TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Åh, har kæmpet i 2 timer med en Caroline der ikke vil sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cicilie erbegyndt at blive lidt stoppet i næsen, så amningen har bare taget en krig i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Min fornemmelse holdt stik. Charlie sov fra 22.15 til 24.15.......... Og igen fra 3.15 til 6.00....... Og nu er han bare totalt frisk :rolleyes GAAAAAB!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KÆMPE ANTI JINX;

De to sidste dage, har jeg givet Camille sin natflaske kl 22, lagt hende vågen over i tremmesengen, sat mig ved siden af så hun kunne høre jeg var i rummet (og spillet lidt forskelligt på mobilen :whistling ) - og indenfor 5 min har hun sovet :loveshower Dog er hun vågnet et par gange, men lidt nus og lidt flaske, så sov hun videre (uden at komme op)

i går sov hun til kl 8.30, i dag til 7,30 - Hvor fantastisk, hvis vi kunne få vores rytme igen.. Håber den er tilbage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.... Min fornemmelse holdt stik. Charlie sov fra 22.15 til 24.15.......... Og igen fra 3.15 til 6.00....... Og nu er han bare totalt frisk :rolleyes GAAAAAB!!! :(

Øv :kram2 Håber snart han får en bedre søvnrytme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har igen sovet fra ca 21.30 til 6. Var lige oppe og give ham sutten ved midnat da han græd. Og nu ligger han ved siden af mig og sover :biglove Jeg tror jeg vil have en lur også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab at være vågen en time ved 3 tiden. Men man kan heller ikk forvente at projekt fald i søvn selv i egen seng går perfekt fra start og slet ikk, når man kom i seng tidligere end man plejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bahhh! Idag har vi været oppe kl 5:15! Aldrig har jeg været så tidligt oppe, heller ikke da musen var helt lille.. Og de sidste 2 dage kl 6.. Hvor blev min sove baby af? Vi plejer at stå op kl 8! I en alder af 8 måneder er det virkelig et dårligt tidspunkt at ændre sovevaner :(

Har i andre opleve dårlig søvn?? Tænker om det kan være pga vintertid :help

Det positive var så 8 timer i et stræk :) lidt mad og så 2 timer mere inden det blev morgen alt alt for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste 3 dage har Silke Elia synes at morgenen starter kl5! Det er hendes mor (og far) altså ikke helt tilfreds med. I går sov hun så igen 6-9.25, men i dag tog hun kun en time 6-7 og er max vågen! Mon det er fuldmånen der spøger? Kan ikke mindes hun nogensinde har været oppe og vågen i så lang tid så tidligt. Kræver jo at jeg går i seng med hende kl19 :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste 3 dage har Silke Elia synes at morgenen starter kl5! Det er hendes mor (og far) altså ikke helt tilfreds med. I går sov hun så igen 6-9.25, men i dag tog hun kun en time 6-7 og er max vågen! Mon det er fuldmånen der spøger? Kan ikke mindes hun nogensinde har været oppe og vågen i så lang tid så tidligt. Kræver jo at jeg går i seng med hende kl19 :/

Det er samme problem hos os. Bortset fra vi kun kan få hende til at sove en halv time, fra 7:45-8:15 :( normalt sover hun 1,5-2 timers formiddagslur, men først omkring kl 10, da hun jo plejer at sove til kl8... Håber godt nok det snart går over, fuld måne, vintertid eller hvad det nu skyldes :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte sådan en giftbox på www.amazone.co.uk

Med Sophie La Giraffe, bidering og rangle for 251 kr inkl. levering :)

Hvor stor er giraffen? kan se at der er.to størrelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev min dygtige sove-om-natten-baby af? :(

Sophia sover SÅ uroligt de her dage! Mor er TRÆT med træt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor blev min dygtige sove-om-natten-baby af? :(

Sophia sover SÅ uroligt de her dage! Mor er TRÆT med træt på!

:ditto Bare med Melissa ;) Tror det er vintertiden der spøger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Bare med Melissa ;) Tror det er vintertiden der spøger :(

Kan pludselig huske hvor hårdt det var de første par uger :( Jeg er virkelig TRÆT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for en bombe der er sprunget herhjemme? Der er gaver, bordpynt, ting, opvask, duge, tøj etc. overalt...

Må hellere få gjort noget ved det i dag - der er næsten mere arbejde efter dåben, end før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vintertid skulle forbydes! :klap

Nu er Silke Elia lige faldet i søvn i barnevognen og hun tager sikkert et par timer, så er det bare øv, at jeg ikke kan sove med, da jeg skal til fysioterepeut kl.10 :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen. Har overhovedet ikke fået læst så meget som jeg burde, og synes lige nu, at det her ingen-barsel-til-mor-ræs hænger mig langt ud af halsen. Ville så meget hellere nyde dagen med min datter i stedet for at håbe på, at hun tager en god middagslur, så jeg har ro til at læse :(

Heldigvis er det overstået i morgen, og så har jeg bedre tid til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen. Har overhovedet ikke fået læst så meget som jeg burde, og synes lige nu, at det her ingen-barsel-til-mor-ræs hænger mig langt ud af halsen. Ville så meget hellere nyde dagen med min datter i stedet for at håbe på, at hun tager en god middagslur, så jeg har ro til at læse :(

Heldigvis er det overstået i morgen, og så har jeg bedre tid til hende :)

Pøj pøj :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan pludselig huske hvor hårdt det var de første par uger :( Jeg er virkelig TRÆT!

Præcis - jeg hænger slet ikke sammen :( Er så grådlabil og smågnaven af træthed :( Gad godt man kunne finde ud af, om det er vintertid eller månen der gør det - vi er jo mange med problemet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius klar til jul :D

QwzUX.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius klar til jul :D

QwzUX.jpg

Ha ha syntes du sagde der ikke var pyntet til jul før december - du er da vist allerede i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen. Har overhovedet ikke fået læst så meget som jeg burde, og synes lige nu, at det her ingen-barsel-til-mor-ræs hænger mig langt ud af halsen. Ville så meget hellere nyde dagen med min datter i stedet for at håbe på, at hun tager en god middagslur, så jeg har ro til at læse :(

Held og lykke. Det må blive godt at få den overstået :)

Heldigvis er det overstået i morgen, og så har jeg bedre tid til hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Marius klar til jul :D

QwzUX.jpg

Hvor er han fin - er det den fra BR?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt bånd til dåbskjolen - og matchende slips til farmand, da han skal bære. Så mangler jeg 'bare' det tøj Silke Elia skal have på bagefter. Tænker Wheat, Aya Naya, Noa Noa eller noget i den stil. Men vil bare gerne se det live - og det er ikke muligt i Viborg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min barnevogn bliver ved at køre mod højre. Det er altså ret irriterende og belastende.... Nogen der har haft det problem? Det er en Emmaljunga big star supreme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER