Jackie

Amning

10 indlæg i dette emne

Ved ikke lige hvor jeg skal gøre af det her indlæg... Så nu blev det her :whistling

Jeg har indadvendte brystvorter og kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle erfaringer fra andre omkring amning med sådan nogle generte dutter :rolleyes Kan det overhovedet lade sig gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan både få ammebrikker til formålet, og så kan man købe sådan en lille pumpeting, der sluttet tæt om vorten og trækker den ud med vacuum.

Men tror ikke du skal være bekymret. Jeg havde også tendens til indadvendte brystvorter før graviditeten, og nu strutter de derudaf. Og når du ligger barnet til, vil det jo sutte med en god kraft, som nok skal hive vorten frem :hophop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper ammebrikker rigtig fint på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske bliver det slet ikke noget problem når du først skal til at amme, mine var næsten helt flade inden jeg fødte, men nu stritter de hele tiden. Babyer kan godt tage fat alligevel og selv få formet brystet i munden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man sagtens, men jeg ville nok anskaffe mig ammebrikkerne paa forhaand for en sikkerheds skyld. Min soester havde flade brystvorter og min lille niece kunne ikke finde ud af at spise fra dem. Baby skreg og var sulten, indtil min mor kom med ammebrikker til hende og vupti, et stk maet, soevende baby, roed i hovedet af at have storspist smile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det kan lade sig gøre.. Min kæreste og hans familie er alle allergikere nemlig, og vil jo gerne have, at baby skal have det bedste :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte på herlev hospital og der blev man tilbudt ammebrikker som man fik lov at tage med hjem. Så jeg ville ikke investere i nogle på forhånd selv, hvis det er det samme på dit hospital.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster brugte ammebrikker, hun vil forsøge uden den her gang, men har dem i "bag hånden" hvis det ikke vil lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til fødselsforberedelse den anden dag, sagde ammekonsulenten at man sagtens kunne amme selvom man havde indadvendte brystvorter.. Der fandtes masser af muligheder, men det var vigtigt man gjorde opmærksom på det, så de var opmærksomme på det, så man fik ekstra hjælp og støtte, da det kunne være svært at lægge barnet til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til fødselsforberedelse den anden dag, sagde ammekonsulenten at man sagtens kunne amme selvom man havde indadvendte brystvorter.. Der fandtes masser af muligheder, men det var vigtigt man gjorde opmærksom på det, så de var opmærksomme på det, så man fik ekstra hjælp og støtte, da det kunne være svært at lægge barnet til :)

Det lyder godt! Det må jeg lige sørge for at gøre opmærksom på, når den tid kommer så!

Tak for alle jeres svar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER