Mette A.

Fars dag gave

16 indlæg i dette emne

Jeg er lidt blank mht hvad jeg skal give kæresten på fars dag. Det må ikke være alt for dyrt, ellers havde jeg nemlig tænkt på et af de der oplevelsesgavekort man kan få i bl.a. bilka <_<

Nogen forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er "ikke for dyrt"?

Jeg overvejer at give min kæreste et vedhæng til sin halskæde :)

Ellers, så har jeg fået hans dåbskors, og der overvejer jeg at få graveret hans navn i, så vores datter kan have det på til barnedåben :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac's far får fornøjelsen af hans søn med i Tivoli Friheden - middag herhjemme og så en hoptimist efter Isaac's eget valg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker max en 300 kr...ca

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker max en 300 kr...ca

Hvis du vil give en oplevelse kunne du evt. give en "Biffen for to" og så håbe på at du bliver inviteret med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænker også at jeg vil give manden en dateaften med biftur og god mad... Tænker det jo kan være fra Silje så hun sørger for at hendes forældre bliver ved med at have det fantastisk sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare vi går så tit i biffen <_< eller det gjorde vi, før vi fik Lise. Og hvis jeg giver ham en bif tur, så er den nød til at vente nogle måneder indtil at Lise er gammel nok til at blive passet, da jeg jo fuldammer hende pt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu er jeg kommet frem til hvad jeg gør :P

Har planer om at stå tidligt op (burde ikke være et problem, da lillepigen som regel vågner meget tidligt og jeg alligevel skal op og amme) og lave morgenmad til ham - bacon og æg.

Så har jeg købt en køleskabsmagnet hvorpå der står "Fædre er mennesker du ser op til - uanset hvor høj du er" og så vil jeg lige bede ham om at hente noget i køleskabet, når han står op ;) derudover har jeg købt en lille gave han skal åbne med et krus og et par sokker hvorpå der står "Verdens sejeste far". Så er tanken at han skal have kruset over at stå på sit arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg kommet frem til hvad jeg gør :P

Har planer om at stå tidligt op (burde ikke være et problem, da lillepigen som regel vågner meget tidligt og jeg alligevel skal op og amme) og lave morgenmad til ham - bacon og æg.

Så har jeg købt en køleskabsmagnet hvorpå der står "Fædre er mennesker du ser op til - uanset hvor høj du er" og så vil jeg lige bede ham om at hente noget i køleskabet, når han står op ;) derudover har jeg købt en lille gave han skal åbne med et krus og et par sokker hvorpå der står "Verdens sejeste far". Så er tanken at han skal have kruset over at stå på sit arbejde.

Genialt!!!! Kunne godt finde på at stjæle den med bacon og æg og især magneten (især fordi min mand faktisk ikke er så høj :P)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magneten købte jeg i Inspiration :) og kruset+sokkerne købte jeg i bog og ide. De havde også mange andre ting i bog og ide med samme skrift "Verdens sejeste far" på, f.eks. sådan en blok med post it's, grillhandsker+forklæde, ølkrus osv. Og små søde bøger med korte "far-digte" i - de fleste af dem fra barnet til sin far.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magneten købte jeg i Inspiration :) og kruset+sokkerne købte jeg i bog og ide. De havde også mange andre ting i bog og ide med samme skrift "Verdens sejeste far" på, f.eks. sådan en blok med post it's, grillhandsker+forklæde, ølkrus osv. Og små søde bøger med korte "far-digte" i - de fleste af dem fra barnet til sin far.

Sikken en rigtig sød ide :biglove

Her tager vi farmand med i zoologisk have :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, tror faktisk jeg får succes med at skaffe en Metallica billet til manden i fars dags gave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år fik min mand en magnet fra sine piger hvor der stod " Den eneste mand i verden en pige kan stole på, er hendes far" :loveshower Han er stadig meget glad for den..

I år laver jeg og vores store pige boller til morgenmaden og røræg.. Så har jeg købt en cykelhjelm og 4 par puma boxershorts han også får :) Vi har alle fri den dag, så vi skal bare hygge og til middag har min far inviteret os alle på middag på en kinesisk restaurant - Bliver en fantastisk dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suuuuk jeg er stadig helt blank.... eller nu har jeg jo så fået nogle gode ideer, men jeg skulle nok have været lidt tidligere ude :whistling

Drengenes far synes nogle gange sådan noget mor og fars dag er noget pjat. Iøvrigt også valentines dag.... hmm.... <_< Men sådan er det nu engang. Så jeg tænker en gang morgenmad og så laver jeg sushi til aften sammen med ældste sønnen, det skal nok blive et hit :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER