Myliona

Lige på besøg fra juni/juli

16 indlæg i dette emne

Med et "hvor er jeg glad for det ikke er mig der skal være gravide hele sommeren"-kram til jer!!!

:kram FØJ hvor er jeg allerede ved at dø af hede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi "lider" i varmen, så vores små bebser ikke skal gøre det... Eller noget :rolleyes :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi "lider" i varmen, så vores små bebser ikke skal gøre det... Eller noget :rolleyes :D ;)

Ja, det synes jeg du skal messe, når du går rundt og sveder om to måneder :P :whistling

Så vil jeg trille min baby i barnevognen, og satse på at graviditetsvægten er ved at forsvinde og jeg kan føle mig som et menneske imens ;) :whistling

:P :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for medfølelseballoons.gif det får vi brug for.... smile.gif hvis det skal fortsætte med dette vejr hele sommerenwink.gif men jeg tror vi klarer det, vi har jo noget at se frem imodbabygirl.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes allerede jeg lider i varmen, men hva gør vi ikk for de små pus som kommer ud til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk bare glad for at jeg ikke er i fødsel i den her varme... Men hvem ved hvordan sommeren blir :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja syntes godt nok det er hårdt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har planer om at sidde i skyggen på terressen, med fødderne i vand og ventilatoren foran mig! :rolleyes

Synes allerede det er rimelig varmt, især at gå på arbejde. Men nu må vi se hvordan sommeren bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke bekymre mig for en dansk sommer, men er glad for at jeg ikke skal gaa hoejgravid og foede i italiensk sommerhede. Jeg oensker jer i hvert fald en dejlig og nydelsesfuld sommer som gravide og god foedsel til jer alle 7himmel.gif

Jeg haaber derimod ikke at min lille soen kommer til at lide for meget i den hede, men at han taaler den nu han ligesom foedes ind i den rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det synes jeg du skal messe, når du går rundt og sveder om to måneder :P :whistling

Så vil jeg trille min baby i barnevognen, og satse på at graviditetsvægten er ved at forsvinde og jeg kan føle mig som et menneske imens ;) :whistling

:P :P :P

Med den varme vi har biver det da ikke noget problem at svede graviditetskiloene af..

Tror jeg taber mig i hvert fald 1/2 kg om dagen lige for tiden, bare af at gå op til første sag :lolhit (men det er nok også meget godt med al den koldskål, der ryger indenbords :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil bare sige at jeg ELSKER varmen som er kommet til danmark, om jeg så får vand i kroppen og alt muligt andet, så er jeg ganske lykkelig alligevel!rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil bare sige at jeg ELSKER varmen som er kommet til danmark, om jeg så får vand i kroppen og alt muligt andet, så er jeg ganske lykkelig alligevel!rolleyes.gif

Jeg syntes også det er skønt med sommer - MEN kan vi lige skrue termostatet ned til 22 i stedet for 28 tak!!! Mine fødder gør snart ondt fordi de er så udspilede i den varme og jeg vågner i klastrofobiske anfald om natten i panik over ikke at føle jeg får ilt nok!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så meget hellere være gravid end ha et nyfødt barn, de har svært ved at håndtere varmen og det kan være så frustrerende som nybagte forældre, for hvad er der nu lige galt.. Så hellere være fuld af væske og synes det er skod ;) hilsen hende der allerede har væske i fødderne og synes det gør ondt

fa1c2187.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, passede min niece da hun var nyfødt i varmen - Der skulle man godt nok lieg bruge en dags tid på at finde ud af hvordan hun havde det mest behageligt, men så var det nu heller ikke så slemt synes jeg ;)

Meeen man må jo nok finde trøst i den situation man er i - gravid eller nybagt forældre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, passede min niece da hun var nyfødt i varmen - Der skulle man godt nok lieg bruge en dags tid på at finde ud af hvordan hun havde det mest behageligt, men så var det nu heller ikke så slemt synes jeg ;)

Meeen man må jo nok finde trøst i den situation man er i - gravid eller nybagt forældre..

Ja man kan jo lige så godt få det bedste ud af det man ikke kan lave om :whistling

Personligt vil jeg hellere være gravid nu til sommer end højgravid i 10 graders frost og skal have masser af tøj på og mine fødder presset ned i støvler. Men mon ikke det var gået, hvis det var det der var tilfældet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra september gruppen.... (skal nu muligvis føde i slutningen af august) ..... med dette sommervejr ser jeg ingen problemer i at være gravid... jeg bruger stadig mine støvler, halsterklæde og har fundet en meget grim jakke jeg kan lukke om min mavse nu..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER