MorDk

3D/4D scanning

10 indlæg i dette emne

Hejsa

Imorgen skal kæresten og jeg afsted til 3D/4D scanning. Denne gang har vi bestilt tid hos LilleKbh'er.

Nogle der har erfaring med dem? De billeder jeg har set er ekstrem gode... derfor er mine forventninger også store.

Jeg håber bare at Lillepigen ligger ordentligt så vi kan få nogle gode billeder af hende. Hun har været lidt på "tværs" under alle andre scanninger nemlig *S* Vi har en tid kl.11.00... så skal liiige have afleveret Bassen i vuggestue... og så tager kæresten og jeg ind til byen. Jeg bestilte tiden for lææænge siden... så har bare gået og glædet mig! ♥

Jeg ville lige dele det med jer!

Update følger ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ham som scannede mig derinde var super flink, og det blev nogle gode billeder trods det kun var 15 min. scanning, da vi nuppede en drop-in :loveshower Vores datter lå ikke super optimalt, så jeg kom også om på siden at ligge på et tidspunkt, og det hjalp :) Alt i alt et sted jeg ville anbefale uden tøven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham som scannede mig derinde var super flink, og det blev nogle gode billeder trods det kun var 15 min. scanning, da vi nuppede en drop-in :loveshower Vores datter lå ikke super optimalt, så jeg kom også om på siden at ligge på et tidspunkt, og det hjalp :) Alt i alt et sted jeg ville anbefale uden tøven!

Oki det er jeg super glad for at høre ♥ Glæder mig virkelig meget!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet der, da jeg var næsten 32+0, og så lang tid skulle jeg slet ikke have ventet. Bassen var aaalt for stor til, at jeg kunne få taget nogle ordentlige billeder + han lå og nussede hele hovedet i moderkage og navlestreng. Så jeg var lidt skuffet - men når jeg ser billederne nu, fortryder jeg alligevel slet ikke, at jeg fik det gjort. Synes faktisk, at han har været rigtig god i betragtning af, hvor svær vores dreng har været at arbejde med.

Og så er ham Robert jo bare så super sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet der, da jeg var næsten 32+0, og så lang tid skulle jeg slet ikke have ventet. Bassen var aaalt for stor til, at jeg kunne få taget nogle ordentlige billeder + han lå og nussede hele hovedet i moderkage og navlestreng. Så jeg var lidt skuffet - men når jeg ser billederne nu, fortryder jeg alligevel slet ikke, at jeg fik det gjort. Synes faktisk, at han har været rigtig god i betragtning af, hvor svær vores dreng har været at arbejde med.

Og så er ham Robert jo bare så super sød :)

Ihhh det glæder mig at høre...

Imorgen er jeg jo "kun" 29+4 ...så tror det er helt perfekt. Håber bare hun er lidt fotogen imorgen ♥

Ja jeg har godt nok hørt meget godt om ham Robert der... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bliver en fantastisk oplevelse for jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun positivt at sige. Det var også Robert der scannede mig. Min troldepige lå og sov og var ret glad for moderkagen, hun lå ligsom og puttede sig ind i den, så han havde lidt svært ved at få hende fri af den, så han kunne få et ordentlig billed. Jeg var omme på siden og vi prøvede med en cola lidt sukker og en tur op og ned af trappen for at se om vi kunne vække hende, dog uden det virkede. Men fik rigtig fine billeder :7himmel og han var virkelig så behageligt.

Så kan kun sige glæd dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Ihh gik det godt og ville hun ligge ordentligt den lille tut?

Gid det var mig, men der er lææænge til endnu :rolleyes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev scannet af Robert da jeg var 30+0, og det var bare en helt fantastisk oplevelse! Håber jeg også jeres var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også 4D scannet derinde og havde en super positiv oplevelse! Blev scannet af en kvinde (kan ikke huske hvad hun hedder) Hun var så sød og begejstret!

Håber i i dag har haft en lige så god oplevelse..

OG vis gerne billederne frem!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER