Miss.Tang

Skal maverne ikke vises frem?

92 indlæg i dette emne

VIl da også lige dele seneste mavebillede herfra - af min mega mave ;) Billedet er taget sent Lørdag aften, hvor jeg var 34+6...

IMG_0747.jpg

Hvor sidder den flot Majken.... Ligner slet ikke du har taget på andre steder.... på mit billede kan man se røven er vokset tilsvarende maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor sidder den flot Majken.... Ligner slet ikke du har taget på andre steder.... på mit billede kan man se røven er vokset tilsvarende maven!

Tak tak :) Men jeg har taget på andre steder end maven! Jeg nærmer mig hastigt 20+... Men ak sådan er det ;) Kan se det på mine ben, det er dem og røven der har taget imod kiloene! Men det hænger også meget godt sammen med, at jeg løb inden, cyklede på arbejde og gik en del rundt der og nu er jeg mere eller mindre inaktiv.. Cykelturen til og fra cafe-besøg i dag, har gjort at jeg næsten ikke kan gå nu, fordi det gør så ondt i min lyske... Øv!

Men hey - var på cafe med Mikkel Kessler OG Michael Maze ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, i det selskab er det sikkert det hele værd :) Min vægt har nu stået stille i 2 uger, virkelig underligt, lærer ikke mønsteret at kende i den her graviditet.... hvad angår vægten. Den kører sit helt eget løb. Lår og røv er virkelig blevet stor her.... men håber det hurtigt ryger af igen! Jeg cykler ikke mere, lange gåture er også ved at være umulige.... Mine baller snurrer af at sidde så meget ned... Men nu kan jeg da se en ende på det hele synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syns i ER så flotte :whistling :whistling :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget 36+1 og +10,8kg

DSPR1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine mavse Louise!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8t7S0.jpg

her er jeg 32+5... tror jeg er glad for den lille mave efter fødslen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super-fin mavse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, din mavse er fin.... og så kan du jo glæde dig over at det rigtig tager fart med vokseværket her til sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oibhv.jpg

her er jeg 31+1 og piger synes I jeg er meget lille?!?! på en aften har jeg haft en der fortalte at barnet kunne sagtens være blevet kvalt uden jeg opdagede det - og en BEKENDT der bare spurgte om jeg ikke var gravid mere... nej fokkens i gør mig da ikke kede af det ved konstant at fortælle mig at jeg er lille - og spørge om barnet er sygt/død/for lille osv...!! glæder mig næsten til læge besøg den 7 nu.. for bliver da lidt utryg ved det...!! men han sparker godt, og jeg har ikke taget et eneste gram på siden jeg var 23+4....

Er lige på besøg fra November termin for at se på alle jeres smukke maver... bliver man aldrig træt af ;) Og ja det er lille, i forhold til mig, men jeg er også allerede størrelse blåhval hvilket skyldes løshud efter vægt tab og overvægt stadig... Vi er ikke to der er ens... du er smuk som du er... min veninde var slank som en ål og INGEN kunne se på hende at hun var gravid før efter uge 20 og da kun lidt... Hun blev aldrig kæmpe... Men der kom da lidt mere stille og roligt efter uge 30... Du er smuk som du er, du er bare en af de heldige der hopper lige ned i sine gamle bukser bagefter... nogle af os andre må holde os til graviditets leggins ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

så kommer der lige et billede af mig fra idag, hvor jeg er 35+2

post-4431-035144700 1345453940_thumb.jpg

Hvor den fin din :gravid Må jeg spørge hvor meget du har taget på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor den fin din :gravid Må jeg spørge hvor meget du har taget på?

Det må du gerne spørge om :)

Jeg har taget 9 kg på.. Havde ellers håbet jeg kunne blive under 10, men det kan jeg nok ikke nå.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bestemt ikke meget. Det er da bestemt i den lave ende og det skal du bare være glad for :)

Jeg har taget 10/11 kg på og synes ikke min mave er kæmpe Men vi var til gårdfest i lørdags og de spurte jo allesammen til den. Og stort set alle sammen var meget overrasket over jeg har 6 uger til termin :blink og en enkelt (en mand!!) spurte om jeg var sikker på der kun er én.. Altås! han har barn selv. Mon man glemmer hvor stor en gravid mave er til sidst????

Har lige taget et billed i dag 34+3

post-4715-025338600 1345464392_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+0 qu4tJ.jpg

maven er sunket og ser større ud nu synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på mandag ved kejsersnit. Så det bliver sidste mavebillede fra mig. Uge 38+3.

Vægtøgning 16,3 kg.

m5wOb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på mandag ved kejsersnit. Så det bliver sidste mavebillede fra mig. Uge 38+3.

Vægtøgning 16,3 kg.

m5wOb.jpg

Hvorfor kejsersnit? :-) Flot mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER