Myliona

De unge mødre - Stine sagen

107 indlæg i dette emne

Uh, andre der bare SKAL se det tirsdag? :) Er spændt på at høre "hele historien", også fra hendes side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen var igår ikke sidste afsnit denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg SKAL bare se det...

Blev helt :o i går, da de reklamere for udsendelsen. Anede slet ikke at de havde fulgt hende?

Alting har bare været så tys tys med den sag og man har på intet tidspunkt hørt Stine udtale sig. Så jeg glæder mig virkelig til at se det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen var igår ikke sidste afsnit denne gang

Jo det var sæsonafslutning, men næste tirsdag kommer der en udsendelse om Stine-sagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen var igår ikke sidste afsnit denne gang

Åbenbart ikke.. Det er et specielt afsnit, kun med Stine sagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg SKAL bare se det...

Blev helt :o i går, da de reklamere for udsendelsen. Anede slet ikke at de havde fulgt hende?

Alting har bare været så tys tys med den sag og man har på intet tidspunkt hørt Stine udtale sig. Så jeg glæder mig virkelig til at se det!

Ja, nemlig! Er virkelig spændt..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hvad hvad?!?! :unsure :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg så meget se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal klart se det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen så må vi jo se det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det vidste jeg ikk kom, det skal jeg også bare se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hvad hvad?!?! :unsure :blink

Der kommer et særafsnit næste tirsdag hvor man følger Stine fra Holbæk, der sad i fængsel beskyldt for at have rusket sin søn, så han blev hjerneskadet :(

Nu fortæller hun sin version.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer et særafsnit næste tirsdag hvor man følger Stine fra Holbæk, der sad i fængsel beskyldt for at have rusket sin søn, så han blev hjerneskadet :(

Nu fortæller hun sin version.

Wauw! Det skal jeg helt sikkert også se! Tirsdag kl. 20? Så håber jeg Søren er blevet puttemesteren :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! Det skal jeg helt sikkert også se! Tirsdag kl. 20? Så håber jeg Søren er blevet puttemesteren :D

Det er kl 21 :D Håber Anna sover sødt der, så du kan se det :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kl 21 :D Håber Anna sover sødt der, så du kan se det :7himmel

Ah - okay!, Ja, det håber jeg sandelig også så! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg vist også huske at se - selvom jeg ikke ser D.U.M.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må hjælpe hinanden med at huske på det på tirsdag, for det er bare en MUST SEE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også se det :) glæder mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! Det skal jeg helt sikkert også se! Tirsdag kl. 20? Så håber jeg Søren er blevet puttemesteren :D

Ha ha... Det ville være sejt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg så lige spisesedlen fra enten BT eller ekstrabladet, der står hun er frikendt, men ikke får lov til at få børnene hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg så lige spisesedlen fra enten BT eller ekstrabladet, der står hun er frikendt, men ikke får lov til at få børnene hjem

Hun er ikke frikendt. Tiltalen er frafaldet grundet manglende beviser. Der er stor forskel.

Det må være forfærdeligt for hende ikke at være blevet renset :(

Bortset fra det så er min personlige tro og holdning at hun IKKE har gjort det. Især efter at hendes søn fik nye skader i sygeplejerskernes varetægt hvor Stine slet ikke havde været til stede da hun havde siddet varetægtsfængslet en måned på det tidspunkt. Han havde fået 2 nye skader. Scanningen viste de var 1 og 2 uger gamle skader. Der blev på den baggrund sendt nogle blodprøver afsted til USA da det kunne skyldes en sjælden genfejl (col4a1). Prøven viste at han ikke fejlede dette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke frikendt. Tiltalen er frafaldet grundet manglende beviser. Der er stor forskel.

Det må være forfærdeligt for hende ikke at være blevet renset :(

Bortset fra det så er min personlige tro og holdning at hun IKKE har gjort det. Især efter at hendes søn fik nye skader i sygeplejerskernes varetægt hvor Stine slet ikke havde været til stede da hun havde siddet varetægtsfængslet en måned på det tidspunkt. Han havde fået 2 nye skader. Scanningen viste de var 1 og 2 uger gamle skader. Der blev på den baggrund sendt nogle blodprøver afsted til USA da det kunne skyldes en sjælden genfejl (col4a1). Prøven viste at han ikke fejlede dette.

Det må virkelig være forfærdeligt..

Jeg tænker også, hvordan man må have det som mor.. HVIS der er begået ruskevold; Og det IKKE er hende.. Hvem er det så? Så kan man som mor gå rundt og tænke på hvem af ens tætte der har gjort det mod ens barn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er ikke frikendt. Tiltalen er frafaldet grundet manglende beviser. Der er stor forskel.

Det må være forfærdeligt for hende ikke at være blevet renset :(

Bortset fra det så er min personlige tro og holdning at hun IKKE har gjort det. Især efter at hendes søn fik nye skader i sygeplejerskernes varetægt hvor Stine slet ikke havde været til stede da hun havde siddet varetægtsfængslet en måned på det tidspunkt. Han havde fået 2 nye skader. Scanningen viste de var 1 og 2 uger gamle skader. Der blev på den baggrund sendt nogle blodprøver afsted til USA da det kunne skyldes en sjælden genfejl (col4a1). Prøven viste at han ikke fejlede dette.

jeg genfortalte nu altså bare, hvad jeg så på spisesedlen igår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig se det hvis man ikke kan se nu.tv? Min Mac er ikke så samarbejdsvillig med nu.tv

Det bliver sendt på tirsdag på kanal 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal helt sikkert også se det, og netop også fordi det hele har været så tystys omkring sagen som en anden også skriver. Det må være forfærdeligt... for alle involverede parter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER