Guest

...

13 indlæg i dette emne

Jeg vil anbefale dig at tænke længe over om den er "dig". Kender mange som finder noget som de synes er fedt nu og her, men 10 år efter er så træt af. Og det er jo ikke meningen med en tatovering.

har du tænkt på hvordan du vil have det når du har tøj på? En pæn kjole eller andet?

Den vil jo ikke altid være til at skjule.

Jeg har selv en på ydersiden af mit ene bryst og op over mod skulderen. Har fået en del kommentarer...

Deræst hæfter jeg mig ved at du tænker over hvad andre mon vil sige til den. Er det for at de vil synes at du er "sej/smart" at du får den? Hvad er grunden til at du tænker over hvad folk vil sige? Er det deres reaktion du er bange for?

Er der en grund til at den skal sidde lige der? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kun ÉN der kan svare dig på dit spørgsmål... DIG ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale dig at tænke længe over om den er "dig". Kender mange som finder noget som de synes er fedt nu og her, men 10 år efter er så træt af. Og det er jo ikke meningen med en tatovering.

har du tænkt på hvordan du vil have det når du har tøj på? En pæn kjole eller andet?

Den vil jo ikke altid være til at skjule.

Jeg har selv en på ydersiden af mit ene bryst og op over mod skulderen. Har fået en del kommentarer...

Deræst hæfter jeg mig ved at du tænker over hvad andre mon vil sige til den. Er det for at de vil synes at du er "sej/smart" at du får den? Hvad er grunden til at du tænker over hvad folk vil sige? Er det deres reaktion du er bange for?

Er der en grund til at den skal sidde lige der? :)

Hmm.. Jeg skal prøve at få det skrevet ned. Det jeg tænker mest over er nok grundet placeringen - vil folk synes det er "klamt" (eller hvad man nu siger?) at den sidder der.

Altså jeg synes virkelig at tatoveringen er fed og kunne virkelig godt tænke mig den, men igen bremser folks reaktioner mig lidt.

Grunden til at den skal sidde der? Vel bare at jeg synes det er et fedt sted, muligvis overset i nogens øjne.

Men nu du siger sådan kommer jeg også til at tænke lidt over fremtiden. Når jeg engang får mine børn, min bryster (forhåbeligt ikke, men nok ikke særlig realistisk ;) ) bliver lidt slappe osv. Måske jeg bare skulle finde et andet sted til den. Men hvor det skal være, ved jeg ikke helt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gøre hvad du finder bedst, jeg kunne aldrig ( personligt) finde på at placere den der.

Min holdning til tatoveringer er at de skal dækkes.

Hvad med din personlige fremtoning når du er 30 og stadigvæk politisk aktiv hmmm ? Ikke om jeg ville tage det seriøst undskyld min ærlighed og løftet mor pegefinger.

Men som sagt gør hvad du finder bedst, og hvis du får den vil vi da gerne se den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil følge flokken og sige hvis det er der du synes det er pænest så skal du da gøre det :)

Men jeg vil nok personligt ikke sætte den på brystet du vil jo ikke kunne komme til at dække den, hvis du skal have kjole på eller nedringet bluse

Har du overvejet den i nakken eller på foden/benet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kvinder med tatoveringer på bryst og overarme har tendens til at se trucker agtige ud. Så for mig, ville det helt klart være et no-go der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv en tatovering, hvor jeg er RIGTIG ked af placeringen - den sidder på mit skulderblad, og dengang gik jeg meget med bare skulder.. Det gør jeg ALDRIG nu, så derfor er tatoveringen altid halvt dækket - ØV!

Udover det, har jeg to tatoveringer, som IKKE kan skjules her i sommervarmen <_<

Da jeg fik dem, var det med et "Jeg får dem for at vise dem frem" - men i dag (8 år efter) ville jeg ønske jeg havde placeret, ja faktisk dem alle, anderledes :rolleyes (Nå ja, ville faktisk gerne have fjernet de to helt!)

Jeg tror du render ind i det samme med placeringen på brystet, som jeg gør med den på skulderbladet.. Noget tøj, kan simpelthen ikke "bæres" ordentligt, fordi det sidder grimt i forhold til tatoveringen..

Udover det, så sender den også nogle signaler - plus, at man giver nogle gustne fyre en GOD mulighed/undskyldning for at stå og glo på ens bryster og spørger til, og prikke til dem - tror det kunne blive ubehageligt, hvis ikke man er rigtig godt til at sige fra og håndtere den slags..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh.... Det er et svært spørgsmål. Men på en måde svarer du lidt selv fordi du er så meget i tvivl...... Hvis man får lavet en tatovering som ikke altid lige kan dækkes, så skal det virkelig være noget man vil :)

Jeg har flere tatoveringer som ikke bliver dækket om sommeren, medmindre jeg med vilje tager langærmet trøje på.....

Men jeg har dem så overhovedet ikke fordi jeg vil have de bliver set.... Jeg vil bare gerne selv kunne se dem hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er det DU vil, så synes jeg klart du skal få det gjort.

Jeg ville dog aldrig få en tattoo der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kvinder med tatoveringer på bryst og overarme har tendens til at se trucker agtige ud. Så for mig, ville det helt klart være et no-go der

Helt enig.

Men mine meninger om sådan noget har også forandret sig meget efter jeg har fået børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke turde få en tatoo der, da jeg ville tænke at det ikke ser skide smart ud når man bliver gammel og rynket... Jeg har så heller aldrig fået en tatoo, da jeg ikke kan finde et optimalt sted eller motiv som jeg er sikker på at jeg ikke vil fortryde :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal hvert fald hvert slet ikke gøre det, hvis du er bange for folks reaktioner - for som du kan høre, sidder den et sted, hvor mange synes det er "for meget"! Du skal gøre det 100% for din egen skyld og ikke tænke over andres reaktioner!

Men som andre også siger, tænk lige igennem, hvilket signal du vil sende i et evt fremtidigt job osv.. Og pas på med at få den for højt oppe, så den evt kan blive svær at dække til. Og en sidste ting jeg ville tænke meget over, om den skal være med farve.. I længden synes jeg simpelthen at farvede tatoveringer ser så slidte ud og jeg vil til hver en tid holde mig til helt sort - men det er jo smag og behag..

Jeg har altid gerne ville have en tattoo på håndleddet, men jeg ved, at den branche jeg skal i, må man ikke have synlige tatoveringer, så jeg fik den lavet mellem skulderbladene i stedet for, og så lige større selvfølgelig :) Så den kan altid dækkes til, men jeg elsker at vise den frem og gad godt, at jeg selv ku se den.. Hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER