TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Marius har hygget sig med fætter Felix idag

SiRkhF5.jpg

Ej hvor de bare ligner nogen der hygger sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Får altså LIDT pip af at Christian altid siger "tager du så Camille", hvis han skal noget herhjemme.. Om det er at tømme opvaskemaskine eller lave lektier.

Sig mig, hvem tror han kommer og "tager Camille" mens jeg ordner vasketøj, rydder op, gør rent osv mens han er i skole?

Hader i øvrigt at han får det til at lyde som en sur pligt, at lege eller holde øje med hende.. ØV.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har hygget sig med fætter Felix idag

SiRkhF5.jpg

Lækre drenge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra veninde tur - mega hyggelig. Dejligt at være mor på afstand! Især når det sidste man hører inden man lukker døren er kæmpe hvin og baby latter. Mie ELSKER sin far.

Og hvor er det skønt at være sammen med en der bare forstår og som lige er et år foran i morskabet og har de samme holdninger som mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende! Altså jeg skal love for at I gør jer nogle gode handler for tiden.... fik han købt noget grøn allomin?

Ja det gjorde han ;)

Hold fast en grimasse Luna kom med da hun fik det første gang ;) ha ha! men det glider ned! det er ikke ynglings, men ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For :gal

Det her lorte sove fis tager livet af mig - jeg orker det ikke!

Idag har bare været lort med lort på søvnmæssig og det stopper åbenbart IKKE :angry :boo :( :gal :prik :box :angry og :gal :gal :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For :gal

Det her lorte sove fis tager livet af mig - jeg orker det ikke!

Idag har bare været lort med lort på søvnmæssig og det stopper åbenbart IKKE :angry :boo :( :gal :prik :box :angry og :gal :gal :gal

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh så har vi ogå prøvet det. Lasse kaldte ved 1 tiden og da jeg kommer ind til ham, viser det sig han har kastet op. Så måtte lige igang med alt sengetøj af og nyt nattøj.

Han kastede så op i min seng 5 min efter puh.

Det må blive en aflysning til Mg i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh så har vi ogå prøvet det. Lasse kaldte ved 1 tiden og da jeg kommer ind til ham, viser det sig han har kastet op. Så måtte lige igang med alt sengetøj af og nyt nattøj.

Han kastede så op i min seng 5 min efter puh.

Det må blive en aflysning til Mg i morgen.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For :gal

Det her lorte sove fis tager livet af mig - jeg orker det ikke!

Idag har bare været lort med lort på søvnmæssig og det stopper åbenbart IKKE :angry :boo :( :gal :prik :box :angry og :gal :gal :gal

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I over en uge har Silke Elia vågnet omkring kl. 5, de sidste par dage har jeg haft held med at ligge hende over i vores seng, men i dag har jeg forgæves forsøgt at få hende til at sove i over en time nu. Jeg er bare ikke en særlig tålmodig mor på dette tidspunkt, da hun i forvejen har haft en dårlig nat... Glæder mig til weekend hvor Jesper igen kan hjælpe lidt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For :gal

Det her lorte sove fis tager livet af mig - jeg orker det ikke!

Idag har bare været lort med lort på søvnmæssig og det stopper åbenbart IKKE :angry :boo :( :gal :prik :box :angry og :gal :gal :gal

Kram - hader også søvnhelvede! Så sov dog pigebørn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh så har vi ogå prøvet det. Lasse kaldte ved 1 tiden og da jeg kommer ind til ham, viser det sig han har kastet op. Så måtte lige igang med alt sengetøj af og nyt nattøj.

Han kastede så op i min seng 5 min efter puh.

Det må blive en aflysning til Mg i morgen.

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss Hun var vågen i over en time i mat og skulle have begge bryster og en ordentlig prut før hun sov igen..

Nu har hun lige skidt, så nu vågner hun helt! Heldigvis tager S hende nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, Caroline vågnede en enkel gang i nat! Og så stod vi op kl 6, men puttede til kl 6.40 :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så bliver hun 7 måneder idag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og så bliver hun 7 måneder idag!

Åh det lyder som den mest perfekte måde at vågne på - på trods af tidspunktet... og tillykke til din efterhånden STORE pige! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I over en uge har Silke Elia vågnet omkring kl. 5, de sidste par dage har jeg haft held med at ligge hende over i vores seng, men i dag har jeg forgæves forsøgt at få hende til at sove i over en time nu. Jeg er bare ikke en særlig tålmodig mor på dette tidspunkt, da hun i forvejen har haft en dårlig nat... Glæder mig til weekend hvor Jesper igen kan hjælpe lidt til.

:kram :kram håber at I snart får nogle bedre nætter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er liiidt stolt..

Min lille mus kan (næsten) klappe..

Hvor har du bare den sød pige! Hold da op nogle kønne brune øjne! :wub og hvor er det sejt at hun næsten kan klappe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt fra veninde tur - mega hyggelig. Dejligt at være mor på afstand! Især når det sidste man hører inden man lukker døren er kæmpe hvin og baby latter. Mie ELSKER sin far.

Og hvor er det skønt at være sammen med en der bare forstår og som lige er et år foran i morskabet og har de samme holdninger som mig.

Det lyder som om du har haft en hyggelig aften - og dejligt at du kan tage afsted med en viden om at Mie er i de bedste hænder ved hendes far!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For :gal

Det her lorte sove fis tager livet af mig - jeg orker det ikke!

Idag har bare været lort med lort på søvnmæssig og det stopper åbenbart IKKE :angry :boo :( :gal :prik :box :angry og :gal :gal :gal

Nej hvor jeg bare føler med dig! Jeg synes godt nok snart at I skal have en pause! Jeg tager en snak med "Ham deroppe" i aften om at nu har I kæmpet længe nok med det her natteroderi... Godt at S kan tage lidt over, så du kan få et velfortjent hvil....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom sætter åbenbart ikke en stopper for ,at albert lærer nyt. Han har fået lært at møvre sig fremad :glad min store seje dreng :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke baby relateret, men skal lige ud med.!!

Hvad sker der for, at jeg i december var ved læge pga. noget muskel smerte halløj i underlivet efter fødslen og nu har jeg endelig fået en tid hos Skejby - I SLUTNINGEN AF APRIL.!!! Jamen, til den tid har jeg jo så bare haft ondt i 7 måneder, men okay!! ARGH..!!!!! :angry :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke baby relateret, men skal lige ud med.!!

Hvad sker der for, at jeg i december var ved læge pga. noget muskel smerte halløj i underlivet efter fødslen og nu har jeg endelig fået en tid hos Skejby - I SLUTNINGEN AF APRIL.!!! Jamen, til den tid har jeg jo så bare haft ondt i 7 måneder, men okay!! ARGH..!!!!! :angry :gal

Ej det er heller ikke i orden! Kan godt forstå hvis du er sur! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay hvad sker der lige for min datter i dag....? Hun har været vågen siden kl 6.15 - og virker ikke til at være specielt træt endnu...og hun har altså snart været vågen i 4 timer! Jeg har brug for min hygge kop kaffe snart...! :P

Men jeg har fået hende til at skraldgrine i dag!! Hold fast det er lækkert hvis hun endelig er ved at knække den kode... for hun har, som alle andre babyer selvfølgelig, en fantastisk latter der går lige i hjertet... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER