Jane Doe

♥ Pia's rejse mod et stk. lækkert dåbsbarn ♥ 28. okt. 2012 ♥

81 indlæg i dette emne

Wauw hvor er hun lækker :)

Jamen hvor er hun bare CUTE :loveshower :loveshower Stort tillykke med barnedåben - glæder mig til beretningen :whistling :balloons

Skønne pige! Stort tillykke med dåben :hurra

Hvor er hun fin :)Stort tillykke :balloons

Tusind tak, piger!!! :)

Hvor er hun bare fin! Stort tillykke!Hvis mit barn skulle døbes, skulle han også have en strikket / hæklet kjole :7himmel :7himmel

Tak :) Dåbskjolen har jeg selv været i - Er oprindeligt lavet til mig, det synes jeg er lidt fint :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elina's barnedåb 28. oktober 2012

Dagen inden dåben havde vi rigtig travlt med at få de sidste ting på plads - Rydde op, gøre rent, pynte kager, dække op osv. Det var nu ikke en super nem opgave med en dreng på 2 ½ år rendende rundt om ens ben konstant, og en lille umulig Elina der bare ikke kunne finde ro <_< Vi fik dog alt klaret til sidst, og kunne endelig hoppe i seng kl. 3 om natten da den sidste kage var blevet pyntet :rolleyes Nøj hvor var vi trætte! :zzz

post-1605-037790300 1352191067_thumb.jpg

Jeg er overhovedet ikke tilfreds med kagen i baggrunden - Den blev sgu lidt grim, fordi jeg var så træt, da den blev pyntet! :lolhit

post-1605-023289700 1352191313_thumb.jpg post-1605-099703100 1352191320_thumb.jpg post-1605-009497200 1352191329_thumb.jpg

Billederne af bordopdækningen er først taget om aftenen, efter gæsterne var taget hjem, så se lige bort fra de beskidte duge :whistling Men ellers var jeg nu ganske tilfreds med resultatet. Det så tøset ud, som jeg ville ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elina's barnedåb 28. oktober 2012 (fortsat)

Dagen for dåben startede vi med at "hjemmedøbe" Elina, hvor storebror Xander hjalp til ;)

post-1605-032146300 1352191609_thumb.jpg

Vi fik nemt Elina i kjolen, og der var ingen brok fra hende :) Da hun skulle døbes en søndag, var der gudstjeneste først (kl. 10), men præsten havde foreslået, at vi (og dem med små børn) først kom kl. 10.45, så det tilbud tog vi selvfølgelig i mod :D Så blev vi ellers listet ind, mens der var nadver... Der var reserveret stole til os oppe forrest, så der sad vi og ventede, indtil nadveren var overstået. Så var det vores tur, men da vores præst er lidt "anderledes" anlagt, så skulle vi da lige synge en lille salme, mens vi stod der ved døbefonten :rolleyes Så fik Elina officielt sit navn, og så skulle vi da liiiige synge en lille salme mere - Tal om at føle sig udstillet <_< :lolhit Nå, men Elina klarede det fantastisk! Hun var helt upåvirket af det hele og sov faktisk meget af tiden :7himmel

post-1605-012248700 1352192299_thumb.jpg post-1605-038570900 1352192307_thumb.jpg post-1605-044816900 1352192344_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elina's barnedåb 28. oktober 2012 (fortsat)

Efter dåben tog vi alle sammen hen på Vivaldi og spiste brunch. Elina sov under hele restaurantbesøget i sin lift - Hun må virkelig siges at have været en eksemplarisk lille dame den dag :7himmel

post-1605-053252500 1352192626_thumb.jpg

Det var dog ikke en brunch uden lidt problemer... Vi skulle selvfølgelig tage brunch fra det samme bord som caféens øvrige gæster, men når vi kom 41 mennesker (børn inkl.), så skulle man tro, at de havde sørget for, at der stod ekstra mad klar. Nope! Der manglede brød, og det gav laaaaang ventetid <_< Nogle stykker af vores gæster brokkede sig højlydt, og på sådan en dag ønsker man altså bare, at alle er glade, og at alt går smertefrit! Vivaldi fik dog oppet sig efter noget tid, og det endte med at vi fik MEGET brød sat op til os - Væk fra de andre spisende :D Men da vi ikke var super tilfredse, så gik manden min ned og snakkede med folkene fra Vivaldi... Det endte med, at vi sparede godt 1500 kr. på maden!!! :yiepie

Nogle af gæsterne tog ikke med hjem til os efter brunch, hvilket selvfølgelig var ærgerligt, men også rart da vi faktisk slet ikke har plads til så mange mennesker :rolleyes Dem som ikke har set vores hus før (flyttede hertil dec. 2011) fik en rundtur, og så kastede de sig ellers over vores kager, som vi fik rigtig meget ros for :) Et par stykker ville slet ikke tro på, at vi selv havde lavet dem, haha! Og så fik Elina gaver i SPANDEVIS! Hold da op! Og naturligvis blev opgaven tildelt mig, kvinden. Så jeg pakkede den ene gave op efter den anden... Sikke dog en tidsrøver :D

post-1605-027987400 1352199392_thumb.jpg

Utroligt så "lidt" det kan se ud, når vi fik så meget :D

post-1605-047807400 1352199402_thumb.jpg

Mor fik en ny barnevogn - Nåå nej, den var til Elina :rolleyes

post-1605-057531300 1352199478_thumb.jpg

Gaverne udpakket :)

Elina fik:

Penge

Gavekort til Ønskebørn

New Born Baby

Brio dukkevogn

Fischer Price Learning Puppy (pt. byttet til tilgodebevis, da vi allerede har den)

Fischer Price legetaske i plastik

Sølvhalskæde med hjerte

Sebra sengesæt str. junior

Sebra badehåndklæde med hætte

Sebra stofbleer

Lamaze dukke-bamse

Lamaze blæksprutte (byttet til Lamaze måleorm og en lang hagesmæk)

Uro til barnevogn med hæklede dyr

Sengerands-bog

Småfolk hagesmæk

Lilliputiens dukke

Tøj fra H&M (byttet til noget andet tøj, da vi ikke er til tøj med Hello Kitty på osv.)

Dukke som kan grine (pt. byttet til tilgodebevis, da jeg synes, at dens grin er mega creepy :lolhit )

Alt i alt var det en rigtig dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså BEGGE kagerne er super flotte :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså BEGGE kagerne er super flotte :sandie

Hehe, hvor er du sød :) Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER