Verdier

Vores hverdag..

8 indlæg i dette emne

Så er det ved at være hverdag herhjemme.. Skulle lige vænne mig til at der var to børn som skulle gøres klar, have mad, tøj på osv.. Men synes nu vi er ved at finde en god rytme.. Max er, indtil videre, en rigtig nem dreng.. Han spiser meget og sover en del, men er begyndt at være mere "vågen" når han er vågen.. Om natten vågner han en enkelt gang og spiser, for derefter at sove med det samme.. Han er dog en dreng der rigtig gerne vil være tæt på mor og sover bedst med mit hoved på hans, så han kan mærke mit åndedræt.. Men sådan er det.. Han bliver vel tryg nok til at sove i sin vugge på et tidspunkt..

Han græder ikke meget, men når han gør, så har han et ordentlig organ toot.gif He he..

Mille nyder at være storesøster, men vi øver lidt på tilgangen til lillebror, da hun rigtig gerne vil ham og gerne vil bære rundt på ham, sidde med ham m.m. Og så reagere hun også lidt herhjemme, men det er vi OBS på og tager det stille og roligt.. Prøver så vidt det er muligt at få hende med i de ting jeg gør, og det nyder hun..

Ellers vil jeg bare sige at jeg ELSKER AT VÆRE MOR TIL 2 og føler mig så heldig at have så fantastiske og dejlige børn som jeg har.. De får mig virkelig til at sætte pris på livet.. 00000858.gif

Er ikke så god til at få svaret herinde, men tjekker hverdag og elsker jeres opdateringer om jeres liv med bebs.. (Eller kommende bebser) bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

(10 timer gammel)post-2331-042602000 1339493527_thumb.jpg

Mille og hendes nye lillebror..

(Et par dage gammel)

post-2331-006629100 1339493591_thumb.jpg

Har ikke lige fået lagt de nyere billeder ind..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige børn! Kan bestemt godt forstå de gør dig lykkelige :loveshower

Skønt du er ved at få en god rytme i tingene. Det hele skal jo lige falde på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-2331-017486800 1340431498_thumb.jpgpost-2331-081088700 1340431487_thumb.jpg

Lige et par billeder af lækkermåsen Max..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige unger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

sikke en køn dreng :) og han har masser af hår ligesom min egen. Vi er også så småt ved at vænne os til det nye liv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse, og det er da også nogen helt fantastiske børn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER