Guest

Igangsættelse

15 indlæg i dette emne

Så er det imorgen jeg skal sættes igang, glæder mig men er samtidig også lidt nervøs for hvordan det foregår. Glæder helt vildt til at se ham, men glæder mig ikke så meget til selve fødslen. Vildt alle de følelser man har i sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh hvor spændende.. Glæder mig til opdatering og håber alt går som planlagt.. Der er ikke noget at sige til tankerne flyver rundt.. Kan så godt forstå du glæder dig til at se ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må virkelig også være overvældende! Synes også jeg er spækket med modsatrettede følelser de her dage.. Håber alt kommer til at gå rigtig godt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh det er ret vildt.. tænk at gå og vide, at imorgen så skal du i fødsel.. ønsker dig alt mulig :goodluck og glæder mig til at høre update :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det. Har hørt om flere der er blevet sat igang med stikpiller hvor der så er gået flere dage inden barnet blev født, det håber jeg ikke sker for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige en drømmehistorie :loveshower

Min veninde kom ind til igangsætning, og hendes livmoderhals var stort set væk, så de kunne komme op og prikke vandet... 2 timer senere var han født :biglove

så der er også gode igangsættelser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor bliver det spændende og se hvor lang tid der går :)

jeg blev os selv sat igang - en torsdag eftermiddag og skulle komme igen fredag om formiddagen, der prikkede de hul på vandet og lørdag kl 02.54 kom min lille søn til verden :)

Håber det går lidt hurtigere med dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker dig alt held og lykke!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også sat igang med min første (38 + 4) og fik at vide at der kunne gå 2-3 dage før der skete noget, meeeen fik stikpillen kl 11 og kl 13 havde jeg det lidt mærkeligt og præcist 3 t og 20 min senere så sad jeg med bebs, så det kan altså godt gå hurtigt :rolleyes

Held og lykke imorgen

Issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i dag :balloons

Håber det bliver en god, effektiv igangsættelse, så det ikke skal trækkes ud i flere dage :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en lille opdate. Jeg skulle møde på fg idag kl 14 for at blive sat igang. Jeg startede med at få kørt en ctg strimmel og den var som den skulle være. Derefter fik jeg tjekket blodtryk og urin, også helt fint. Derefter skulle jeg scannes, men lægen der skulle gøre det havde travlt så blev sendt hjem med besked om at komme igen kl 17.

Da vi så kom igen blev jeg undersøgt indvendig og løsnet hinder (av siger jeg bare) ventede så igen på lægen, der skulle scanne. Efter vi havde ventet en lille halv time kom Jordmoderen og sagde vi godt måtte tage hjem, da lægen ikke mente det var vigtigt at scanne mig idag, men imorgen når jeg skulle komme igen.

Imorgen vil de enten tage vandet hvis de kunne komme til det, ellers skal jeg have stikpiller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh det virker som noget af en omstændig omgang.. Held og lykke med i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sender jeg lige en masse vestøv og held og lykke med i dag.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv altså :( masser af vestøv til dig

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER