TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Man skal aldrig regne med noget, og det kan altid betale sig at prøve at sove :P

DET lærte jeg også hurtigt! For jeg HAR prøvet at sidde og vente, for hun vågnede jo helt sikkert liiiiige om lidt - efter 30min gav jeg op og hun vågnede efter 2 timer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg havde svært ved at sove i går. Er begyndt at blive rigtig nervøs for vuggestuestart onsdag :unsure

Vi skal til opstartssamtale dernede i morgen og jeg håber virkelig at jeg kommer til at gå derfra med en god fornemmelse! Lige nu har jeg bare mest af alt lyst til at droppe det hele og selv gå hjemme med ham. Får det virkelig svært med det her tror jeg :(

Jeg kan godt forstå du er spændt og lidt nervøs. Det skal nok gå :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er spændt og lidt nervøs. Det skal nok gå :kiss

Det håber jeg. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg havde svært ved at sove i går. Er begyndt at blive rigtig nervøs for vuggestuestart onsdag :unsureVi skal til opstartssamtale dernede i morgen og jeg håber virkelig at jeg kommer til at gå derfra med en god fornemmelse! Lige nu har jeg bare mest af alt lyst til at droppe det hele og selv gå hjemme med ham. Får det virkelig svært med det her tror jeg :(

:kram :kram :kram

Man skal aldrig regne med noget, og det kan altid betale sig at prøve at sove :P

DET lærte jeg også hurtigt! For jeg HAR prøvet at sidde og vente, for hun vågnede jo helt sikkert liiiiige om lidt - efter 30min gav jeg op og hun vågnede efter 2 timer ;)

I har helt ret! Valdemar vågnede først 2 timer efter, så jeg kunne lige så godt være godt i seng. Fik dog en lille blunder i sofaen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt tid ved fotografen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur sover - jeg ligger på sofaen og er lige der, hvor man næsten sover...og så banker det på døren!

Udenfor står et stk ejendomsmægler aka min stærke nordjyde og - er blevet angrebet af væggelus! fra et hus han har været ude og vise frem. Skulle altså virkelig ikke grine, men var godt nok svært (men absolut skilsmissegrund). Han måtte klæde om til fuld Adamkostume ude i regnen og flygte i bad. Overvejede kraftigt at brænde hans jakkesæt...valgte dog fornuftigt nok kun et 40 graders vaskeprogram.

- og nu sidder jeg så her, vågen, og syntes at det klør over det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur sover - jeg ligger på sofaen og er lige der, hvor man næsten sover...og så banker det på døren!

Udenfor står et stk ejendomsmægler aka min stærke nordjyde og - er blevet angrebet af væggelus! fra et hus han har været ude og vise frem. Skulle altså virkelig ikke grine, men var godt nok svært (men absolut skilsmissegrund). Han måtte klæde om til fuld Adamkostume ude i regnen og flygte i bad. Overvejede kraftigt at brænde hans jakkesæt...valgte dog fornuftigt nok kun et 40 graders vaskeprogram.

- og nu sidder jeg så her, vågen, og syntes at det klør over det hele...

Puha hvor klamt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adddd..... Væggelus!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har heller aldrig set SÅ mange insektbid på en gang. Og ja, ad på alle måder! Han blev også nægtet adgang til huset med tøjet på.. heh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modelleret en bamse og to gaver af marcipan og fondant til Theos fødselsdagskage :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde seriøst sove..... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde seriøst sove..... <_<

Godnat :klap ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modelleret en bamse og to gaver af marcipan og fondant til Theos fødselsdagskage :sandie

Billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modelleret en bamse og to gaver af marcipan og fondant til Theos fødselsdagskage :sandie

Vi vil se billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil se billeder :yay

He he... Jeg har jo ikke prøvet det før :blush

Men her: (Bamsen mangler lige at få øjne)

post-570-022109400 1343677237_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he... Jeg har jo ikke prøvet det før :blush

Men her: (Bamsen mangler lige at få øjne)

post-570-022109400 1343677237_thumb.jpg

Hvor er du sej! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! :super

Tak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he... Jeg har jo ikke prøvet det før :blush

Men her: (Bamsen mangler lige at få øjne)

post-570-022109400 1343677237_thumb.jpg

Ih, hvor er det fint!! :respekt

Glæder mig til at se hele kagen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det fint!! :respekt

Glæder mig til at se hele kagen :loveshower

Mange tak :kram2

Håber også den bliver fin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he... Jeg har jo ikke prøvet det før :blush

Men her: (Bamsen mangler lige at få øjne)

post-570-022109400 1343677237_thumb.jpg

Wow du er dygtig.. Gid jeg var ligeså dygtig...stort skulderklap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow du er dygtig.. Gid jeg var ligeså dygtig...stort skulderklap

Ej tak :blush

Jeg havde altså aldrig prøvet det før. Fandt bare en vejledning på nettet og så formede jeg efter den :) Så hvis du har mod på det kan du da gøre et forsøg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt øv-dag idag. Valdemar vil lægges til HELE tiden. Og jeg hygger mig ikke ret meget med det, for har ondt i brysterne og nakken :( Og er samtidig nervøs for, at det er fordi han ikke får nok at spise. Der burde reelt ikke være problemer, for der bliver produceret fint med fyldte bleer (5 tissebleer, hvoraf jeg tror én var "dobbelt" og 3 bæ-bleer siden midnat), men jeg synes ikke, at mine bryster er spændte, han gylper ikke rigtig længere og så tror jeg bare at den konstante sutten minder mig om tiden på patienthotellet, hvor han jo også ville lægges til hele tiden, og hvor det var fordi han ingen mad fik :(

Og som en "bonus" så får jeg jo INTET ordnet idag... Ville helt vildt gerne have ryddet op i mit tøj, så jeg kun havde tøj i skabet, som jeg kunne passe (istedet for en blanding af tøj, der er for stort og tøj der er for småt :rolleyes ) og have taget fodbad og lagt neglelak på, men noget siger mig, at det må droppes... Fik dog sorteret vasketøj, barberet ben og klippet negle (utroligt at "klippe negle" pludselig tæller som at man fik ordnet noget den dag :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket barnedåb med svigerforældrene - Det er godt nok op af bakke! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket barnedåb med svigerforældrene - Det er godt nok op af bakke! <_<

Ej øv, hvorfor det? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt øv-dag idag. Valdemar vil lægges til HELE tiden. Og jeg hygger mig ikke ret meget med det, for har ondt i brysterne og nakken :( Og er samtidig nervøs for, at det er fordi han ikke får nok at spise. Der burde reelt ikke være problemer, for der bliver produceret fint med fyldte bleer (5 tissebleer, hvoraf jeg tror én var "dobbelt" og 3 bæ-bleer siden midnat), men jeg synes ikke, at mine bryster er spændte, han gylper ikke rigtig længere og så tror jeg bare at den konstante sutten minder mig om tiden på patienthotellet, hvor han jo også ville lægges til hele tiden, og hvor det var fordi han ingen mad fik :(

Og som en "bonus" så får jeg jo INTET ordnet idag... Ville helt vildt gerne have ryddet op i mit tøj, så jeg kun havde tøj i skabet, som jeg kunne passe (istedet for en blanding af tøj, der er for stort og tøj der er for småt :rolleyes ) og have taget fodbad og lagt neglelak på, men noget siger mig, at det må droppes... Fik dog sorteret vasketøj, barberet ben og klippet negle (utroligt at "klippe negle" pludselig tæller som at man fik ordnet noget den dag :rolleyes )

Åh sådan nogle dage havde jeg også <_< Sad i sofaen dagen lang. Groede nærmest fast :rolleyes

Mon ikke det er et appetitspring? Så burde det være ovre i løbet af et par dage :) Og glem at planlægge ting her i starten. Nyd når du får tid til noget og få ikke dårlig samvittighed når du ikke gør :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER