Sandie

Sandie på vej til lækker mor

31 indlæg i dette emne

Hej alle sammen smile.gif

Så vil jeg være aktiv herinde igen.

Som sagt fik jeg tabt næsten alt hvad jeg ønskede inden jeg blev gravid med bettemanden.. En lidt hård graviditet (og tusinde dårlige undskyldninger) tog jeg lidt for meget på. Så nu skal graviditets og fedt kg af igen, så jeg kan blive den glade og lækre mor jeg var inden jeg blev gravid - Nu har jeg trods alt 2 lækre børn at være energisk og lege sammen med smile.gif

Før graviditet: 64kg.

Efter graviditet: 77,5kg

1 uge efter: 75 kg -2,5 kg

1 måned efter : 73,5 kg -4 kg

3 måneder efter : 73,5 kg -4 kg

5 måneder efter : 73,5 kg -4 kg

6 måneder efter : 73,5 kg -4 kg

7 måneder efter : 71 kg - 6,5kg

8 måneder efter : 69,3 kg - 8,2kg

9 måneder efter : 68,5kg - 9kg

10 måneder efter : 67,5kg - 10kg

11 måneder efter : 65,2 kg - 12,3kg

12 måneder efter : 64,4 kg - 13,1kg

13 måneder efter : 63,0kg -14,5kg

16 måneder efter : 62,0kg -15,5kg

ønsket slutvægt: 60kg.

Billeder skal der nok også komme

:box :box :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du bare sej!

- tænk du allerede er klar efter du næsten lige har født lille manden :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej!

- tænk du allerede er klar efter du næsten lige har født lille manden :respekt

Klar og klar ;) jeg gør vel heller ikke så meget her i starten, kan dårligt gå rundt herhjemme uden det gør ondt, så der gør lidt inden motionen kommer på banen, men kosten skal jeg virkelig tænke over.. jeg gav alt for meget efter i graviditeten og dengang med nadja startede jeg jo nærmest først med at leve sundt da jeg stoppede med at amme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt for at du allerede har meldt dig ind i kampen mod kiloene igen... mon ikke også, at der ryger nogle hurtige kilo her de kommende uger, når kroppen finder sig selv igen og amningen rigtig kører :) Amningen er vel en god midlertidig erstatning for motion :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt Du ved jeg hepper søde :kram2 Du bliver smækker lækker på ingen tid :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du for sej smukke!! :loveshower :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje dig! Men hey du tog da ikke så meget på, som du sagde du regnede med ;)

Vi må kæmpe sammen os to så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er snart dig selv igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægt i dag, 74,8 kg.. så første uge gav et vægttab på 2,7 kg :)

men kan mærke vægten er gået i stå nu, så nu skal jeg til at arbejde for den rykker sig igen, de 2,7 er jo fordi det inden for første uge efter fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt gået :respekt Den skal nok hurtigt begynde at flytte sig igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt gået :respekt Den skal nok hurtigt begynde at flytte sig igen :kram2

Tak søde.

Den er begyndt at rykke sig lidt, hvilke er fint det går langsomt, har hele tiden sagt jeg vil tabe mig langsomt, så mit maveskind skal have god tid til at trække sig sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg d. 12, og derfor en måned efter fødslen... vægten sagde 73,5 kg, dvs 13,5kg til mit endelig mål (9,5kg fra før vægten)

Glæder mig faktisk til om en måned for at se forskel igen, nu kan jeg jo begynde at træne en del mere.

Mit ønske er gerne at være på løbebåndet 3 gange ugentligt, hularingen 5 gange, og squat ligeledes 5 gange ugentligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... har været faldet helt helt af hesten... :(

er igang med at klatre op.. der bare langt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... har været faldet helt helt af hesten... :(

er igang med at klatre op.. der bare langt <_<

Kender det alt for godt søde, men det er det hele værd, når man når toppen :) og det gør vi, for vi er så mega seje :8: ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det alt for godt. Det er bare med at klø på :goodluck Du er sej, så ved du klarer det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her sker der intet... går og taber mig og tager på igen.. de samme 2 kg af på konstant, så har man en god periode og så en dårlig.. og der skal ikke mange dårlige dage til at ødelægge gode ugers kamp... ved at være træt.. er god motion bymæssigt men funk hvor er det svært ikke at proppe i munden når man går rundt som zombie og hjernen skriger efter sukker....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her sker der intet... går og taber mig og tager på igen.. de samme 2 kg af på konstant, så har man en god periode og så en dårlig.. og der skal ikke mange dårlige dage til at ødelægge gode ugers kamp... ved at være træt.. er god motion bymæssigt men funk hvor er det svært ikke at proppe i munden når man går rundt som zombie og hjernen skriger efter sukker....

Puha kender det... mit vægttab er gået helt i stå :( Det er bare for let at falde i sukkerfælden :( så tør slet ikke at gå på vægten for jeg ved at jeg har taget på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha kender det... mit vægttab er gået helt i stå :( Det er bare for let at falde i sukkerfælden :( så tør slet ikke at gå på vægten for jeg ved at jeg har taget på :(

Puha hvad gør vi, det bliver ikke ligefrem nemmere og nemmere vel.. og butikkerne er fyldt op med lækkert juleslik... jeg har den samme vægt som snart 5 måneder siden.. og jeg løber næsten 5 gange om ugen.. hold kæft hvor må jeg bare æde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nu har jeg fået styr på kosten også.. men selvom jeg ingen sukker spiser, minimalt brød, ingen kartofler og løber 4-5 gange, trtæner maven, sker der ikke meeget på vægten.. men lidt har vel også ret .. ;) Har veje dag i morgen, lidt spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sandie :)

Så kom jeg også herind, - så kan vi da følges lidt ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til? :-)

Det går faktisk ok, tak fordi du spurgte.. vægten giver sig lidt nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sandie :)

Så kom jeg også herind, - så kan vi da følges lidt ad ;)

Hvor hyggeligt.. hvor mange kg skal du af med ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig, det skal nok komme- vi må stå sammen :)

:glad hep :glad hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig, det skal nok komme- vi må stå sammen :)

:glad hep :glad hep

Tak ;) synes bestemt også det hjælper vi nu er så mange herinde så vi kan kæmpe sammen.. har lige meldt mig til dysten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER