TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det har heldigvis kun været i nat og håber kun det blev den ene men sjovt var det ikke :(

Det er der og nogen gange lidt for meget krudt ;)

Jeg kender det alt for godt :(

Håber det bliver bedre i nat :goodluck

Du må gerne låne Theo, så kan de krudte af sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det alt for godt :(

Håber det bliver bedre i nat :goodluck

Du må gerne låne Theo, så kan de krudte af sammen :D

Natten i nat har heldigvis været meget bedre :glad men hun har været vågen et pat gange og når hun vågner er hun ked i sådan rigtig ked :(

Det var en mulighed at låne theo men efter en dag i vsen burde hun jo havde brædt en del af ville jeg tror :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten i nat har heldigvis været meget bedre :glad men hun har været vågen et pat gange og når hun vågner er hun ked i sådan rigtig ked :(

Det var en mulighed at låne theo men efter en dag i vsen burde hun jo havde brædt en del af ville jeg tror :unsure

Øv... Vi havde også sådan en periode med Theo. Han var fuldstændig utrøstelig :( Det varede vist knap 2 uger og så begyndte han pludselig at sove hele natten.

Jeg håber det snart stopper for Ronja også.

Ja man skulle da tro at hun blev rigeligt stimuleret i løbet sådan en dag i VS :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige stillet Charlie ud og sove i barnevognen for første gang..... Ihh, det er så grænseoverskridende synes jeg :unsure Men også dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har sovet 20:30 til kl. 5 afbrudt af spisning kl. 01 og sut kl. 02:15... :zzz

Til gengæld, er hun lige vågnet efter 2½ time i barnevognen! :o

Vil nu hellere have hun sover lidt længere om natten :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg vil trille en dejlig lang tur med barnevognen idag, solen skinner jo - så er det med at komme ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har arrangeret Babyboys første legeaftale...som i virkeligheden nok mest er god undskyldning for at drikke virkelig meget kaffe sammen med legeaftalens mor...Men vil huritgt påpege at det bestemt også er vigtigt at styrke sine sociale kompetancer i en tidlig alder!

Tror også at vi har fundet navnet til ham nu! Valget har stået imellem Ebbe eller Arthur. Arthur vinder vist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh... Theo faldt i søvn kl. 19.30 i går og han sover stadig?! :blink

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay :glad

Føler mig som et helt andet menneske!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh... Theo faldt i søvn kl. 19.30 i går og han sover stadig?! :blink

:yay :glad :yay :glad :yay :glad :yay :glad

Føler mig som et helt andet menneske!!!

WAUW!!! :o :blink :glad :toot

Anna har sovet kl. 20:30 - 06.00 med kun ca. 10min vågentid, så jeg er også et helt nyt menneske! :loveshower Det er da lidt pudsigt, som de følges ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva var så dygtig i nat! Hun sov i hendes egen seng i 3,5 time :)

I dag får hun hendes gåvogn! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at Theo og Anna har sovet så godt :loveshower

Her har far taget nattetjansen, så jeg har sovet næsten uafbrudt fra 23.30 til 7.30 :balloon :loveshower

Charlie gjorde det nu også ret godt, og sov fra kl 23.00 til 4.00 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Maliva også :loveshower ...... Der må have været noget i luften i nat......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja der må virkelig have været noget i luften i nat, for Gry har sovet fra 20-22 i sin seng, og begyndte så at skrige, kom over i vores seng og sov så til kl 5, fik mad og sov en time mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAUW!!! :o :blink :glad :toot

Anna har sovet kl. 20:30 - 06.00 med kun ca. 10min vågentid, så jeg er også et helt nyt menneske! :loveshower Det er da lidt pudsigt, som de følges ad ;)

Ih hvor dejligt :)

Flere af den slags nætter tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det dejligt for jer alle :yay : glad

Ronja har desværre været en smule urolig i nat men jonas har været god til at tage hende så jeg har egentlig ikke opdaget hvor meget det var :blush :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh de aftner kan være hårde. Kan ikke altid mætte Lasse pga han tømmer brysterne og han blir bare ikk mæt. Overvejer at supplere med flaske om aften i stedet for de to bæger mme.

Det er heldigvis kun om aftenen der er problemer plus at han er så overtræt, at han ikke altid slapper af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cassandra har også sovet godt fra ca 21.30-8 Så jeg klager ikke, men hun plejer nu også at sove godt :)

Hun havde en total sovedag igår og sov 3-3½ times eftermiddagslur, det ligner hende tilgengæld slet ikke, så er spændt på om hun gentager det idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh de aftner kan være hårde. Kan ikke altid mætte Lasse pga han tømmer brysterne og han blir bare ikk mæt. Overvejer at supplere med flaske om aften i stedet for de to bæger mme.

Det er heldigvis kun om aftenen der er problemer plus at han er så overtræt, at han ikke altid slapper af.

Det er appetitspring, søde! Han skal bare have lov at sutte alt det han kan og det er muligt han ikke bliver ordentlig mæt, men så må han spise igen en time senere. Det er den eneste måde at få sat produktionen op. Hvis du giver ham flaske også, trækker du pinen i langdrag og risikerer, at produktionen aldrig kommer op.

Hold ud - det går snart over! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng der først sov 5 timer, fik lidt mad og blev skiftet. Var vågen i ca. 30-45 min og nu har han snart sovet en time.. dry.gif Men må jo ikke klage toot.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er simpelthen elektrisk over sin gåvogn! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er simpelthen elektrisk over sin gåvogn! :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva er simpelthen elektrisk over sin gåvogn! :7himmel

Hvor dejligt. :-D tobias vil også gerne gå der frem og tilbage hele tiden. Vores stue er ikke så stor. Han griner og smiler.. Må altså se om jeg ikke kan lægge en video op... Nogen der ved hvordan jeg gør herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt. :-D tobias vil også gerne gå der frem og tilbage hele tiden. Vores stue er ikke så stor. Han griner og smiler.. Må altså se om jeg ikke kan lægge en video op... Nogen der ved hvordan jeg gør herinde?

Du skal oprette en youtube-konto og uploade videoen dertil - du kan sørge for det kun er dem med linket der kan se den. Når den er uploadet, kan du højreklikke på den og gemme dens adresse og så kopiere den herind ved at bruge Media-ikonet længst til højre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal oprette en youtube-konto og uploade videoen dertil - du kan sørge for det kun er dem med linket der kan se den. Når den er uploadet, kan du højreklikke på den og gemme dens adresse og så kopiere den herind ved at bruge Media-ikonet længst til højre :)

Åh tusind tak. Må jeg prøve om jeg kan. Vil gå gerne dele det med alle jer dejlige kvinder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet Gry liggende på tværs inde i sin seng, det er første gang jeg har oplevet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER