Lotte

åh de navne....

13 indlæg i dette emne

Er slet ikke sikker på at lillebror får et navn :whistling vi kan slet ikke blive enige herhjemme, vi har hver lavet vores liste, fjernet de navne fra hinandens liste som vi bare slet ikke kunne arbejde med, og resultatet af den samlede liste er herunder...

hvad kan i bedst lide? i får ingen hints til hvad jeg eller manden bedst kan lide :rolleyes

Mathias

Elliot

Noah

Tobias

Arthur

Bastian

Villads

August

Mads

Oskar

Mikkel

Phillip

er det lovligt at døbe sit barn "Lillebror" i DK?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stemmer for:

Josefine og Tobias :loveshower

Selvom jeg slet ikke hører til i terminsgruppen... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Villads

Det synes jeg er super sødt.

Plus det kan jeg godt forestille mig en hedde som både barn, teenager og som voksen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oskar eller August!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah eller Mads! :loveshower Ved ikke om det er lovligt at døbe sin dreng lillebror, men du må gerne døbe ham Bror eller Dreng! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah :loveshower

Er selv helt vild med navnet men det er i familien.

Ellers bliver mikkel ved med at poppe frem når jeg siger det samme med josefine, men var der ikke også en sang/ julekalender der hed Mikkel og Josefine?

Vi er lidt i samme boldgade. Vi var SÅ sikre i vores første søns navn. Han var allerede "døbt" i uge 12 og vi elsker stadig navnet. Men denne gang føles det lidt som en hovsa-løsning det navn vi har fundet, hvilket giver mig en lidt øv følelse. Men vi kan ikke finde et navn vi begge er vilde med. Nu bor vi også i udlandet og min man er heeeeelt vild med et navn herfra, men jeg kan ikke have det og slet ikke hvis det skal udtales på dansk.(det kommer til at lyde som en ost :whistling )

håber på vores backup klinger meget bedre når bebs er kommet :)

issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på Noah :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oskar eller Arthur!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah :loveshower

Er selv helt vild med navnet men det er i familien.

Ellers bliver mikkel ved med at poppe frem når jeg siger det samme med josefine, men var der ikke også en sang/ julekalender der hed Mikkel og Josefine?

Vi er lidt i samme boldgade. Vi var SÅ sikre i vores første søns navn. Han var allerede "døbt" i uge 12 og vi elsker stadig navnet. Men denne gang føles det lidt som en hovsa-løsning det navn vi har fundet, hvilket giver mig en lidt øv følelse. Men vi kan ikke finde et navn vi begge er vilde med. Nu bor vi også i udlandet og min man er heeeeelt vild med et navn herfra, men jeg kan ikke have det og slet ikke hvis det skal udtales på dansk.(det kommer til at lyde som en ost :whistling )

håber på vores backup klinger meget bedre når bebs er kommet :)

issa

Der var en julekalender som hed Mikkel og guldkortet........ Tror du tænker på Oskar og Josefine i stedet ;)

- ELSKER navnet Elliot, og synes det er sødt sammen med Josefine :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sangen hed jesus og josefine ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Agree "Jesus og Josefine" hedder sangen ;)

uh det er dilemma...

nå men i må gerne få at vide hvilke navne der faktisk var på begge vores lister:

August

Tobias

Noah

af disse kan jeg bedst lide August - af alle navne kan jeg bedst lide Villads eller Elliot - manden holder fast på Mads hvilket jeg ikke er vild med..

Sjovt at man må døbe sit barn "Bror" eller "Dreng" :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sangen hed jesus og josefine ;)

Ja, det er fra julekalenderen af samme navn.... Men tvivler på de ender med at kalde ham for Jesus :P

Oskar og Josefine er den film der kom som en "opfølger" på julekalenderen..... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker jo navnet Mikkel, For det hedder vores den store..

Men ellers er jeg mest på Noah.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER