TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ha ha syntes du sagde der ikke var pyntet til jul før december - du er da vist allerede i gang ;)

Hehe, nej den skulle bare lige prøves, da posten kom med den. Den ligger allerede pænt nede i skabet :)

Hvor er han fin - er det den fra BR?

Jep, det er fra BR.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, min barnevogn bliver ved at køre mod højre. Det er altså ret irriterende og belastende.... Nogen der har haft det problem? Det er en Emmaljunga big star supreme

Oplevede det engang imellem, da jeg arbejdede i babysam. Den kan muligvis strammes op (det koster ikke noget) ;) Nogle gange er det affjedningen i den ene side, der bliver løsere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede det engang imellem, da jeg arbejdede i babysam. Den kan muligvis strammes op (det koster ikke noget) ;) Nogle gange er det affjedningen i den ene side, der bliver løsere.

Problemet er, at den er købt brugt, så jeg mener ikke at der er nogen garanti på længere... :rolleyes Men måske man kan betale sig fra, at de kigger på den alligevel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er, at den er købt brugt, så jeg mener ikke at der er nogen garanti på længere... :rolleyes Men måske man kan betale sig fra, at de kigger på den alligevel?

Da jeg arbejdede i den i taastrup kiggede vi ikke på garantien. Det tog under 5 min. at stramme den op. Ved ikke, om det stadig er en del af servicen, men vil tro det. Ellers er jeg sikker på du kan betale dig fra det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv - har bare haft endnu en røv dårlig nat! Synes bare at det blir værre og værre...

I går begyndte det allerede kl. 20.30, hvor Elin var småpjevset - og kl. 23 "allerede" troede jeg at hun var faldet i søvn - men nej nej, så var hun vågen igen - og det fortsætte til kl. 1 i nat. Jeg var bare helt i spåner til sidst.

Mine bryster var totalt smadret og jeg var grædefærdig. Jeg lagde hende i sengen ved mig og Torben og efter lang tids hyggesutten faldt hun endelig i søvn. Men hun har sovet uroligt hele natten, og vågnede kl. 5 og skulle ammes. Kl. 6.30 vækkede Torbens vækkeur hende - så det er nok sammenlagt blevet til to timers søvn til mig og Torben i nat.... Og sidste nat var nærmest på samme måde. Hun blir ved med at vågne op og er ked af det, når jeg har lagt hende. Og vil kun falde i søvn hos mig....

Kan det være 12 ugers tigerspring, når hun egentlig er i godt humør og sover om dagen? Det starter først på aftenen og fortsætter til langt ud på natten..?. håber virkelig at det er det... jeg synes bare at det har stået på i længe nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemøresbetændelse igen.... Fuck, altså.. <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv - har bare haft endnu en røv dårlig nat! Synes bare at det blir værre og værre...

I går begyndte det allerede kl. 20.30, hvor Elin var småpjevset - og kl. 23 "allerede" troede jeg at hun var faldet i søvn - men nej nej, så var hun vågen igen - og det fortsætte til kl. 1 i nat. Jeg var bare helt i spåner til sidst.

Mine bryster var totalt smadret og jeg var grædefærdig. Jeg lagde hende i sengen ved mig og Torben og efter lang tids hyggesutten faldt hun endelig i søvn. Men hun har sovet uroligt hele natten, og vågnede kl. 5 og skulle ammes. Kl. 6.30 vækkede Torbens vækkeur hende - så det er nok sammenlagt blevet til to timers søvn til mig og Torben i nat.... Og sidste nat var nærmest på samme måde. Hun blir ved med at vågne op og er ked af det, når jeg har lagt hende. Og vil kun falde i søvn hos mig....

Kan det være 12 ugers tigerspring, når hun egentlig er i godt humør og sover om dagen? Det starter først på aftenen og fortsætter til langt ud på natten..?. håber virkelig at det er det... jeg synes bare at det har stået på i længe nu...

:kram2 har virkelig ondt af jer, har i overvejet at putte hende før? (aner ikke om det hjælper, prøver bare at tænke "out of the box")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemøresbetændelse igen.... Fuck, altså.. <_< <_<

Av av. God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Så gik Max kold.. Det betyder nok meget tidligt op imorgen., pyh.. Men så må man jo tidlig i seng!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemøresbetændelse igen.... Fuck, altså.. <_< <_<

ØV altså!! God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille have hendes BR-nissehue på, hele dagen da den kom med posten :whistling

post-3938-034144300 1351618481_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig seriøst til at Jesper får fædreorlov. Pt ser jeg ham kun til natamningerne da de har så travlt på arbejdet (han kører senest 6.45 og er hjemme ved 23-tiden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for, at jeg er gået fra "jeg ved ikke om vi skal have mere end et barn" til at tænke.. "Jeg tror da Camille ville have stor glæde af at få en lillebrøster om et lille års tid" og til faktisk at være ked af at det ikke er muligt??!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er tudefærdig har lige fundet vores ene kat bag sofaen, helt slap og med snask ud af munden, tog ham op og han vil ellers aldrig bæres, han reagerede kun lige med et løftet øre, han var helt kold og han vaklede og kunne næsten ikke stå på benene :( øv øv øv - det var et tilfælde jeg fandt ham og jeg gokker mig selv i hovedet over at jeg ikke har opdaget det, da jeg tidligere i dag var ved at træde på ham da han lå med hovedet ud under sofaen. Manden er lige kørt på dyrehospitalet med ham. Øv - han var så skidt at jeg ærligt ikke tror vi får ham tilbage - stakkels lille kat! (ved godt det ikke er så baby smalltalk agtigt - men skulle lige ud med det).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er tudefærdig har lige fundet vores ene kat bag sofaen, helt slap og med snask ud af munden, tog ham op og han vil ellers aldrig bæres, han reagerede kun lige med et løftet øre, han var helt kold og han vaklede og kunne næsten ikke stå på benene :( øv øv øv - det var et tilfælde jeg fandt ham og jeg gokker mig selv i hovedet over at jeg ikke har opdaget det, da jeg tidligere i dag var ved at træde på ham da han lå med hovedet ud under sofaen. Manden er lige kørt på dyrehospitalet med ham. Øv - han var så skidt at jeg ærligt ikke tror vi får ham tilbage - stakkels lille kat! (ved godt det ikke er så baby smalltalk agtigt - men skulle lige ud med det).

:kram2 hvem er det af dem? Ham den lyse? De dyr har jo en stor plads i vores hjerte :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv fået Marius til at sove :yay Så må vi se hvor længe det varer. Han er noget urolig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 hvem er det af dem? Ham den lyse? De dyr har jo en stor plads i vores hjerte :kram

Ja den lille sky - det er den eneste jeg ikke forventer at se meget til i løbet af en dag så jeg har ikke tænkt over det, men da Anders væltede fjernbetjeningen ned og jeg gik om bag sofaen for at samle den op lå han et sted han ikke plejer (han er ellers ekstrem vanedyr) og så sagde min mavefornemmelse at den var helt gal. Han ville også normalt flygte når noget larmer og det gjorde han ikke da fjernbetjeningen ramte gulvet lige ved siden af...

Årh jeg håber han er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den lille sky - det er den eneste jeg ikke forventer at se meget til i løbet af en dag så jeg har ikke tænkt over det, men da Anders væltede fjernbetjeningen ned og jeg gik om bag sofaen for at samle den op lå han et sted han ikke plejer (han er ellers ekstrem vanedyr) og så sagde min mavefornemmelse at den var helt gal. Han ville også normalt flygte når noget larmer og det gjorde han ikke da fjernbetjeningen ramte gulvet lige ved siden af...

Årh jeg håber han er ok!

Hvor er det forfærdeligt.. Krydser fingre for han er okay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er tudefærdig har lige fundet vores ene kat bag sofaen, helt slap og med snask ud af munden, tog ham op og han vil ellers aldrig bæres, han reagerede kun lige med et løftet øre, han var helt kold og han vaklede og kunne næsten ikke stå på benene :( øv øv øv - det var et tilfælde jeg fandt ham og jeg gokker mig selv i hovedet over at jeg ikke har opdaget det, da jeg tidligere i dag var ved at træde på ham da han lå med hovedet ud under sofaen. Manden er lige kørt på dyrehospitalet med ham. Øv - han var så skidt at jeg ærligt ikke tror vi får ham tilbage - stakkels lille kat! (ved godt det ikke er så baby smalltalk agtigt - men skulle lige ud med det).

:kram

Ååh det må være hårdt! Kæmpe kram til dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det forfærdeligt.. Krydser fingre for han er okay!

Tak - Anders er lige kommet hjem, det ser ikke for godt ud - han er ekstremt dehydreret, har blødende gummer (deraf snask ud af munden) og hun kunne ikke mærke hans blære - vi har lige snakket om det ultimative svære valg - og hvis det bliver dyrt så har vi bare ikke råd :( og det er bare en ussel tanke for en af de andre katte har fået en operation til næsten 9000kr - det er jo bare uretfærdigt. Men det kan også være at han bare ikke kan reddes. Lige nu går vi bare og venter på en opringning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - Anders er lige kommet hjem, det ser ikke for godt ud - han er ekstremt dehydreret, har blødende gummer (deraf snask ud af munden) og hun kunne ikke mærke hans blære - vi har lige snakket om det ultimative svære valg - og hvis det bliver dyrt så har vi bare ikke råd :( og det er bare en ussel tanke for en af de andre katte har fået en operation til næsten 9000kr - det er jo bare uretfærdigt. Men det kan også være at han bare ikke kan reddes. Lige nu går vi bare og venter på en opringning :(

Åh nej dog Maja :kram2

Det kan ikke have været rart at finde ham sådan :( :kram2

Jeg håber det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - Anders er lige kommet hjem, det ser ikke for godt ud - han er ekstremt dehydreret, har blødende gummer (deraf snask ud af munden) og hun kunne ikke mærke hans blære - vi har lige snakket om det ultimative svære valg - og hvis det bliver dyrt så har vi bare ikke råd :( og det er bare en ussel tanke for en af de andre katte har fået en operation til næsten 9000kr - det er jo bare uretfærdigt. Men det kan også være at han bare ikke kan reddes. Lige nu går vi bare og venter på en opringning :(

Åh hvor er det trist :kram det gør så ondt, når de kære dyr fejler noget alvorligt. Håber for jer at han kan komme sig. Hvis I skal sige farvel til ham, så kan det måske hjælpe jer at tænke på at han jo ikke selv tænker på fremtiden og om I kunne have gjort noget for at redde ham. Han ved kun at han har det frygteligt skidt lige nu og her - og den smerte befrier man ham jo fra, hvis man lader ham sove ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det trist :kram det gør så ondt, når de kære dyr fejler noget alvorligt. Håber for jer at han kan komme sig. Hvis I skal sige farvel til ham, så kan det måske hjælpe jer at tænke på at han jo ikke selv tænker på fremtiden og om I kunne have gjort noget for at redde ham. Han ved kun at han har det frygteligt skidt lige nu og her - og den smerte befrier man ham jo fra, hvis man lader ham sove ind.

Det trøster vi os også med - det skal ikke være et egoistisk valg. Har han det bedre ved ikke at være, så er det dét vi gør. Men uhj det er svært lige nu, går og tripper og kan ikke finde helt ro, er træt og vil egentlig gerne i seng, men kan jo ikke sove alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog Maja :kram2

Det kan ikke have været rart at finde ham sådan :( :kram2

Jeg håber det bedste!

Det var godt nok heller ikke rart :( og tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.gifTil jer, jeg håber det bedste for katten.... det er så trist når kæledyr bliver syge... bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER