Miss.Tang

Skal maverne ikke vises frem?

92 indlæg i dette emne

HYPv9.png

Fine mavse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

via iPhone download imgur importer eller tag et billiede tryk embed code vælg BBC code den der starter med tryk på koden til der står kopier og indsæt den her i tilføj besvarelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jøsses... Jeg er jo ikke teknisk overhovedet!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan vist ik finde ud af det... Def kommer kun et link frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal vælge get embed code så finder trykker du på den der hedder BBCode og så står der copied og så indsætter du den i svar feltet ( og der står linket så - men når du trykker tilføj besvarelse så kommer billedet ) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3EKYl.jpg. Ved at finde ud af hvad jeg kan have maven i til et bryllup vi skal til om 2 uger..... Ihhh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen!!!! Wow det er smart! Tak for hjælpen med billederne. Genialt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

billede idag 25+3

6cQ8w.jpg

står lidt tosset pga lang cardigan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3EKYl.jpg. Ved at finde ud af hvad jeg kan have maven i til et bryllup vi skal til om 2 uger..... Ihhh

sikke en smuk kjole...!!!!! den fremhæver maven så smukt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak... Jeg har 3 kjoler jeg kan passe... Så må vi se hvilken en det skal være.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven ændrer form nu.... Her er 31+1.... Maven er flyttet sig højere op. 5siD8.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

qT410.jpg

taget i 29 uge (28+0) jeg er dog meget træt ;) synes stadig maven er lidt lille?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+2

post-4715-054018900 1341744557_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her et fra mig, er 30+6 på billede :)

IMG_0683.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33+2

Sw0uD.jpg

Lige en Update fra sommerhuset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en lille mave update mig fra, billedet er fra i går hvor jeg var 32+6 :D

IMG_0717.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine mave!!! Sjovt at se som maverne ændrer form..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle smukke maver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke maver :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Mave i dag 32+0

2012-07-27_13-46-55_907.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oibhv.jpg

her er jeg 31+1 og piger synes I jeg er meget lille?!?! på en aften har jeg haft en der fortalte at barnet kunne sagtens være blevet kvalt uden jeg opdagede det - og en BEKENDT der bare spurgte om jeg ikke var gravid mere... nej fokkens i gør mig da ikke kede af det ved konstant at fortælle mig at jeg er lille - og spørge om barnet er sygt/død/for lille osv...!! glæder mig næsten til læge besøg den 7 nu.. for bliver da lidt utryg ved det...!! men han sparker godt, og jeg har ikke taget et eneste gram på siden jeg var 23+4....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså i forhold til mig er du lille... Men jeg er ikke læge eller lign. så ved ikke om du er lille, for lille ell. lign. Hvis din baby har det fint, er det jo også lige meget hvor stor du er.

Jeg oplever det modsatte af dig og har næsten gjort det hele vejen igennem graviditeten, fordi jeg så hurtig bulede ud.. Folk kommer med kommentarer som f.eks " er du sikker på, at der ikke er to derinde", "har du først termin d.9.9", " du er godt nok stor, hva'"... Det er heller ikke sjovt! Men ak, jeg elsker min mave og min lillemand er som din aktiv derinde og som jordemoderen ved sidste scanning, en aktiv baby er en glad baby - det holder jeg mig til :)

Forstår udemærket at du bliver trist og usikker - og hvad bilder de sig også ind, de der siger sådanne ting til dig... Helt ærlig! Det er i mine øjne misforstået omsorg!

:kram2 herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak er begyndt at lyve om termin til fremmede og sige jeg kun er over halvvejs.. og at det bliver en rigtig efterårsbaby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak er begyndt at lyve om termin til fremmede og sige jeg kun er over halvvejs.. og at det bliver en rigtig efterårsbaby...

Det kan jeg faktisk godt forstå... Selvom jeg ikke er enig! :) Forstå mig ret! Men jeg kunne også sagtens finde på, at sige noget andet for ikke konstant at få de blikke og kommentarer man får!

Har du overvejet at få rykket din læge tid og snakke med hende/ham om det, så du også kan finde ud hvordan det står til? Og du så derefter kan sige til folk, hvad lægen har sagt!? (Håber det gav mening!? :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja overvejer lidt at ringe mandag til ham, men var jo til jordmoder for en uge siden pg hun sagde han var lille men p.t var hun ikke bekymret hun rykkede dog jordmoder tiden frem til 20aug i stedet så jeg må jo næsten antage at alt er ok.. bliver bare så ked af det efterhånden.. også kommentarer som : burde du ikke snart vokse osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER