Guest

Juice og saft?

9 indlæg i dette emne

Jonas og jeg kom forleden til at snakke om det egentlig ville gøre noget at give Ronja lidt juice eller saft engang imellem. I øjeblikket får hun kun vand at drikke for hun gider ikke rigtig andet.

Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maliva fik lidt saft, da hun var lidt sløv og det anbefalede sp for at kvikke hende lidt op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver Julius et glas vand med to spsk juice i bare for at det smager af lidt og han elsker det :-) Ser ingen grund til at man giver børn under 2 år saft, så kan de lige så gode drikke sodavand. (men det er jo bare min mening)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi hun ikke gider drikke vandet? Eller er det jer der tænker det bliver for ensformigt for hende?

Hvad med lidt koldt kamillete som supplement til vandet om morgenen ? Det er et hit herhjemme :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det fordi hun ikke gider drikke vandet? Eller er det jer der tænker det bliver for ensformigt for hende?

Hvad med lidt koldt kamillete som supplement til vandet om morgenen ? Det er et hit herhjemme :-D

Det er forbi vi tænkte det bliver ensformigt :)

Jeg havde også tænkt på det med at fortynde juice.

Kamillethe var egentlig en god ide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon drikker supertynd light saft, eller vand med en smule juice i, for han nægter både vand og mælk...... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da david havde mellemøresbetændelse og forkølelse, så sagde lægevagten at han ikke måtte få mælk, når han var så snottet og hostede så meget.

Så der fik han lidt saft ind imellem og det var et hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det sådan lidt, hvis det ikke er et problem at få hende til at drikke vand så er der ingen grund til at give hende juice eller saft. Der er bare så meget sukker i, det skal de tids nok blive meget glade for ;)

Men kender flere babyer der er glade for kamille the :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun tilbudt andre drikkevarer end vand/mælk (saft og juice) ved længere tids sygdom - fx. da hun havde mellemørebetændelse og ikke ville hverken drikke eller spise.

De skal tids nok lære at foretrække sodavand og andre sukker drikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER