mikkelmille

Ja, så melder jeg mig også..

56 indlæg i dette emne

Krydser fingre for det kommer til at gå super godt og i får set en lille blinkende spire :loveshower

pøj pøj.. kram og tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HMMM... Ingen blinkende spire.. Men nu kunne min livmoder da ses udefra ved scanning - og den var 2,5 cm - altså meget lille.. Og der var en lille skygge der kunne være et foster.. Men som jeg fik afvide selvom man kunne se mere denne gang så skulle jeg ikke være sikker endnu - så ny blodprøve, og ny scanning senere.. Men de så da fosterskygge - så noget vokser jo!! Bare meget langsomt.. hmmm.... Hader ventetid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi forsætter med at krydse fingre for dig :glad

Dejligt der forsat er håb.. Selvom det kan være frustrerende!

Håber det bedste for dig/jer :kram2

Går selv og er nervøs..

Skal til tryghedsskanning på mandag, så er også meget spændt på om jeg denne gang får lov at opleve hjerteblink.

Kram og tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh et kæmpe :kram herfra, jeg ved nøjagtig hvordan du har det.

Vi har været til scanning igen. Men de kan stadig ikke finde hverken foster eller hjerteblink. Men mit hcg stiger og er nu over 40,000 !!

Men de siger det kan være noget der hedder "vindæg". Det betyder, at fostret er dødt men det har moderkagen ikke fundet ud af. Derfor bliver den ved at vokse, og derved stiger hcg også.

Vi skal til scanning igen på onsdag og så må vi se.

Jeg håber det bedste for dig og din lille spire og krydser fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt, her troede jeg at jeg var den eneste!!!

Jeg har ellers hørt at vidæg gør at hcg stiger langsommere... Min læge var lidt inde påmin lovmoder havde roteret og var nu meget bagudvendt, og det er nok til at jeg er svær at scanner.. I andre skal lige huske at skrive hvorn det går...

Men hcg på 40000 det er da ellers højt, min læge sadge at hvis det steg som det skulle (fordoblede hver 2-3 dag) Så ville det være en ok graviditet, der er kun problemer hvis det stiger for langsomt eller falder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men det steg vildt langsomt i starten, der fordoblede det sig kun en gang om ugen. Men så i sidste uge tog det et vanvittigt hop fra:

7+5= 40,000

6+2= 4.095

Det er derfor de ikke tør fjerne det endnu, de har ikke før set så voldsomt et hop. Men jeg tror nu ikke selv længere så er forberedt på, at det heller ikke denne gang var vores tur.

Men åhh hvor jeg håber for dig, at den ligger trygt og godt derinde og gemmer sig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kande slet ikke se et lille foster??? Da jeg fik min datter fandt vi ud af hun var ok efter uge 11

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej de kan kun se gesteron sækken de kan hverken finde blommesæk, foster eller hjerteblink- så løbet er desværre nok kørt for os (så er det jo godt vi kun har ventet i 3 år og har let ved at få en ny "ironi kan forekomme") Synes ikke det er retfærdigt, men det er en helt anden snak der handler mere om alle ens følelser i forbindelse med barnløshed :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nej nej!!!! det er f.... ikke fair!!!! Inderst inde tror jeg også mit er gået galt men det er "kun" 3 gang - og eg kan godt "selv" blive gravid har bare svært ved at holde live i det!!!

Det er også uhyggeligt for jer - og der er sikkert mange der siger: "så må i o prøve igen" Uden egentlig at tænke over hvor hårdt det er!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første MA steg mit hormon kun med 500 på en uge.. så jeg krydser stadig fingre for dig...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er du sød, jeg krydser absolut også for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tja lidt nyt herfra... mit første hcg var 4680 9 dage senere 20.000 lægen siger det er en okay stigning. lidt langsom men okay, så nu ligger jeg med 39 og feberi stedet...!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det uretfærdigt så hårdt ramt du skal være :kram2

Dejligt med en HCG-stigning, så tyder det på der sker noget inde i dig!

Håber det bedste :bd

Jeg var til tryghedsskanning i dag, hvor jeg var heldig at se et fint lille hjerte banke :loveshower

Så nu er jeg beroliget lidt.. Men tror ikke helt på det, før NF er overstået..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risikoen for dig er da faldet enormt, så du skal have en lille!!!!! - jeg har endnu ikke set hjerteblink.. håber lægen ville scanne snart igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dejligt at høre, håber du snart får lov til, at se et lille fint hjerte blinke derudad :loveshower

Vi venter selv på "dødsdommen" på onsdag. Nu skal det bare overståes, så vi kan komme i nyt behandlingsforsøg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ventetiden er forfærdelig!!! håber nu stadig på det bedste.. Skal selc have taget blodprøve igen i morgen, og måske scannes - de tilbød at gøre det idag, men helt ærligt, magtede det ikke, ligger med lungebetændelse.

Jeg håber stadig på det bedste for dig, du har jo ikke ligefrem haft det helt nemt, men det skal nok lykkes!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu skal jeg på sygehuset i morgen - så må vi se hvad der sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du kan opdatere med godt nyt i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi blev scannet i går morges. Fostret var kun 2,3 mm og skulle have været over 20 mm. Så uanset hvad sagde lægerne at det aldrig ville kunne blive til en fin lille baby.

Vi skulle køre direkte ind til Horsens sygehus. Vi kom hjem kl 1 i nat.

Nu er jeg ikke længere gravid :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor forfærdeligt... Hvor er det synd, håber i snart er klar igen til at prøve... Sikke en omgang - det er ingen tjent med!!!

Jeg så et lille hjerteblink idag. Men fik flyttet min termin med 14 dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev scannet i går morges. Fostret var kun 2,3 mm og skulle have været over 20 mm. Så uanset hvad sagde lægerne at det aldrig ville kunne blive til en fin lille baby.

Vi skulle køre direkte ind til Horsens sygehus. Vi kom hjem kl 1 i nat.

Nu er jeg ikke længere gravid :boo

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hjerteblinket :loveshower

Hvor dejligt for jer, at der var liv derinde :goodluck

Hvornår har du så forventet termin?

Tina&Henrik: Hvor er det trist for jer :kram Håber det snart lykkes for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med hjerteblink mikkelmille :-)

Jeg håber det bedste for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker.. Jamen 23 august ifølge sidste mens dag, men sygehus vil rykke den 14 dage frem ca... Men de har ikke gjort det endnu, så nu må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER