LykkeV

Kreativ på børneværelse

18 indlæg i dette emne

Om ca. 10 uger skulle vores lille prinsesse gerne komme til verden :loveshower Og vi er begyndt at forberede hendes værelse, hvor jeg bl.a. havde ønske om at male noget på væggene. Så ud på arbejde og låne en projektor og så ellers i gang med at male. Synes selv det er blevet ret godt :yiepie

Hvad synes I?

post-4112-008783400 1336670714_thumb.jpg

post-4112-040915800 1336670714_thumb.jpg

post-4112-090492400 1336670714_thumb.jpg

post-4112-017131900 1336670715_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det blevet flot!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Og virkelig dejlige motiver, du har valgt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du synes det er belvet godt, for det er godt!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :7himmel Synes jo hun skulle have et rigtig prinsesseværelse. Og da jeg selv er til heste, så gjorde det jo ikke noget, at hun blev påvirket lidt tidligt, selvom manden ikke bryder sig om heste :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SLET heller ikke til heste selv, men jeg synes det er nogle smukke, glade og farvestrålende heste, du har malet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er blevet rigtig flot.... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint.

Jeg kan især godt lide Tigerdyrets hale er målebånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauh hvor er det fedt. Jeg har også nogle ting jeg gerne ville have på væggen men mangler totalt en projektor.

Er total helt igennem vild med Tigerdyret ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, hvor er det flot, kan man virkelig male sådan noget selv (selvom det vel ikke er i "fri hånd", når du skriver om en projektor?) - er virkelig imponeret :super

Og hvor er det sejt med en Tigerdyrs-målebånd :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaausa vildt imponerende! -hvor er det bare flot lavet ;) specielt ponyerne!!!

Kom lige på visit fra september ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det fint!!! :loveshower Elsker bare My Little Pony :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :) Det er altid dejligt, når andre også synes, at det man laver er fint.

Nej, det er ikke i fri hånd...har lånt en projektor på jobbet, dernæst fundet billederne på nettet og vupti, så var det at kaste det op på væggen og tegne efter og til sidst male dem, som man nu syntes.

Tigerdyret er kærestens fortjeneste. Jeg havde først fundet en abe, som holdte et målebånd. Men da vi så har et maleri af Peter Plys og Grisling, så kom han på den geniale idé at bruge Tigerdyr og så hans hale som målebånd :kiss

Og ja...synes altid at My Little Pony er søde - kan huske dem fra min egen barndom.

Selvom det har taget mange timer at lave, så har det bestemt været alle timerne værd. Og hestene er lavet, så når lillepigen engang skal have en højere seng, så konflikter de ikke med hestene (hvis hun selvfølgelig vil beholde dem) :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet flot! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det blevet super flot!

Det er skisme godt lavet - og sjovt fordi du selv har lavet dem til hende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, elsker de vægmalerier - Bare så fine, er de!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de fine :)

Bliver pludselig lettere stresset over ikke engang at have et værelse til lillepigen (Vi er ved at få lavet tilbygning som næppe bliver helt færdig inden fødslen)

I stedet kan jeg glæde mig over, at jeg kan nå at få en masse gode ideer fra jer der er i gang med eller færdige med værelset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig lidt specielt, hvis man selv har lavet noget til børneværelset...om det så er at male på væggen eller malerier...eller sy fine puder eller andet til sengen osv. - så er det bare noget specielt, når det er hjemmelavet.

Planen var nu heller ikke, at det allerede skulle være færdig - men da jeg har gået hjemme den sidste uges tid i et smertehelvede uden lige fra en rodbehandling i tand...så skulle noget af tiden bl.a. bruges.

Hvis jeg vidste, at jeg var i overskud af energi osv., så kunne jeg også sagtens forestille mig, at værelset først ville blive lavet helt, når jeg havde født - men nu var tiden, pladsen og lysten lige til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER