babybaby

Husarbejde

21 indlæg i dette emne

Sybes vi trænger til lidt nyt vi kan grine af.. Så tænkte at der helt sikkert er andre end mig der har "yndlings husarbejde" :-)

Jeg har tre farvorit opgaver:

Ordne vasketøj- synes det er SÅ hyggeligt

Støvsuge - det er god motion, og jeg kan skråle med på musik, uden at naboerne kan høre mig

Gøre badeværelset rent - Mmmmm er det noget bedre end et rent badeværelse der skinner som i reklamerne ;-)

Hvad med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor er du overskudsagtig :respekt

Jeg kan godt hygge mig med vasketøjet, men generelt er jeg sgu ret dovent anlagt når det kommer til husarbejde og jeg undværer gerne det hele, hvis jeg kunne :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder husarbejde allermest når jeg er sur..... Så skal jeg love for der bliver ryddet op og gjort rent til den store guldmedalje :D

Ellers er det ikke lige noget jeg sådan elsker, men skulle jeg vælge en favorit bliver det nok vasketøjet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vasketøjet er også min favorit :lol men ligesom de andre er det ikke noget jeg ligefrem elsker og kunne SAGTENS undvære det hehe... er vist også ret så dovent anlagt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kobler mig på vasketøjet!

Hader seriøst alt andet! Manden støvsuger og svigerforældrene kommer og gør hovedrent hver anden uge ca. Så jeg kommer heldigvis ret heldigt udenom det hele :whistling Og så ordner de ofte haven, når de lige er her alligevel :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kobler mig på vasketøjet!

Hader seriøst alt andet! Manden støvsuger og svigerforældrene kommer og gør hovedrent hver anden uge ca. Så jeg kommer heldigvis ret heldigt udenom det hele :whistling Og så ordner de ofte haven, når de lige er her alligevel :tak

Hvordan fahn har du fixet det???

Jeg kan bedst li oprydningen, lægge ting på plads og se hvor hurtigt der bliver fint...

så kan jeg godt lide at gøre badeværelset rent, skifte hånklæderne ud så de matcher og giver badeværelset et helt nyt look og vide at NU er der ikke flere bakterier (det er der nok, men de har dælme fået en på sinkadusen har de) tørre støv af - alt er så fint når støvet er væk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER vasketøjet :lol

Til gengæld elsker jeg at vaske gulve og tørre støv af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt li at gøre rent, jeg synes det er ret hyggeligt :P

men jeg er enig med de andre, vasketøjet er min favorit :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gør manden rent, jeg haaader det... Eller det vil sige jeg ser det meget senere end han gør, så det ender han altid med at gøre. Jeg kan dog godt svinge støvsugeren eller tøre støv af, men jeg gør aldrig badeværelse rent... Til gengæld pudser jeg vinduer og laver mad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan fahn har du fixet det???

Hehe, vi snakkede seriøst om at betale for en rengøringsdame, men så spurgte hans mor, om ikke nok de måtte gøre det, gratis! JO DA!! :loveshower

Så når de kommer, finder jeg på andre ting at lave væk fra huset - skal nødig være hjemme og få dårlig samvittighed over, at jeg ikke hjælper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt lide at tørre støv af.

Støvsugning har jeg egentlig altid hadet (måske fordi min far jagtet mig med den da jeg var lille, og sugede mig på maven med den)men kan godt lide at man kan se, hvor langt man er, og at der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at vaske gulv og gøre badeværelse rent! Så det gør Søren :P

Så er det til gengæld mig der ordner vasketøj og skifter sengetøj - det synes jeg er lidt hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke særlig huslig.. Det er min kæreste heldigvis :whistling

Vasketøj.. Bom bom - måske kan det gå, fordi det trods alt bare handle rom at smide det i en maskine..

Jeg kommer ALDRIG sengetøj på - jeg er SÅ ringe til det, og vikler mig ind i det, og bliver volsomt hidsig :blush

Støvsuge gør min kæreste, da han mener jeg ikke er grundig nok :unsure

Det er også ham der fyldr og tømmer opvaskemaskinen..

Tror faktisk det eneste jeg sådan gør, er at vaske tøj og vaske gulve :unsure

Oprydning er vi fælles om :)

Men det er ikke noget der er favorit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vande blomster og vaske op er nok jeg bedst kan lide :) nå ja og så lave mad :D

Hader at lægge vasketøj sammen, støvsuge og vaske vinduer. Men det skal jo gøres, så jeg har lavet en ugeplan så det ikke bliver for overvældende.

Hader mest at vi bor på så frygtelig lidt plads så det hele tiden ser rodet ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en ren Monica :whistling

Eller det syntes jeg selv.

Jeg er dog efter jeg har fået Maliva, blevet bedre til at lade rod være rod og så sørge for at her ikke var beskidt og snavset.

Jeg gør rent og rydder op hver dag og tager 1 rum hver dag (pånær søndag, der har jeg fri)

Jeg overvejer at begynde og lave en rengøringsplan, så det er til at holde ud når min barsel slutter, for der kan jeg jo ikke liiiige gøre rent hver dag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en husalf..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en husalf..

Jeg har en husalf for jeg hader nemlig at gøre rent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Egentlig kan jeg godt lide at gøre rent og rydde op- men jeg er ikke såååh god til at holde det :D Det er selvfølgelig blevet bedre med årene, og det er endt med at vores hjem sjældent ikke er til at inviterer gæster i- de største områder vi "kæmper" med er at få lagt vasketøjet sammen igen (åh gud der er meget! -6 vaske om ugen mindst!), legetøj rundt omkring og køkkenet... Synes opvaskeren kører konstant, og der er bare altid ET eller andet der står og flyder på køkkenbordet :rolleyes

Men altså... Absolut HADE ting er opvask- derfor har jeg en opvaskemaskine. Dernæst at lægge vasketøj sammen..

Absolut favorit ting må være at tørre støv af og støvsuge ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at det er så forskelligt... men må indrømme at jeg er ved at DØ af jalousi over Kami, som har svigerforældrene til at komme og gøre rent gratis! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at det er så forskelligt... men må indrømme at jeg er ved at DØ af jalousi over Kami, som har svigerforældrene til at komme og gøre rent gratis! :o

Haha, tak, jeg er også HELT tilfreds :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhaa det der huselige, er heller ikke mig. HADER at ligge vasketøj sammen og specielt at finde makkeren til sokkerne <_< Og heldigvis har jeg en mand der gerne hjælper selvom han heller ikke ligefrem nyder det hehe..

Men skulle jeg endelig hive en favorit frem, er det klart at nusse om blomsterne/planterne og vande dem, og specielt mine orkideer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER