TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Hjemvendt efter vaccination. Karla klarede det til UG, græd kun da hun blev stukket, men stoppede lige så snart jeg tog hende op. Og så kiggede hun på hende sygeplejersken, der lige havde stukket hende, og gav hende et stort smil, og så havde hun glemt den vaccine :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjemvendt efter vaccination. Karla klarede det til UG, græd kun da hun blev stukket, men stoppede lige så snart jeg tog hende op. Og så kiggede hun på hende sygeplejersken, der lige havde stukket hende, og gav hende et stort smil, og så havde hun glemt den vaccine :wub

Åh hvor godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eneste dag kl 13 vækker en flok skrigende møgunger Mie... men vil jeg sige noget til dem stikker de af... What to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemvendt efter vaccination. Karla klarede det til UG, græd kun da hun blev stukket, men stoppede lige så snart jeg tog hende op. Og så kiggede hun på hende sygeplejersken, der lige havde stukket hende, og gav hende et stort smil, og så havde hun glemt den vaccine :wub

Samler på de gode vaccine historier, Mie skal af sted på fredag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samler på de gode vaccine historier, Mie skal af sted på fredag :(

:kram2 tror det var hårdere for os end for Karla. Hun mærkede jo kun, at det gjorde ondt når hun blev stukket, men lige så snart nålen var ude, og hun kom op til sin mor, var smerten jo forsvundet, og hun havde ikke længere noget at være ked af. Det er så hurtigt overstået. Da vi sad i venteværelset bagefter (man skal blive i 10 min) sad hun og pludrede og charmede alle de andre mennesker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver eneste dag kl 13 vækker en flok skrigende møgunger Mie... men vil jeg sige noget til dem stikker de af... What to do?

Ved du, hvor de kommer fra? Er det børn, der har fri fra skole eller er det en børnehave?

Måske skal de den vej forbi hende hver dag. Kan du stille hende til at sove et andet sted? Eller lukke et vindue, hvis hun sover inde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved du, hvor de kommer fra? Er det børn, der har fri fra skole eller er det en børnehave?

Måske skal de den vej forbi hende hver dag. Kan du stille hende til at sove et andet sted? Eller lukke et vindue, hvis hun sover inde?

Tjah hvis det så bare var så simpelt.

Vi bor i lejlighed og de går forbi på begge sider af huset, på den ene side skriger de og råber, der kommer mange så der larmer det i op til 20 min. på den anden side kommer der en flok drenge der råber op mod min nabos altan "gamle dame kom ud" - Min søde Nabo Ruth er bare ikke hjemme, og hun har måske snakket med dem én gang. De bliver bare ved. andre gange har de bare gang i en eller anden larmende leg og råber op mod vinduerne. Man kan høre dem i alle rum i lejligheden så jeg kan ikke engang skærme hende fra lyden. De gange jeg har forsøgt at få fat i drengene er de bare stukket af skrigende. Dem der går forbi kan jeg godt leve med, har flyttet Mie til soveværelset pga dem, de skal jo også være der (at jeg ønsker de er mere stille er jo så en anden sag).

Tror jeg laver en sniger og går ind til hende kl 13 og så snart hun slår øjnene op tager jeg hende op og vugger til de er smuttet igen, det virkede meget godt i dag, hun sov da videre til kl 16 efter de havde vækket hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah hvis det så bare var så simpelt.

Vi bor i lejlighed og de går forbi på begge sider af huset, på den ene side skriger de og råber, der kommer mange så der larmer det i op til 20 min. på den anden side kommer der en flok drenge der råber op mod min nabos altan "gamle dame kom ud" - Min søde Nabo Ruth er bare ikke hjemme, og hun har måske snakket med dem én gang. De bliver bare ved. andre gange har de bare gang i en eller anden larmende leg og råber op mod vinduerne. Man kan høre dem i alle rum i lejligheden så jeg kan ikke engang skærme hende fra lyden. De gange jeg har forsøgt at få fat i drengene er de bare stukket af skrigende. Dem der går forbi kan jeg godt leve med, har flyttet Mie til soveværelset pga dem, de skal jo også være der (at jeg ønsker de er mere stille er jo så en anden sag).

Tror jeg laver en sniger og går ind til hende kl 13 og så snart hun slår øjnene op tager jeg hende op og vugger til de er smuttet igen, det virkede meget godt i dag, hun sov da videre til kl 16 efter de havde vækket hende.

Er der en skole eller noget tæt på? SÅ ville jeg kontakte dem.. :) Også bare lige høre om det evt er dem.. Og om de vil tale med de elever.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det lækkert at læse, Tina! go til dig med søvn og en smule overskud på mor-kontoen!

Fantastisk med "ferie" hos bedsteforældrene!

:loveshower

Ja det er bare dejligt...! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke dog en dejlig nyhed, jeg er selv blevet ramt af at have svært ved at sove, er dødtræt lige indtil jeg ligger mig i sengen :( men efter den her nat kan det være det hjælper :goodluck

Åh ja, så ved du hvad jeg mener... det er pisse frustrerende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en eftervaccinationsbaby herhjemme. :( Har tyet til sukkervand, og det er guld værd! Hun faldt til ro med det samme, og efter 5 min er hun faldet hen. Nu ligger hun bare i mine arme med helt våde øjenvipper. Lille mus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie gør det også, tror det er en blanding af knap så effektiv bøvsning om.natten og at de ligger ned så længe så gassen samler sig. (mange mænd starter jo også dagen med et brag :lol )

Hehe, det kan der være noget om :lolhit

Hjemvendt efter vaccination. Karla klarede det til UG, græd kun da hun blev stukket, men stoppede lige så snart jeg tog hende op. Og så kiggede hun på hende sygeplejersken, der lige havde stukket hende, og gav hende et stort smil, og så havde hun glemt den vaccine :wub

Hvor er hun sej :respekt Jeg kan så læse at hun er lidt eftervaccineagtig nu, men det skal nok gå hurtigt over igen :kram2

Samler på de gode vaccine historier, Mie skal af sted på fredag :(

:kram2 Det skal nok gå. Som Pumpkins skriver, så er det værre for forældrene end børnene :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har lige fyret de sjoveste lyde af og bare talt mega højt! Så morsomt... Tudede lige lidt... Min lille skat <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min baby! Hun er med farmand ude ved farmor og farfar, mens jeg BURDE lave en masse praktisk.. Meeeen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen slå et slag for MAMs Night sutter.

Min mand var dybt skeptisk da jeg købte den og synes det var lidt pjattet.

Men selv han synes at det er skide smart, at man kan finde sutten i vuggen, når lyset er slukket :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen slå et slag for MAMs Night sutter.

Min mand var dybt skeptisk da jeg købte den og synes det var lidt pjattet.

Men selv han synes at det er skide smart, at man kan finde sutten i vuggen, når lyset er slukket :P

Åh! Sådan nogle må jeg eje! Fumler altid rundt efter den eller dem i mørket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen slå et slag for MAMs Night sutter.

Min mand var dybt skeptisk da jeg købte den og synes det var lidt pjattet.

Men selv han synes at det er skide smart, at man kan finde sutten i vuggen, når lyset er slukket :P

Ej hvor smart :) hvor har du købt dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen slå et slag for MAMs Night sutter.

Min mand var dybt skeptisk da jeg købte den og synes det var lidt pjattet.

Men selv han synes at det er skide smart, at man kan finde sutten i vuggen, når lyset er slukket :P

Ja de er bare guld værd, vi har dem også! Så kan man finde sutten på 2 sekunder frem for 2 minutter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh Mie skal fotograferes hos JaBa foto i Tarm imorgen - åh hvor jeg glæder mig - og hvis alt går vel skal mor her også i skudlinien - til mor datter billeder!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en skole eller noget tæt på? SÅ ville jeg kontakte dem.. :) Også bare lige høre om det evt er dem.. Og om de vil tale med de elever.

Jo skolen er nærmest vores nabo, og det er 2 fritidshjem inden for en radius af 500 meter, så det er nærmest bare at vælge ;) men jeg syntes j det kunne være fint hvis man lige selv kunne tage den med de drenge - mellem skole og fritidshjem er det jo ikke rigtig nogens ansvar! Men mon ikke der er et par lærere der godt vil tage snakken, jeg aner jo ikke hvad børnene hedder, og deres signalement er jo nærmest ens med alle de andre drenge :rolleyes 6-7 år gamle, mellem blond, kort hår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas var SÅ dygtig da han fik klippet sit tungebånd i dag! :loveshower

Han tog det bare så flot, og jeg er bare glad for det er veloverstået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas var SÅ dygtig da han fik klippet sit tungebånd i dag! :loveshower

Han tog det bare så flot, og jeg er bare glad for det er veloverstået!

Hvor dejligt at læse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas var SÅ dygtig da han fik klippet sit tungebånd i dag! :loveshower

Han tog det bare så flot, og jeg er bare glad for det er veloverstået!

Hvor skønt! Karlas kusine skal også have det klippet, så det er godt at høre, at det gik godt :7himmel Hvor er han dygtig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER