SarahDK

Har I planlagt sommerferie?

8 indlæg i dette emne

Har I planlagt at tage på sommerferie eller skal barslen (og evt ferie) holdes hjemme?

Allerede i februar planlagde min mand og min far en Bil(!)ferie til Østrig en uges tid. Vi skal afsted med mine søskende (3 stk. voksne) og så min far og stedmoder. Jeg vil være 34+5 når vi tager afsted. Jeg tager det som det kommer, lige nu er det noget jeg ser frem til, men hvis jeg ikke føler for at tage afsted når vi når dertil, må de undvære mig. Hvis jeg har det godt bliver det et fint afbræk fra at gå herhjemme og vi har ikke planlagt det vilde ferieræs, bare hygge og afslapning. Og der bliver jo også født børn i Østrig, hvis det skulle være. Har dog ingen planer om at hun skal kommer før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke rigtig planlagt noget til sommer, og det er vist meget godt. Jeg er i hvert fald glad for at vi aflyste vores tur til Istanbul i starten af måneden, for med min bækkenløsning er jeg ikke sjov at have med på ferie. <_<

Dessuden er sommeren jo højsæsson for koncerter og festivaller, så hr. mand er ude en hel del..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke planlagt ferie. Manden er på kontrakt i øjeblikket så det ville være mange penge at miste. Kan være vi tager en uge afsted på afbud men nu må vi se :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i sommerhus i ugen op til termin - men det er svigerforældrenes så det er gratis, der er ikke langt hjem (45-60 min), hvis vi bliver nød til at køre før tid, så kører vi uden at skulle tænke på at rydde op, det kan vi gøre senere eller svigerforældrene vil gøre det for os. Afbud koster ingenting og vi kan tage før hjem uden at ærgre os over tabte penge...

Manden tager på cykelferie 1 uge og jeg tror bare jeg strander herhjemme med mig selv. Min søster kommer dog forbi mens manden er væk, er ikke helt tryg ved at være alene over så lang tid når terminen nærmer sig.

Ellers tror jeg den står på roadtrips, måske besøge mine forældre i campingvognen, og smutte til søndervig en dag hvor vejret er godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen ferieplaner her! Jeg påtænker at tage nogle dage ned til mine forældre og måske bor vi i mine svigerforældres hus, mens de er på ferie - bare for afbrækkets skyld. Men ellers skal der bare tulles, ventes og hæves :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge i sommerhus - en bryllupsgave hvor vi selv måtte vælge hvornår. Så ca en måned inden termin skal vi afsted.

Det gør mig tryg, at det stadig er i rimelig kørselsafstand til hospitalet, hvis han viser sig at være lige så utålmodig, som hans far var, og vil se verden en måned før tid :)

Jeg ville få alt for dårlige nerver, hvis vi var alt for langt væk fra civilisationen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber vi kommer en tur til jylland både og besøge familie men også en tur på hotel og blive forkælet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja den årlige familiekomsammen er en uge hvor jeg og børnene og så mange familiemedlemmer på min mors side af familien vi lige kan tromme sammen mødes i Thy hos min moster, det er sådan lidt lejr agtigt med telte til dem som der ikke lige er madrasser til, strandture så meget som muligt og bål ca hver aften med obligatorisk snobrød og sang til div instrumenter der måtte være til stede. Jeg bryder mig ikke om at gå glip af det men i år blev den af praktiske årsager lagt kun 3 uger før min termin og jeg er ærligt talt ikke sikker på hvor frisk jeg er på at bevæge mig rundt på det tidspunkt. Heldigvis har min mor lovet at ta børnene med derop selv hvis jeg ikke magter det, så de ikke skal gå glip af ferie.

Vi plejer også at ta en uge i sommerhus et sted, men det blir ikke i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER