Guest Majkat

Mavetråd

10 indlæg i dette emne

Jeg er i chok over hvor stor min mave er allerede og jeg er kun i 6. uge. Jeg har simpelthen brug for at se nogle andre maver, så jeg kan se at jeg ikke er den eneste.

Jeg kan simpelthen ikke skjule det for nogen. Alle jeg møder som jeg kender kan se det med det samme på trods af store tunikaer, tørklæder osv. Normalvis går mine bryster altså længere ud end mine ellers normalt slanke mave.

3. gangs mor i 6. uge og så synes jeg ikke engang at billedet viser hvor stor maven er IRL

29c6sye.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej man kan ikke se billedet :D Og jeg er slet ikke nysgerrig :whistling

EDIT: og så kunne jeg :D Hold da op, det er jo vildt - kan godt forstå, at du ikke kan skjule det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow - Kan godt forstå at du ikke kan skjule den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waauw... en flot mave :loveshower

Jeg har ikke lige nogle billeder på putteren af min mave, har nogle stykker på mobilen, skal lige prøvet at få taget et billede her i morgen og se om jeg kan finde ud af at lægge det herinde ;)

Jeg havde osse bare KÆMPE mave i uge 5-6-7 og følte mig mega oppustet. Nu er den oppustede følelse forsvundet lidt, og min mave er bare normal kvabset ;) Jeg higer efter lidt symptomer, men der sker ikke så meget.

Forstår godt du ikke kakn skjule det da, men super fin mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, jeg er 24+2 idag og er slet ikke så stor som dig! Det må helt sikkert være fordi det er tredje gang!!

Men FLOT er den helt sikkert! :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vildt at du allerede er så stor :o

Men mon det ikke er fordi du er 3. gangs :)

Irk... det har man så lige at se frem til :P

Men det er en flot mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde kommentarer :) jeg havde nu håbet på noget andet.... En masse andre tykke babymaver :D

Nå.. Men så snart I buler bare det mindste ud må I komme med et billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj jeg kom lige på besøg fra februar gruppen. Shit en flot mave du har. Jeg kan dælme godt forstå den ikke kan skjules mere, men hvor ville det også være synd at skjule sådan en smuk mave.... :loveshower Ihh drømme drømme.

Jeg er 10+6 idag og har desværre taget lidt på på sidebenene, så for mig at se, er jeg bare blevet lidt små tyk :( Men jeg er skam også begyndt at få kommentarer om at min mave er fin og tyk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Majkat

Jeg kan trøste dig med at det er nøjagtig det samme her :)Det er min første gang og tro mig at jeg blev forvirret, da jeg allerede fra uge 4 tydelig kunne se maven. Sidenhen er den bare vokset og vokset og meget svær at skjule. Jeg skal efterhånden være meget kreativ med hensyn til tøjet. jeg er i 12 + 5 og har planer om at sige det til de nærmeste om en uge. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg er ca. lige så stor som dig, men jeg er lige nu i min 17. uge (16 + 3) Jeg er desuden 4. gangs gravid, så det er ikke et must at man bliver hurtig stor, tror ligesom så meget andet at det er individuelt. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER