baby_nr_3

To streger...?

28 indlæg i dette emne

Tjuhuuu, tror simpelthen jeg står med to streger i hånden. Den er ret utydelig, og ville gerne udlade et billede. Nogen der ved hvordan?

Hm, sørens til stavekontrol. Den har skrevet imploderer i stedet for importere. Det er vist to forskellige ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke hjælpe med at ligge billede op men mon ikke der er en eller anden der kan finde ud af det ;-)

Da jeg testede første gang i denne graviditet var stregerne også meget utydelige men efter et par dage var de ikke til at tage fejl af ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du på fra iPad eller iPhone så skal du bare hente en app der hedder picup og så opload det via det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tænker også, at jeg vist må teste igen om et par dage. Kan ikke helt fatte det.

Vi har allerede to denge. Den første blev undfanget i tredje forsøg, mens det tog et halvt år med nr to. Denne gang er det sket i andet forsøg. Er bange for om mine øjne og hjerne spiller mig et puds. Har kigget på testen flere gange de sidste timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Picup, det vil jeg prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg.. Fortæl om i kan se to streger, og på hvilken...? Den ene test er fra idag, den anden fra i forgårs... Please fortæl mig om min hjerne spiller mig et puds..

K9qdQ.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja.... Synes faktisk jeg kan ane to streger på begge tests.... Men det er klart mest tydeligt på den nederste test :)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på fra mobilen og jeg kan godt se to streger på den nederste test så hvis den er den nyeste så virker det da til at den er god nok ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se to streger paa den nederste rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskylder lige på forhånd at være lyseslukker - men jeg kan sagtens få en Valmed test til at se sådan ud uden at være gravid. For mig har de ikke været til at stole på.

Håber selvfølgelig du snart står med en tydelig positiv test. Men jeg vil anbefale et andet mærke, fx dem fra billige-teste.dk dem ved jeg mange af os herinde har været glade for da de ikke snyder. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Saga 74, for tag en anden test for en sikkerhedsskyld :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, Tror vist uanset hvad, at jeg må købe en test om et par dage, og så se om jeg får et tydeligere resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens se en streg :)

Sådan så min første test også ud (også valmed), da jeg testede før tid og den er kun blevet tydligere

Hepper på ny test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se II på dem begge to, men tydeligst på den nederste... Vil dog som nogle af de andre sige at der er mange der kan teste falsk positiv på valmed, så vent et par dage og køb så en anden slags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Der er da helt klart 2 streger på den nederste :) En streg er en streg.... så skal hcg bare stige, så stregen kan blive mere tydelig :)

Stort tillykke og held og lykke med testningen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Der er da helt klart 2 streger på den nederste :) En streg er en streg.... så skal hcg bare stige, så stregen kan blive mere tydelig :)

Stort tillykke og held og lykke med testningen :loveshower

Desværre ikke på en valmed test :( Jeg har prøvet at stå med mange test med skyggestreger, uden at være gravid..

Så mit råd er at købe en anden test, evt en Clearblue digitaltest, så er du ikke i tvivl :loveshower :loveshower

Men jeg kan sagtens se to streger på det nederste billede :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se på den nederste - det er vist rigtig, at Valmed kan snyde, men til gengæld er det jo et godt tegn, at der er fremskridt i stregernes synlighed :) evt. lige en tur på apoteket for at købe en anden type test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte kun valmed tests i første graviditet og der er da kommet en smuk pige ud af det. Denne gang brugte jeg dem fra billige-teste.dk og en clearblue..

Men jeg kan sagtens se begge streger på den nederste selvom jeg er på med min mobil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen erfaringer med Valmed teste, men jeg kan også se en streg på den nederste :)

Krydser for at den bliver tydeligere :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne selvfølgelig ikke vente til i morgen, så tog på apoteket og købte en clearblue digital test, og den viste.... Positiv :biglove

Så har den lille bare at blive derinde de næste par måneder, og lade maven vokse :gravid :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!

Jeg kan også sagtens se stregen på den nederste men nu er det jo helt sikkert med clearblue testen! Dejligt med en lille 3'er :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt med klar besked, stort tillykke med den positive test!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke :loveshower

Hvor er det fantastisk :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres lykønskninger - det varmer mit hjerte. Og bekræfter mig i, at det var rigtigt at vende tilbage til dette forum efter en del års pause..

:lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER