TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Stirrer på liften med skøndejligheden i... Vågn nu ooooooooooop, lille skat, mor kan snart ikke vente længere med at nysse og kramme dig! :kuller

Ihhhhhhh, så kom du "herover" :loveshower :loveshower :loveshower

Og hvor er det dejligt du har det sådan..... Kender det godt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stirrer på liften med skøndejligheden i... Vågn nu ooooooooooop, lille skat, mor kan snart ikke vente længere med at nysse og kramme dig! :kuller

Det er en vidunderlig følelse, ikk? :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig oplevet. Er det de matte plastik flasker fordi så skal du jo huske den lille ekstra ring ellers er den utæt.

Vi har ingen ekstra ring med til nogen af dem.. <_<

Og det er kun nogen af dem som lækker kan jeg se..

Så snart de er fugtige, og man samler dem.. De skal åbenbart være helt tørre - Bare ikke super nemt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stirrer på liften med skøndejligheden i... Vågn nu ooooooooooop, lille skat, mor kan snart ikke vente længere med at nysse og kramme dig! :kuller

:loveshower :7himmel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen ekstra ring med til nogen af dem.. <_<

Og det er kun nogen af dem som lækker kan jeg se..

Så snart de er fugtige, og man samler dem.. De skal åbenbart være helt tørre - Bare ikke super nemt <_<

Hmm... hvorfor? :unsure Det lyder altså lidt mærkeligt... Jeg bruger også Philips Avent og har kun gangske få gange oplevet at de lækkede og der kunne det fikses ved lige at skrue sutten af, hive den opad i ringen og skrue den på igen. Er det ikke nye sutter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har lige spist 180ml eftermiddagsmåltid i sin fars arm i sofaen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har lige spist 180ml eftermiddagsmåltid i sin fars arm i sofaen! :loveshower

Hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har lige spist 180ml eftermiddagsmåltid i sin fars arm i sofaen! :loveshower

:yay hvor dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har lige spist 180ml eftermiddagsmåltid i sin fars arm i sofaen! :loveshower

SKØNT :loveshower

Charlie har lige klaret 135 ml her til aften :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhhhh, så kom du "herover" :loveshower :loveshower :loveshower Og hvor er det dejligt du har det sådan..... Kender det godt :wub

Det er en vidunderlig følelse, ikk? :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Den BEDSTE følelse :loveshower :loveshower :loveshower

Og ja, dejligt at være "på den anden side" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en meget meget varm baby på maven. :biglove Sveder af helvede til, men nænner ikke at flytte ham, han ser så tilpas ud, som han ligger der og putter :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige konstateret at Valdemar har arvet sin fars tæer :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige konstateret at Valdemar har arvet sin fars tæer :lol

Haha..... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille sover.. Jeg er træt.. Men kan ikke tage mig sammen til at gå i seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og venter på mindstemusen vågner og vil have sin aftenflaske (som efterhånden nærmer sig en natflaske denne gang :rolleyes )

Han har ikke spist siden kl 19.00 så jeg ved han vågner og er sulten inden længe..... :wub

Vi har bare haft den skønneste dag..... Vi tog i zoo alle 4 og mine forældre kl 10 i formiddags, og kørte først hjem igen ved 17-tiden, fulde af dejlige oplevelser og solskin indeni :7himmel

Charlie var lidt urolig efter vi kom hjem, så han har sovet et par timer i mors arme i aften :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og venter på mindstemusen vågner og vil have sin aftenflaske (som efterhånden nærmer sig en natflaske denne gang :rolleyes )

Han har ikke spist siden kl 19.00 så jeg ved han vågner og er sulten inden længe..... :wub

Vi har bare haft den skønneste dag..... Vi tog i zoo alle 4 og mine forældre kl 10 i formiddags, og kørte først hjem igen ved 17-tiden, fulde af dejlige oplevelser og solskin indeni :7himmel

Charlie var lidt urolig efter vi kom hjem, så han har sovet et par timer i mors arme i aften :wub

Lyder som en dejlig dag :biglove

Vi tog prinsessen med på eventyr :7himmel Så vi har været i eventyrhaven, inde og se udstillingen om hvordan Odense skal laves om og så et smut i munkemosen.. Er også lidt øm i fødderne her til aften :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dag :biglove

Vi tog prinsessen med på eventyr :7himmel Så vi har været i eventyrhaven, inde og se udstillingen om hvordan Odense skal laves om og så et smut i munkemosen.. Er også lidt øm i fødderne her til aften :rolleyes

Årh, dejligt at i har været ude med Camille.... Det er skønt med baby på tur :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, dejligt at i har været ude med Camille.... Det er skønt med baby på tur :biglove

Ja, hun ELSKER at sove i barnevognen, og det er faktisk det eneste sted hun om dagen vil sove..

I mandags var vi også i zoo, der snorkede hun også i barnevognen hele dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover i barnevognen... Hun vågnede kl. 05:40, så jeg kastede mig også ned på sofa, så snart hun faldt i søvn og fik lige 1½ times uafbrudt nap - tiltrængt! ;)

I dag kommer min mor på besøg og bliver til i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Har lige lagt Valdemar til, og nu kan jeg mærke at jeg VIRKELIG skal tisse :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde rydde op og gøre rent, men ligger og putter med prinsessen og det er så dejligt! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Har lige lagt Valdemar til, og nu kan jeg mærke at jeg VIRKELIG skal tisse :unsure

uh, hvor kan jeg huske det - Det er BARE belastende :P Man sidder og tænker "SUT NU TILLL!" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lidt urolig baby, der ikke helt ved hvad hun vil <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover i barnevognen... Hun vågnede kl. 05:40, så jeg kastede mig også ned på sofa, så snart hun faldt i søvn og fik lige 1½ times uafbrudt nap - tiltrængt! ;)I dag kommer min mor på besøg og bliver til i morgen :yay

Dejligt med ekstra søvn når man sådan trænger..... Og dejligt med mor-besøg! :loveshower

Argh! Har lige lagt Valdemar til, og nu kan jeg mærke at jeg VIRKELIG skal tisse :unsure

Haha, det kender jeg godt, det er simpelthen SÅ træls :rolleyes

Burde rydde op og gøre rent, men ligger og putter med prinsessen og det er så dejligt! :7himmel

Årh..... Dejligt søde! Og lad husarbejde være husarbejde..... Nydning med prinsessen er så meget vigtigere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lidt urolig baby, der ikke helt ved hvad hun vil <_<

Ja, det er lidt det samme her..... Tror måske de bliver generet af varmen de små pus :baby3

Eller også har han bare luft i maven over start på D-dråber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER