TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Puha, føler mig som verdens ondeste mor når jeg putter saltvand i næsen på Marius og suger bagefter :(

Hvor meget saltvand putter I i næserne på de små?

Gør jeg også.

Når det er slemt får hun en ampul i hvert næsebor. Hun bliver stiktosset, men så behøver jeg ikke bruger en suger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også lorte nat her. Silke Elia var vågen fra 23.45 til klokken 4!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et døgn - moren kaster op og Lasse rigtig morsyg plus ulykkelig. Han virkede til at ha ondt og fik lidt panodil. Det gav os 3 timers søvn og så om igen. Ikke noget at sige til at han har svært at sove for snot i næsen.

Føler mig også som ond mor, når der ska suges næse eller dryppes saltvand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin nat. Tror hun var vågen tre gange, hvor den ene af de gange var hun så ikke vågen alligevel ( men det var jeg) og så vågnede jeg til en søøøød SMS! He he

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, æv, nu har jeg det jo helt skidt over at have haft en SUPER nat, når alle I andre har kæmpet med bebser. Inger fik mad kl. 22 og så først igen kl. 03 og kl. 6.15. Tror faktisk næsten ikke, at vi har haft en nat nogensinde, hvor hun har sovet mere!

men :kram2 til alle jer andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille havde en møg træls aften.. Hun vågnede til almindelig natflaske men natten har været super. Hun fik vand kl 6 og sov til kl 9.. Christian har fri i dag, så dejligt at sove længe sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk nat :loveshower

Ayah har sovet fra 23.10 til 09.40 UDEN mad, kun sut en enkelt gang :loveshower

Hun havde så fået rykket sig helt ned i enden af vuggen, så benene stødte på :blink hvordan ved jeg ikke lige hehe.

:kram2 til jer der har kæmpet i aften/nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender lige :kram til jer som har haft en lorte nat... det har det uden tvivl også været her! Nøj lige nu fatter jeg ikke hvorfor forældre klager over teenagere der sover hele tiden. Den tid vil jeg glæde mig til...he he... (ved godt at det ikke er en dans på roser med teenagere, men når man har en natte-terrorist, så føler man at intet kan være værre....)

Men rart at få overstået SP + studerende besøg, så jeg kan smide mig på sofaen med min længe ventede Latte Caramel (min last lige i tiden fra fra Dolce Gusto)

Men udover det, så vil jeg da lige annoncere at Elin fylder ½ år i dag!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja... så fik jeg lige en buket blomster af Torben i går - IKKE pga Valentines day (den har vi alle 10 år vi har kendt hinanden boycuttet) , men den skulle jeg have fordi det havde været sådan en dårlig nat og han havde ondt af mig.... :wub

Nogen gange så er han ikke helt tosset, ham Torben....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, æv, nu har jeg det jo helt skidt over at have haft en SUPER nat, når alle I andre har kæmpet med bebser. Inger fik mad kl. 22 og så først igen kl. 03 og kl. 6.15. Tror faktisk næsten ikke, at vi har haft en nat nogensinde, hvor hun har sovet mere!

men :kram2 til alle jer andre!

Man skal IKKE have det dårligt over god nat :) :yay for Ingers og mors (og fars) fantastiske nat, er hosten ved at være ovre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en lortenat her! Synes efterhånden det er længe siden vi har haft en god nat <_<

I nat spiste Lucas igen mange mange gange, og kl lidt i 4 syntes han så åbenbart vi skulle stå op, så jeg var vågen med ham til lidt over 5. Efter et kvarter skulle han self have mad igen, og halv 7 var det atter engang morgen <_<

Jeg er så træt efterhånden, og alting virker bare uoverskueligt, øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal IKKE have det dårligt over god nat :) :yay for Ingers og mors (og fars) fantastiske nat, er hosten ved at være ovre?

Tak ven :kram2 det går meget bedre med hosten :) hun har også sovet i halvanden time nu og sover stadig - de sidste par dage har hun kun sovet 40 min af gangen. Det er altså dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper med på vognen med snot forkølet baby, som bliver stik tosset, sur og ked når jeg tørrer hans næse af, vasker hans næse af, drypper saltvand i hans næse og suger hans næse.... grr, hvor jeg glæder mig til han er over den forkølelse.... Jeg HADER af gøre ham ked med vilje... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh.. SP har ferie :(

Hendes autosvar siger dog at hun er på ferie indtil 30/11-12... :lol Det er godt nok længe - eller kort tid... Eller skal man rejse tilbage i tiden for at få kontakt til hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper med på vognen med snot forkølet baby, som bliver stik tosset, sur og ked når jeg tørrer hans næse af, vasker hans næse af, drypper saltvand i hans næse og suger hans næse.... grr, hvor jeg glæder mig til han er over den forkølelse.... Jeg HADER af gøre ham ked med vilje... :boo

:ditto Det er ligefør jeg selv begynder at græde når jeg giver Marius saltvand. Det er bare SÅ ubehageligt.

Håber snart I slipper for snot :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en lortenat her! Synes efterhånden det er længe siden vi har haft en god nat <_<

I nat spiste Lucas igen mange mange gange, og kl lidt i 4 syntes han så åbenbart vi skulle stå op, så jeg var vågen med ham til lidt over 5. Efter et kvarter skulle han self have mad igen, og halv 7 var det atter engang morgen <_<

Jeg er så træt efterhånden, og alting virker bare uoverskueligt, øv :(

Åh Sofie, kære Sofie... hold fast du skal kæmpe lige nu... meget af det du skriver, minder om vores hverdag - vi har lidt af de samme nætter, kan jeg trøste dig med at sige... dog er jeres lidt slemmere... tror du at det er appetit-spring vores børn har gang i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh.. SP har ferie :(

Hendes autosvar siger dog at hun er på ferie indtil 30/11-12... :lol Det er godt nok længe - eller kort tid... Eller skal man rejse tilbage i tiden for at få kontakt til hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh.. SP har ferie :(

Hendes autosvar siger dog at hun er på ferie indtil 30/11-12... :lol Det er godt nok længe - eller kort tid... Eller skal man rejse tilbage i tiden for at få kontakt til hende ;)

Hold da op :P haha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 måneder :biglove

Har fundet den sparkeplade frem, som var på Valdemars legetæppe, da han var helt ligge. Nu ligger han og hamrer på den. :D Kæææææft, den musik vækker minder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 måneder :biglove

Har fundet den sparkeplade frem, som var på Valdemars legetæppe, da han var helt ligge. Nu ligger han og hamrer på den. :D Kæææææft, den musik vækker minder :wub

Tillykke med Mar <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er trods snot og en bitte smule feber sat ud at sove denne gang. Håber han tager en god lang lur. Det trænger han til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit lille hængetræ. Lasse er Snottet og små-sløv. Han virker varm, men temp. Er normal indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, Caroline har lige rejst sig op af en 10 cm høj trækasse.... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det tegner til at blive en go ½-års fødselsdag - Elin har endelig fundet ud af at komme uden om dellerne på maven og fik fat i sin fod idag. Og hun er tilsyneladende glad for øllebrød som hun prøvede for første gang og kold MME går ned lige som vand...! Stor dag.... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER