esm84

pb for anden gang.

22 indlæg i dette emne

jeg skriver ikke så tit herinde men følger meget med på sidelinjen.

synes det er så dejligt at læse hvordan i støtter op om hinanden. Og det er lige hvad jeg har brug for nu... Vi har været i gang med PB for anden gang, længe nu og er i gang med cyklus 9.

kan teste på torsdag, men har tænkt mig at vente til søndag hvis ikke mens viser sig før.

problemet er at min psyke er så åndssvag for tiden og tager fusen på mig gang på gang. Jeg har omkring Æl. en del graviditets symtomer denne gang, havde det ikke før jeg blev gravid med den første ej heller mens smerter, men denne gang er der bare det hele, ømme bryster, oppustet mave, halsbrand og føler mig somme tider også svimmel.

For ca. 5 mdr. siden gik jeg en uge over tid før jeg fik min mens, og siden har det været hele skørt med min cyklus. min cyklusser som før var på 24-25 dage. kan nu ligge mellem 22-30. de sidste to mdr. er de dog blevet mindre igen 27 den ene gang og 25 den anden gang.

Jeg plejer som sagt også at være oppustet omkring Æl men i denne cyklus fik jeg Æl omkring 11-12 dagen i stedet 14-15 dagen. og har stort set siden været oppustet, føler hver aften mig nærmest fortoppet, på trods af jeg næsten ikke spiser. Og jo jeg kommer også af med hvad jeg skal. jeg skal tisse hele tiden, og har jag i underlivet.

Jeg er bare så frusteret for jeg føler jo efterhånden min krop har taget fusen på mig en del gange og selvom jeg virkelig ikke synes jeg tænker ret meget på det for tiden er der altså alle disse symtomer der gør det nærmest umuligt for mig ikke at tænke på det fra Æl til mens, hvilket gør mig så frusteret.

Er der nogle af jer der har det sådan hele tiden. synes denne mdr. er ekstem?

Jeg vil jo heller ikke blive ved med at " belaste manden" men han kan jo se jeg føler mig skidt og især denne gang er jeg også meget træt.

Ja det blev en laaaaaang smøre, men havde lige brug for at komme ud med det, og tænkte her kunne jeg få nogle gode råd eller måske endda møde nogle som har det som mig. For man tør jo ikke tro på den er der.

Hilsen mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre aldrig prøvet at være gravid, så jeg har ingen gode svar til dig. Men du virker lidt træt og ked, så jeg vil bare sende lidt "courage" din vej. Råde dig til at slippe det, hvis du kan. Man kan jo heldigvis ikke være lidt gravid :) og du kan ikke ændre på hvad, der allerede er.. Jeg krydser rigtig meget fingre for, at det går, som du håber! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige JA :-) jeg har det akkurat som det. Det er så frygteligt hvor meget en psyke kan gøre ved en. Men det der skal til er vidst tålmodighed. Det tror jeg virker hos mig, eller det bilder jeg mig ihvertfald ind ;-)

Held og lykke med projektet :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dog heller aldrig haft en gennemført graviditet, men kan godt relatere til det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det den første måned vi prøvede. De næste mange gange har der også været nogle symptomer, men de er aftaget noget i takt med at min tro på at det ville lykkes blev mindre... Men jeg kan virkelig godt forstå din frustration!! Det kan jo også være, at den er hjemme denne gang! :goodluck Måske skulle du teste lidt før søndag, hvis det går dig meget på..? Jeg synes i hvert fald godt min psyke kan udskyde min mens lidt uden at der er noget, og så kan man måske spare sig selv for nogle dages usikkerhed ved bare at tage en test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller

Jeg har desværre aldrig prøvet at være gravid, så jeg har ingen gode svar til dig. Men du virker lidt træt og ked, så jeg vil bare sende lidt "courage" din vej. Råde dig til at slippe det, hvis du kan. Man kan jo heldigvis ikke være lidt gravid :) og du kan ikke ændre på hvad, der allerede er.. Jeg krydser rigtig meget fingre for, at det går, som du håber! :balloons

Tak skal du have, jeg kan godt se i dag, hvor tydeligt det enlig var i mit emne at jeg var lidt nede i går. Tusind tak for opbakningen. jeg håber naturligvis at det er denne gang den er der, men er også kommet der til at baby kommer når den er klar, det tog lidt tid at komme der til, men hviler mere i mig selv mere nu. Og nyder den store mens hun stadig er lille. :kuller Det går mig bare meget på for tiden med tanken om at Æl skal blive værre gang for gang, da det er den vej det går..... men nu ser vi..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dog heller aldrig haft en gennemført graviditet, men kan godt relatere til det :-)

det rigtig rart at der er nogle der kunne gankende det lidt, var lidt begyndt at spekulerer lidt på om der var andet galt...

Rigtig dejligt med feed back og rigtig god mandag.

:rolleyes :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det den første måned vi prøvede. De næste mange gange har der også været nogle symptomer, men de er aftaget noget i takt med at min tro på at det ville lykkes blev mindre... Men jeg kan virkelig godt forstå din frustration!! Det kan jo også være, at den er hjemme denne gang! :goodluck Måske skulle du teste lidt før søndag, hvis det går dig meget på..? Jeg synes i hvert fald godt min psyke kan udskyde min mens lidt uden at der er noget, og så kan man måske spare sig selv for nogle dages usikkerhed ved bare at tage en test.

det kan være jeg prøver at teste før om ikke så bare for at få det ude af verden og videre til næste gang. du ved hvad jeg mener. Det kunne være man skulle starte op med nogle gode lange gåture igen, har også overvejet noget Yoga el. ligende for at få spændt af eller hvad det hedder.

Jeg tror ikke rigtig selv på den er hjemme denne gang heller, synes ikke jeg har den der fornemmelse jeg rendte rundt med sidst men der gik det også i første forsøg så måske er det der der snyder.

Tusind tak for dine råd og ideer. så dejligt med relationerne også, det lettede lidt på det hele.

rigtig god mandag derude, og endnu engang tak alle sammen :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med alle symptomerne hvis det ikke viser sig at være noget :( Til gengæld er det rigtig godt at du er bevidst om at det sagtens kan være psyken der spiller, så bliver du mindre skuffet hvis den ikke er der.

Tror det er bedre at overbevise sig selv om at det er psyken frem for graviditet, så kan du kun blive positivt overrasket når du tester frem for FOR skuffet.

Men håber da for jer at den er der denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med alle symptomerne hvis det ikke viser sig at være noget :( Til gengæld er det rigtig godt at du er bevidst om at det sagtens kan være psyken der spiller, så bliver du mindre skuffet hvis den ikke er der.

Tror det er bedre at overbevise sig selv om at det er psyken frem for graviditet, så kan du kun blive positivt overrasket når du tester frem for FOR skuffet.

Men håber da for jer at den er der denne gang!

:ditto

tror heller ikke man skal tro for meget på symptomerne, for som Tinkerbell siger, så kan man psyke sig selv til dem.

Det blev jeg også ved med at sige til mig selv, for det er bedre at blive overrasket end skuffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

tror heller ikke man skal tro for meget på symptomerne, for som Tinkerbell siger, så kan man psyke sig selv til dem.

Det blev jeg også ved med at sige til mig selv, for det er bedre at blive overrasket end skuffet.

jeg synes jeg er opmærksom på det hver, gang problemet er at de altid er der de fleste af de omtalte, har rigtig ondt under Æl også kommer den op-pustede mave, ømme bryster og halsbranden. den plejer at være sikker hver gang....

oh helt klart bedre at blive overrasket end skuffet, så nu må vi tage en dag af gangen, og se hvad der sker og ellers er det påen igen i næste mdr. også må man håbe på diverse symptomer foretager sig med tiden, man kan jo håbe i hvert fald...

Tak for alle jeres svar de har hjulpet meget på humøret, også det at komme på arbejde igen efter 4 fridage med alt for meget tid til at tænke på alt muligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan nu konstaterer at jeg er gravid to flotte streger har vidst sig på testpennen i dag. kan slet ikke få hænderne ned efter ni mdr. blev det vores tur, så nu håber jeg bare den lille bliver siddende indtil engang i februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tillykke!!!!!!!!!!! :balloons :loveshower :balloon :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tillykke!!!!!!!!!!! :balloons :loveshower :balloon :gravid

Tusind tak. er også bare glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke.

Hvor er der mange som har termin i Februar denne gang ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke.

Hvor er der mange som har termin i Februar denne gang ...

[/quote/)

tak skal du have. :yay

ja det lader til februar bliver den helt store babyboom månede.

Håber også for dig du snart må stå med to streger. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, så var det ikke bare psyken der spillede :)

Stort tillykke med de 2 streger! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih tillykke!!!! :loveshower Så var det alligevel rigtige symptomer du havde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tusind tak skal i have alle sammen, det var fantastisk at stå med de to streger nu håber vi så bare på den bliver derinde de næste 8 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER