Tina80

Var bare liiiiige ude og kigge

11 indlæg i dette emne

Var ude og kigge på barnevogne i dag med manden. Damm det er ligeså svært som med nr 1. Ved nr. 2 brugte vi jo bare det vi havde, men nu med nr. 3 på vej trænger vi til nyt. Men blev lunde på simo og basson. Og fik nogle gode tilbud, som vi lige skal tænke over. Men tilgengæld så vi en masse andet vi gerne ville forny også.

Men fik købt denne seje pudslepuge og sengerend til tremmesengen.

Mangler så en ammepude og skråstol og aktivitetsbøjle til.... og så lige barnevognen og nogle nye madresser.

post-1508-071399400 1339179185_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke nogle fine ting :loveshower

Vi har købt en SIMO barnevogn, som jeg er sikker på vi bliver glade for :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så absolut dårlige erfaringer med Simo barnevogne. Efter min mening bør gode barnevogne kunne holde til mere end to børn, men det kan Simo - efter vores erfaring - ikke.

Skal selv på jagt efter en god, brugt barnevogn. Vil nok prøve at finde en Odder-vogn denne gang. Den skal i hvert fald kunne holde til søskendesæde, for vi har ingen bil og går derfor langt og meget med barnevogn, mere end en toårigs ben altid lige vil kunne holde til.

Anbefalinger af gode vogne modtages gerne her!

Har tidligere haft gode erfaringer med både Brio vogne (havde her en vogn, som var i fin stand, selv efter fem børn og 2 x søskendesædebrug) og Odder vogne (havde her på en tidspunkt en OLD-gammel ekstra-vogn, som også fungerede fint).

Andre gode mærker, der kan holde til søskendesæde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Uddybning angående Simo vogne:

Vores første Simo barnevogn havde været brugt til to børn, før vi fik den. Efter at vi havde brugt den i seks måneder til et spædbarn brød stellet ganske enkelt sammen! Denne vogn var af årgang 1996, vi havde vognen i 2005.

Vores anden Simo barnevogn er vores nuværende barnevogn: Den har været brugt til et barn før og er fra 2007, - på nuværende tidspunkt hænger den med 5 cm!!! ... Så vi skal snarest muligt have fundet en brugt vogn af et bedre mærke.

... Forhåbentlig har vi dog bare være uheldige med Simo! Jeg ved i hvert fald, at mange er glade for det mærke, men måske stiller jeg også høje krav til holdbarhed, fordi vi førhen har været godt vant med andre mærker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Uddybning angående Simo vogne:

Vores første Simo barnevogn havde været brugt til to børn, før vi fik den. Efter at vi havde brugt den i seks måneder til et spædbarn brød stellet ganske enkelt sammen! Denne vogn var af årgang 1996, vi havde vognen i 2005.

Vores anden Simo barnevogn er vores nuværende barnevogn: Den har været brugt til et barn før og er fra 2007, - på nuværende tidspunkt hænger den med 5 cm!!! ... Så vi skal snarest muligt have fundet en brugt vogn af et bedre mærke.

... Forhåbentlig har vi dog bare være uheldige med Simo! Jeg ved i hvert fald, at mange er glade for det mærke, men måske stiller jeg også høje krav til holdbarhed, fordi vi førhen har været godt vant med andre mærker.

Det tror jeg I har..

Jeg har hørt både godt og skidt om SIMO, men det har man jo om alle barnevogne..

Vores er 2 år gammel, og brugt men ser ud som ny..

Vores "bedsteforælder vogn" er 5 år gammel, og har været brugt til 3-4 børn (Dem vi købte den af havde brugt den til to børn, og de havde købt den brugt) og det eneste der er med den er at den er falmet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også glæde for vores Brio, søn vi har brugt til 2 børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har koebt en Basson Grande. Men det er en god vogn, tror jeg, glaeder mig til at tage den i brug og har ikke laest daarligt om den, andet end at den er ... grande. Jeg tror, vi bliver glade for den og den har nogle fine detaljer. Vi har saa koebt en Teutonia Mistral DK brugt, som liften kan staa i, saa vi har en vogn at tage med paa tur, for i Italien er en stor barnevogn ikke almindelig og systemet er ligesom ikke skabt til en dansk barnevogn.

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fine ting du har fået købt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor var i henne og handle? puslepuden og randen er da vildt seje med de fisk på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var både i ønskebørn og babysam. Men det var hos ønskebørn vi købte de ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER