Helle H

Astrids længe ventede ankomst til verden

41 indlæg i dette emne

Tak for en god beretning, tillykke :)

Og så vil jeg bare sige, at det lyder som om du fint kan føde, selvom din krop måske bare er lidt langsom hehe.. Øvelse gør vel mester, det håber jeg ihvertfald selv, for min krop kunne ikke engang lave veer da jeg skulle føde min søn, så han kom ud af nødvejen (kejsersnit) <_<

Og hvor er hun fin og lille :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor var det spændende at læse. Rigtig god beretning... og så er det altså ikke rigtigt din krop ikke er skabt til at føde. Næste gang ved din krop hvad den skal gøre, og inden du får set dig om, er selve fødslen igang - det er jeg helt sikker på :)

Glemte da helt at skrive tillykke :loveshower Hun er godtnok en fin lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det var virkelig en god fødselsberetning, du skriver super godt! Tak fordi du delte det med os :biglove

Jeg håber du beslutter dig for at oprette en mor-tråd for er sikker på den bliver rigtig underholdende at læse for os andre skrukke tøser. Men det kan du jo tage stilling til når du har vænnet dig til hverdagen med bare dig og skønne Astrid.

Held og lykke og god fornøjelse med din dejlige datter :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig læsning. Tak fordi du deler, og hvor er hun da skøn jeres Astrid :)

Stort tillykke med hende! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helle, det er virkelig en skoen foedselsberetning, fuld af detaljer, humor og aegte kaerlighed00000858.gif

Hvor er hun bare fin, lille Astrid, og endnu engag et stort tillykke med hende loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig! Så skøn en beretning! :loveshower

Hvor er hun dejlig lille Astrid! Håber du vil oprette en mor-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, for alle de søde kommentar. Det betyder virkelig meget.

Det er dejligt med feed back på noget man har skrevet ned, men specielt fordi det er så personligt.

Jeg har tænkt mig at printe beretningen ud og ligge den i Astrids bog, så hun selv kan læse den engang. Men tænker måske at hun først får den når hun er blevet gravid engang, vil jo ikke være skyld i, at jeg aldrig bliver mormor. Hahahahahahaha.

Mor-tråden overvejer jeg lidt endnu. Selvom jeg virkelig gerne vil. Nå, det må jeg se på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide med at printe den ud Helle! Det bliver din lille pige glad for engang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en smuk beretning og så rørende :loveshower

Stort tillykke med den smukke pige Astrid :biglove

Og hvilken god ide at printe den og give den til hende - rigtig smuk tanke :7himmel

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke en fin fødselsberetning du har fået lavet :wub :loveshower kan se at der er visse lighedstræk mellem din og min fødsel... vi er åbenbart begge to langsomt fødende og har derfor haft en masse jordemoderskift undervejs :D ;) :lol er sikker på, at din Astrid bliver glad for din fødselsberetning af hende, når hun bliver stor :) endnu en gang tillykke med din lille Astrid :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, for alle de søde kommentar. Det betyder virkelig meget.

Det er dejligt med feed back på noget man har skrevet ned, men specielt fordi det er så personligt.

Jeg har tænkt mig at printe beretningen ud og ligge den i Astrids bog, så hun selv kan læse den engang. Men tænker måske at hun først får den når hun er blevet gravid engang, vil jo ikke være skyld i, at jeg aldrig bliver mormor. Hahahahahahaha.

Mor-tråden overvejer jeg lidt endnu. Selvom jeg virkelig gerne vil. Nå, det må jeg se på.

Ih Helle, der er da ikke noget at betænke sig på... vi vil jo gerne følge lidt med i dit og Astrids liv :) :glad og du bestemmer jo selv hvor meget du vil lade os nygerrige BK-piger vide :lovebk :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk fødselsberetning. Det var ligesom at være en flue på væggen. Kunne virkelig godt sætte mig i dit sted. Pyhh ha, det må have været hårdt! Men det hele værd på den anden side, ikke? :7himmel

Endnu engang stort tillykke med jeres skønne datter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende! Og tak for en dejlig beretning! Og dejlige billeder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk fødselsberetning. Det var ligesom at være en flue på væggen. Kunne virkelig godt sætte mig i dit sted. Pyhh ha, det må have været hårdt! Men det hele værd på den anden side, ikke? :7himmel

Endnu engang stort tillykke med jeres skønne datter :loveshower

Jo, Louise det hele værd. Hun er sååååååååå skøn. Hun er 20 dage gammel nu. Tiden flyver afsted. Hun er allerede blevet så stor, det er helt utroligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, Louise det hele værd. Hun er sååååååååå skøn. Hun er 20 dage gammel nu. Tiden flyver afsted. Hun er allerede blevet så stor, det er helt utroligt.

Ja, utroligt så hurtigt de vokser. Har jo kunnet følge min niece (fra 9.april) på rimelig tæt hold, fordi vi har ses så ofte siden. De bliver så store så hurtigt. Så det er bare med at nyde! Håber ellers alt går godt med hende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Tillykke med lille Astrid.

Jeg kan ikke lade være med at tilføje, hvor mærkeligt det er, at fødsler kan være så forskellige.

Min fødsel (førstegangsfødsel) gik super hurtigt. Jeg kom til tjek hos jordemoderen, som kunne konstatere, at jeg allerede var 3 cm åben uden at jeg overhovedet havde mærket noget andet end lidt slemme plukveer to dage før (sådan nogle plukveer hvor man får lyst til at trække vejret tungt, men godt kan gå rundt og lave noget alligevel). Hun lavede så en hindeløsning, og jeg havde "plukveer" hele dagen, men de "rigtige" veer, som var tiltagende og gjorde virkeligt ondt, kom først som et lyn fra en klar himmel om aftenen.

Vi tog så hurtigt som muligt på fødegangen og jeg var da 5 cm åben. To timer senere fik jeg - igen som et lyn fra en klar himmel - presseveer. Det kom som et chok, for jeg havde jo regnet med en laaang fødsel, så jeg gik helt i panik et øjeblik. Min krop reagerede nemlig helt anderledes - den gik nærmest i krampe og pressede nærmest helt af sig selv. Så der var der tale om bare at gøre som ens krop ville. Derefter tog det kun få presseveer før min datter var født.

Fordi min fødsel gik så hurtigt, nåede jeg slet ikke det der med at have en måde at håndtere veerne på (som du skriver med fx at skulle kigge din mand i øjnene). De overvældede mig bare. Der kunne jeg måske godt have tænkt mig, at der havde været en lidt mere langsom opstart.

Jeg tror, den optimale fødsel måske er en mellemting mellem din og min. Selvom jeg da vil foretrække en hurtig fødsel en anden gang også, det er klart. Så jeg er da nok lidt heldig :)

Men det vigtigste er jo, at der kommer en dejlig baby ud af det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER