mikkelmille

Ja, så melder jeg mig også..

56 indlæg i dette emne

Ja så blev min test positiv - og vi er rigtig glade - med gud hvor er jeg bange, jeg har har en MA, jeg har en datter på 3 1/2 og jeg har haft min mand i over 7 år - jeg er selv 24 år..

Men synes bare at alt i livet går imod mig lige i denne tid.. Så jeg er sikker på at dette også ender galt - og det må det ikke..

Men for mindre end tre uger siden brændte vores hus - i mandags kørte vi galt og totalskadede vores bil - og min boxer hund føder hvalpe om to dage..!!!

STRESS!!!!

Så frygten er enorm, har lige fået ømme bryster idag - så baby har det vist godt indtil videre - men jeg kan ikke overskue de næste 8 uger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram

Sikke kedelig ting i har været ude for på det sidste.. Håber lykken vender nu :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest får du lige et par af disse :kram :kram :kram :kram

Det lyder rigtig hårdt, og som en hård tid i er igennem lige nu. Men jeg håber det bedste for dig og den lille i maven :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000-tak..

Håber da også at det bare går nemt nu...

Og for at være lidt positiv i det hele - så ser det ud til vi køber os en skoda af de nye - med plads til begge børn..

Men jeg græder hele tiden - eller sover...!! Tror bare det hele lige er for meget lige nu...

gså fordi mit hjem ikke er klar før marts igen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør i indtil hotel eller??

Vi har en skoda fabia combi vi købte fra ny i 2008. Det er bare en super dejlig bil. Og hold op den kører langt (vores er diesel).

Hvor langt henne regner du med, at du er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Testen er kun lige positiv - så 5 uger, så jeg ved godt det ikke er langt - men jeg vælger at tro på at der ikke sker noget - for det har vi ikke fortjent nu..

Jeg tror skodaen hedder combi classic hatchback og kører 23.8 på literen bare benzin.. Men vi skal lige se om barnevogn kan være der..

Min mand skal drive restaurant i bogense fra april - så bilen skal også bruges til job

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig velkommen til og sikke da en tur i har været igennem <_< :kram2

Jeg håber virkelig det kommer til at se meget lysere ud for jer i den nærmeste fremtid :kram :kram :kram

Kan du huske hvornår du havde ÆL, så kan du jo regne tilbage og se præcis hvor langt du er henne :glad ?!!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige regnet og regnet og jeg er 4+3 med termin 23 august...

Ved godt det er meget nyt - men nu må vi se..

Blev "mormor" igår aftes/nat til 8 rene røde boxer hvalpe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hård tid i går igennem, dog med nogle lyspunkter :kram

Tillykke med din nye titel som "Mormor".. Hvalpe er skønne.. men kan godt forstå du er lidt stresset..

Håber du får en skøn graviditet og får tid og overskud til at nyde det :gravid

Jeg har også selv testet positiv forleden og har tidligere gennemlevet en MA, så forstår din bekymring..

Håber vi må få en hyggelig stund i denne terminsgruppe.

Pøj pøj med det hele.

God jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej ha... Så kender du frygten for at det sker igen...

Men hvad er chancerne!!! Vi får begge to en vellykket graviditet.. Jeg jubbler hver gang der kommer flere symptomer - for så producere jeg jo massere af hormon. Lige nu er det dog kun enorm appetit og ømme bryster - men min læge scanner mig den 29 dec så vi lige kan se om det går godt indtil videre ..

Tillykke med graviditen det var en god julegave.. Er det nr 1 eller 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kender alt til frygten, desværre.. Men håber den er ubegrundet :unsure

Har dog fået brunligt udflåd igen, ligesom ved MA'en, så jeg ser lige tiden an og vil bede om en skanning efter nytår.

Det bliver super spændende for jer, at se om alt går som det skal med den lille spire i maven..

Håber for jer, at I kan fejre hjerteblink til nytår. :hurra

Det er vores 1. barn, så vi glæder os meget :yay men er nervøse og tror ikke rigtig på det før efter 12.uge.

Krydser fingre for, at alt går som det skal med os begge og vi snart kan glæde os :kram

God jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå så ser det ud til jeg alligevel skal melde mig ud af gruppen igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min livmoder var kun 2 cm og foster kunne ikke ses - på tirsdag får jeg besked om jeg har fået en MA igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare brug for at afreagere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sikke et nytår jeg går i møde!!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig ondt mikkelline. Vi er lige nu igennem nøjagtig det samme. Vi venter på scanning den 6/1 for at få at vide om der mod forventning er liv. Men overlægen var ikke positiv :boo

Mit hcg stiger ikke som det skal og de kan slet ikke se fostret overhovedet :boo

Hvornår får du noget mere at vide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej dog...... Det er bare så hårdt!!! har fået taget blodprøve idag, og blev scannet, men der var ikke meget at se. Sidste gang der steg mit hcg heller ikke som det skulle, så der endte det også i MA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog.. det er jeg frygtelig ked af at læse :kram

Håber bare det viser sig, at du ikke er så langt henne som antaget..

Men det lyder ikke lovende - kan godt forstå du har brug for at rase ud og reagere!!!

Læs du bare af herinde :(

Godt nytår trods alt..

Skal du til kontroller eller lignende efter nytår? Eller hvad kan de hjælpe dig/jer med?

Tanker herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I første omgang skal de se om jeg producere hcg hormon, men jeg har regnskab over min mens så jeg burde være 6+1 nu, men ved udvendig scanning idag kunne man knap ane graviditeten, og ved indvendig kunne man se min livmoder var ca 2cm, han sagde dog at nogle gange kun det godt se sådan ud - men tvivler for ved min sidste MA kunne man netop se foseret der, men intet hjerteslag. Imorgen ringer han med svar på blodprøve. Og ny blodprøve på mandag og scannes onsdag.

Men min livmoder har vendt sig og er nu bagudvendt. Men jeg har haft en del smerter i maven, men ikke blødt - og taget to kg på (vejede kun 50kg) og har lidt ømme bryster så håber lidt endnu.

Men nej hvor er jeg ked af det, nu kan jeg altså ikke mere!!! Vores hus er brændt og vi er kørt galt i bilen, og min man skal arbejde i en kort periode kbh fra 8 januar på AOC g senere Søllerød kro, så føler mig så alene nu!!! Jeg havde ellers fundet tremmeseng - og troede lige det skulle gå godt for min lille kernefamilie.. Jeg ved godt jeg kun er 24 og har hele livet for mig osv osv osv... Men efter min mand og jeg har været sammen i næsten 8 år, så synes jeg vi havde det gik godt - desuden har vi en skøn datter på 3 1/2 år.. Men bliver dette en MA så holder vi med at prøve, magter ikke mere smerte nu!!!

Jeg beundre dem som kan blive ved, nu har jeg ialt haft 3 aborter, og vi troede også min datter var en abort i sin tid - det var den dag jeg skulle have udskrabningen de fandt ud af hun var ok, så ikke mere uvished til mere... Det kan jeg ikke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina&henrik: Jeg kender godt lidt til PCO via min søster som har det, hvor er det bare forfærdeligt for jer at skulle slåes med så meget!!! MEN DET SKAL NOK LYKKES!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til dig herfra.

Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være alligevel, men kan godt forstå du er frustreret og ikke kan mere lige nu. Du læsser bare af herinde :kram

Til Tina&Henrik: Du får også lige et stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker... Ja der var ikke svar på blodprøve endnu...

Går jeg helt i hundene hvis jeg er så fræk at sige jeg gerne vil være alene nytårsaften - sammen med min datter.. Og ikke vil fejre sidste arbejdsdag med min mand og hans venner (vores datter skulle passes) Synes bare ikke jeg magter glade mennesker lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke magter nytårsaften synes jeg du skal lade være. Det er da helt forståeligt i din situation og forhåbentlig forstår manden det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget at sige til, at du synes det hele kan være lidt for meget lige nu!

Du må mærke efter, hvad der føles mest rigtig for dig til nytår.. Kan egentlig godt forstå hvis du bare vil have ro og hygge med datteren :balloon Men omvendt kan det måske også være godt at komme ud blandt andre mennesker og få tankerne på noget andet, selvom det er svært :kram2

Pøj pøj med det hele.. Håber snart der er noget der går den rigtige vej for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er jeg ked af din situation :kram2 :kiss :kram

Jeg håber du meget snart står med en positiv GT igen :goodluck :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Lidt nyt... Havde hgc på 4680 i uge 6+2 så det kunne være lovende!!! Skal scannes i morgen... Tør man håbe bare lidt???!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. Lidt nyt... Havde hgc på 4680 i uge 6+2 så det kunne være lovende!!! Skal scannes i morgen... Tør man håbe bare lidt???!!!

Jeg håber på det bedste for dig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER