun døde på min fødselsdag i sidste år) Derefter tog vi hjem til min mor og hyggede. Hvor Clara og min mor hyggede sig og Clara klarede det så godt. Så tog jeg hjem og hentede Zia og nu skal der fødselsdagshygge med pigerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius kunne godt lide mine frikadeller. Han spiste en uden skorpe og kartofler, gulerødder og persillesovs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg ikke lige regnet med!! Inden jeg skulle afsted sammen med Clara, bankede det på døren, der stod en mand med blomster og en pakke... Jeg så lige at der var et kort så jeg skyndte mig at se hvem det var fra. Troede at det var fra min mand og børn... Så var det fra min lillebror (Han er i afghanistan), jeg tudbrølede at glæde, det havde jeg ikke lige regnet med.. Hvor jeg elsker min lillebror! Skal lige siges at jeg har fødselsdag i dag:-)

Jeg mødte med min mor på kirkegården i dag og lagde en hjerte formet krans til min mormor. (Hun døde på min fødselsdag i sidste år) Derefter tog vi hjem til min mor og hyggede. Hvor Clara og min mor hyggede sig og Clara klarede det så godt. Så tog jeg hjem og hentede Zia og nu skal der fødselsdagshygge med pigerne....

Det var dog en dejlig overraskelse! Stort tillykke med dagen! :balloon

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christian og Camille skal se fodbold.. Jeg tror, at jeg skal tidligt i seng :P

post-3938-0-09538200-1360780680_thumb.jp

Christian har selv købt fodboldtøjet til hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE succes-dag :)

Har haft besøg af SP, og fået grønt lys til at gå væk fra apotekets allergi-venlige MME - så nu er David på grøn allomin og han ELSKER det. Han har ellers bare ikke været glad for sin flaske, men er sikker på at det bliver et hit nu. Vi har også fået ok for at have ham i højstolen kort tid af gangen, da han er så stærk i ryggen - så nu kan han få aftensmad sammen med os. OG så havde han heldigvis ikke tabt sig - faktisk var han hoppet en vægt- og længdekurve :yay Åh min lille dreng bliver så stor! Nu 7,5 kg og 66 cm :wub

Og nåja.. Så sagde min vægt da også lige -2 kg siden i mandags :blink :P Så er helt fortrøstningsfuld mht min kur. Måske det alligevel ikke var så slemt at gå over på flasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg ikke lige regnet med!! Inden jeg skulle afsted sammen med Clara, bankede det på døren, der stod en mand med blomster og en pakke... Jeg så lige at der var et kort så jeg skyndte mig at se hvem det var fra. Troede at det var fra min mand og børn... Så var det fra min lillebror (Han er i afghanistan), jeg tudbrølede at glæde, det havde jeg ikke lige regnet med.. Hvor jeg elsker min lillebror! Skal lige siges at jeg har fødselsdag i dag:-)

Jeg mødte med min mor på kirkegården i dag og lagde en hjerte formet krans til min mormor. (Hun døde på min fødselsdag i sidste år) Derefter tog vi hjem til min mor og hyggede. Hvor Clara og min mor hyggede sig og Clara klarede det så godt. Så tog jeg hjem og hentede Zia og nu skal der fødselsdagshygge med pigerne....

Årh hvor betænksom - tillykke med fødselsdagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE succes-dag :)

Har haft besøg af SP, og fået grønt lys til at gå væk fra apotekets allergi-venlige MME - så nu er David på grøn allomin og han ELSKER det. Han har ellers bare ikke været glad for sin flaske, men er sikker på at det bliver et hit nu. Vi har også fået ok for at have ham i højstolen kort tid af gangen, da han er så stærk i ryggen - så nu kan han få aftensmad sammen med os. OG så havde han heldigvis ikke tabt sig - faktisk var han hoppet en vægt- og længdekurve :yay Åh min lille dreng bliver så stor! Nu 7,5 kg og 66 cm :wub

Og nåja.. Så sagde min vægt da også lige -2 kg siden i mandags :blink :P Så er helt fortrøstningsfuld mht min kur. Måske det alligevel ikke var så slemt at gå over på flasken.

Lyder som en dejlig dag! Og nej flaske er ikke nødvendigvis så tosset. Jeg begyndte først rigtig at tabe mig da Mie kom på flasken, sært men sandt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaarrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor betænksom - tillykke med fødselsdagen!

Ja rigtig betænksom er han;-)

Mange tak:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER