betina88

hva ville i gøre???

18 indlæg i dette emne

jeg ligger her og bliver mere og mere bekymret... synes ikke jeg har mærket bettemanden hele dagen.. tænkte at han nok tog en slapper idag fordi jeg også selv er meget træt idag, men han plejer alligevel at melde sig selvom jeg er træt.. synes jeg har prøvet alt mulig for a få liv i ham.. drikke koldt, spise sodavandsis og chokolade(som plejer at virke for mig*) .. men intet resultat...

overvejer om jeg ska ringe til fødegangen har når manden kommer hjem lidt over 16.. men ved ikke rigtig.. hvad ville i gøre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ringe til FG.. Ligeså meget bare for at få ro på. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville prøve at ringe til JM og lade hende vurdere om det er nødvendigt at kontakte FG.

Du er langt henne nu, så der er jo blevet mindre plads at bevæge sig på. Men man skal sevlfølgelig kunne mærke bebs hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til FG.. Ligeså meget bare for at få ro på. :kram2

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skader aldrig at ringe og man kan ikke være for hys når det drejer sig om de små pus. Better safe than sorry, så jeg ville helt klart ringe.

Under min graviditet havde jeg også dage, hvor jeg ikke synes jeg mærkede hende på samme måde og jeg ringede til FG. De tog mig meget alvorligt og ville gerne se mig for lige at køre en strimmel. Det beroligede mig meget lige at blive forsikret om at hun havde det godt, så var glad for at jeg havde ringet, så jeg ikke skulle gå og bekymre mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er dage hvor min bebs ikke er så aktiv. Men aldrig dage hvor jeg IKKE mærker hende. Derfor ville jeg ringe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg jeg se kl er over 16 så ville bare sige at jeg håber du har haft ringet til fg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring til fødegangen. De er der for din skyld. Håber du har haft ringet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se du skal føde i Viborg. Har været der de sidste 2 dage og de er så søde deroppe. Og fik strenge ordre på at hvis hans aktivitetsniveau faldt igen så skulle jeg ringe. Så RING, hvis du ikke har gjort det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er nervøs, så synes jeg man skal ringe :)

Her i Odense ringer man til fødegangen, der kan vi ikke ringe til jordemoderen :) Så ja, jeg ville ringe til fødegangen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med min datter, havde jeg også en periode på et par uger før fødslen, hvor jeg virkelig synes hun var stille. Jeg vidste hun var levende- men mærkede hende nok kun 2-3 gange om dagen.

JM's råd var, at jeg skulle drikke noget koldt og sødt og lægge mig på sofaen i mindst en halv time. Hvis der ikke kom bevægelser af det- så skulle jeg ringe, så ville jeg blive scannet.

Som sagt så gjort og det virkede :) Jeg endte med at blive scannet en uge senere- simpelthen fordi jeg var nervøs over den manglende aktivitet. Alt var fint og hun er i dag 5 mdr.

MEN- det er vigtigt at du reagerer på din nervøsitet. Prøv at lægge dig en halv time efter at have spist og drukket noget koldt og sødt- hvis det ikke virker, så skal du altså ringe til fødegangen med det samme. Tænkt hvis barnet faktisk har det skidt, så skal du have det ud asap :kram2 Undskyld hvis jeg gør dig bange, det er sef. ikke meningen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opdatering....

ringede til fødegangen og blev bedt om at komme ind en tur....

fik kørt en strimmel og blev scannet.. han havde vendt sig, så ryggen lagde mod højre side i stedet for venstre som før og derfor var hans bevægelser ændret.. men der var fint med liv og mærker ham også lidt nu....

men fik samme besked som "min hemmelige profil" at jeg bare skulle ringe hvis jeg var i tvivl og hvis jeg synes hans aktivitetsniveau faldte igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du kom afsted :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :loveshower både at du ringede, men også at alt var som det skulle være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opdatering....

ringede til fødegangen og blev bedt om at komme ind en tur....

fik kørt en strimmel og blev scannet.. han havde vendt sig, så ryggen lagde mod højre side i stedet for venstre som før og derfor var hans bevægelser ændret.. men der var fint med liv og mærker ham også lidt nu....

men fik samme besked som "min hemmelige profil" at jeg bare skulle ringe hvis jeg var i tvivl og hvis jeg synes hans aktivitetsniveau faldte igen....

Godt alt var ok. Vores dreng har fået godt gang i aktiviteten siden jeg har været deroppe. Men de vil se mig igen mandag, hvor jeg skal have kørt endnu en strimmel. De er så søde deroppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig godt at høre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt alt var ok. Vores dreng har fået godt gang i aktiviteten siden jeg har været deroppe. Men de vil se mig igen mandag, hvor jeg skal have kørt endnu en strimmel. De er så søde deroppe.

ja synes også de er rigtig sødederoppe.. er glad for jeg har valgt a føde i viborg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre, at alt var okay. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER