Posted June 17, 2012 Hvad er de mest specielle navne i er stødt på sådan i "virkeligheden"? (det behøver ikke være nogen i direkte kender, men heller ikke filmstjerner og sådan) Selv kender jeg/kender til nogen som hedder: Knirke Totte Filucca Rumle Vava Abeline "Jeres" navne: A Abeline Alexandrine Alessandra Alf Alissa Amaya Aminata Ambika Marianne Anastasia Anakin Angelina Aviaia Ask Elver Nordlys Arla Atlas Aron Asle Aprilla Ashley Ailo Aviaya Acelya Aslak Ariel Aneke Anias Ajaja Atle Anselm Asbjørn Arril Aktor Aija Mathilde Aia Irene Anina Asger B Bue Birtheline Bailey Birk Bjørg Bror Bror Emil Bruce Brejde C Cassandra Carla Murie Cimona Can Chanel Camille Pixie Chano Cosmus Cilla Cheyenne Christense Calina Chilli Clothilde Cornelia Cirkel Claes Charite Chelina Cita Cloe Chili Clare Maree D Danbjørn Dexter Dino Elliot Donald Dominique Dunja Dagny Diddi Dilara Ditci Domenick Dinah Deliane Dag E Ea Eigil Emilius Ejnar Ewelina Eileen Ella Elvira Emmi Emma Oline Ena Elfrida Eleanor Engla Egil F Fabian Falke Arthur Ferdinand Frej Fritchof Frauke Franka Loah Falke Roland Fritze Folle G Gaia Love Gertrud Gro Gudmund Gunhild Gunna Globus Gaia Gatien Ginaya Gyrithe H Honey Blueberry Herle Hulda Halfdan Hetta Hodja Hjalte Hilde Hjørdis Hoseas I Iris Ivalo Ingse Irma Ingrid Elisabeth Ingolf J Jannis Jamie Jinjia Jean Joshua Jens Manfred Jill Joshva Janek Jurghita K Kalinka Karla Kosmos Kolje Kian Kræn-Ole Kezhia Kashmir Ki Klemmen Kastanje Kirle Karl Oskar Kirke Kim Katina Keagan L Lanko Lolita Loke Lita Lydia Lulu Chanel Lulu Esmeralda Loah Vivetta Lauge Lenni Linse Lillemor Loba Linus M Manilla Michlas Majse Cirkeline Malika Mandarina Marna Maimari Maigen Merian Mick Mingus Mitzi Messias Maximus Mikas Mika Maleika Myon Maliva Melvina Mikkeline Marie Magne Manja Milika Majli Malli Malia Madison Melvin Matas Mahaut Margali Manya Magdalena Malika Maria Margaretha Mela Milo Merry N Neo Noor Nova Nord Nola Norly Nikola Nille Nobel Naja Nilie Norr-Valiant Nick-Gean Nine Nemo Nelson O Osman Odysseus Svend Oliver-Malthe P Paprika Pippi Pixie/Pixi Putte Papaya Petrine Perry Petrine Poulin Pixie Vega Patruska Pouline Pelse Petrea Puk Patrik-Elias Petrunelle/Petronelle Purity Princess Pytte Q R Rosmarin Rebus Remi Regin Renata Ronald Rose Rudolf Rolf Ruben Rigmor Røskva Robina Reci Rihanna S Skjold Siw Sol Sne Sahara Stjerne Smillatalulla Storm Sulejma Sigismund Siggi Siggeir Sønke Stein Satya Siv Skat Snow Sigyn Saga Shawn Sirius Sanja Severin Shakira Snorre Sommer Synnøve Sia Sky Silkeline Sigge Spencer T Timian Toby Theis Tanni Tuba Tomine Tulle Thorebjørn Teito Tøger Taylor U Ulrikke V Vanille Vega Viana Valentina Vermund Vilde Vilja Visti Vilfred Vitus Veneda Vidya Vincent Vanilla Pippi Vinter Vetle W Wigga Wilhelmina Willum Wilja Nicoline Wietske Wilja X Xenia Y Z Zia Caroline Zakharias Zaza Zenia Zarah Æ Ø Ørn Øjvind Å Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Sulejma. (Troede det var sådan et "drillenavn", som min mor altid sagde, til jegm ødte en på handelsskolen der hed det!) Bue. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg kender ikke så mange med specielle navne sådan personligt, men er da stødt på: Birk Vega Bjørk (Måske stavet Bjørg eller Björk?) Storm Cornelia Sahara Nova Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg kender nogen der har en: Nola (pige) Fritchof (dreng) Zakharias Sigismund Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg kender ikke så mange med specielle navne sådan personligt, men er da stødt på: Birk Vega Bjørk (Måske stavet Bjørg eller Björk?) Storm Cornelia Sahara Nova Storm ligger faktisk som nummer 29 på top 50 :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Storm ligger faktisk som nummer 29 på top 50 :P Haha, det kan man bare se :P Troede faktisk, at det var ret specielt :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Vi har en neo herhjemme mener der er 9 i dk Og en mick dem er der så lige under 400 af så det er ikke så specielt ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Fabian Calina Valentina Ved egentlig ikke hvor specielle de er, har bare aldrig mødt andet end lige den ene der hed det :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Har en veninde, der er til specielle navne, så har hørt nogle stykker :) Drengenavne: - Noor - Asle - Bror - Kolje - Domenick (jeps, med e) - Jannis - Lanko - Bruce - Bailey (kan også være pigenavn) Pigenavne: - Pippi - Herle - Marna - Cirkel - Manilla - Vanille - Vilde (Som i Tilde, bare med V) - Vilja - Aprilla Synes egentlig jeg kan flere.. kommer nok i tanke om det senere :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Ivalo. Det synes jeg er ret specielt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Ivalo. Det synes jeg er ret specielt. Det er et grønlandsk navn. Har hørt flere der hedder det. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Kender forresten også til en Vianna og en Atle. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Det er et grønlandsk navn. Har hørt flere der hedder det. Prinsessen, f.eks. ;) Jeg har også en Ferdinand i bekendtskabskredsen. Jeg kan kun se den sorte tyr der sidder med en blomst i munden under træet, når jeg hører det navn :D Jeg har en kusine der hedder Diddi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Drengenavne: -Bror Emil -Nord -Frej -Mingus Pigenavne: -Norly -Pixie -Vega -Clothilde -Mandarina (tror hun var den eneste i Danmark der hedder det) -Kalinka -Malika Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Cherina - Synes det er SÅ flot. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg mødte engang en fyr der hed Siggeir.. Det er ret specielt synes jeg :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg mødte engang en fyr der hed Siggeir.. Det er ret specielt synes jeg :) Min søster har gået i parallelklasse med en der hedder det: Jeg troede det var hans kælenavn :whistling Gadvide om det er den samme :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Jeg mødte engang en fyr der hed Siggeir.. Det er ret specielt synes jeg :) Det lyder Færøsk..... Gad vide om det er det? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Det lyder Færøsk..... Gad vide om det er det? Eller islandsk, måske? :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Min svoger hedder Olivier - Men han er fra Holland, og der er det ganske normalt.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Zaza det hedder min datter til mellemnavn :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Eller islandsk, måske? :unsure Ja, det kunne også være :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2012 Kender en pige/ung dame, der er døbt Lolita... Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 18, 2012 Kender en pige/ung dame, der er døbt Lolita... Uh, det er da specielt Share this post Link to post Share on other sites