En3er.

Ny herinde, og er rigtig forvirret.

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg er ny herinde, har godt nok været her for nogle år tilbage, men længe siden sidst.

Jeg vil endelig ikke fortælle så meget om mig selv endnu, håber det er okay, og håber i alligevel vil hjælpe...

Jeg har været p-pille fri i 1 års tid, ikke fordi vi har prøvede at lave flere børn, men fordi jeg blev syg af dem, og havde behov for at få min krop på rettet kurs igen. Den enste måde vi har beskyttet os å er at min mand er stået af i roskilde, ikke fordi den er særlig sikke...

Når men i denne cyklus ville jeg teste for æfløsning, bare for at se om jeg virkelig kender min krop, og det gjorder jeg, eller troede jeg.

Mandag, Tirsdag havde jeg ondt i underlivet, og alle tegn på ægløsning, onsdag fik jeg en postiv test, jep, teststreg mere tydelig end kontrolstreg. Vi havde sex onsdag aften,og det var det.

Idag søndag formiddag, imens jeg står i netto, fik jeg ondt i underlivet, og mega kvalme, da jeg kommer hjem, tager jeg en ægløsningstest og en gravitetstest, og gravitetesten bare for sjov, og tænkt den er jo negativ, har 1½ uge uge til testdag... :lolhit

Når men ægløsningtesten blev positiv med det samme, og gravidetesten fik en svag fin streg inde for 3 min, øhhhhhh hvad sker der, det er kun 4 dage siden ægløsning, og sex, og vi har kun haft sex engang i denne cyklus. Jeg havde mes d. 19 april, og har altid en cyklus på 28 dage, kan faktisk sætte uret efter det, ca kl 7 om morgen.. :kuller

På billeder er den ikke så tydelig som i virkeligheden.

Jeg vil være 2+3 uger henne.

post-4969-020594000 1336325168_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår sgu godt du er forvirret!!! Og nu får jg jo lyst til at teste her på 3+0... ;)

Jg ved ikke, måske nogle bare producerer mere/hurtigere hcg end andre? Jeg ville i hvert fald teste igen over de næste dage hvis jeg var dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep er meget forvirret..

Hele dagen har jeg haft hovedepine, kvalme og niven i underlivet og her til aften ømme :hophop

Har kigget mange gange på gravitettesten, og stregen er der...

Men helt ærlig, hvordan kan jeg teste positiv kun 4 dage efter. Har bestilt nogle flere test, håber de kommer i morgen.. Øv at jeg ikke har flere.

Her er et billede af ægløsningstesten...

post-4969-035834300 1336327532_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også MEGET tidligt, MEN du kan jo være en af dem der hurtigt danner HCG ELLER der kan være mere end en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er meget tidlig, var endelig også kun for sjov, fordi den faldt ud da jeg tog en ægløsningstest, og så gik der testmonster i den. Ups.

Når men der er jo ikke andet for at vente og teste igen senere.

Men kan i se begge streger??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se begge streger :)

Tænker at det kunne være at du blev gravid i sidste cyklus og bare danner langsomt hcg?

Og ellers har din æl været tidligt i denne cyklus. Der er ko nogle der laver knaldpositive æl test når de er gravide :)

Men nu bliver du mødt til at holde os opdateret. Det er da meeega spændende. Er det okay hvis du er gravid? Du skriver selv at I ikke prøver på at få børn, men derfor kan en bette jo godt være mere end velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt at jeg kan se en svag streg.. Men det er da også skørt.. Jeg ville nok teste den næste tid og se hvad testene så viser :loveshower

Jeg testede ikke før 3+6, men jeg havde mild kvalme/halsbrand og murren i underlivet fra 2+3, så symptomerne kan i hvert fald godt komme tidligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se begge streger :)

Tænker at det kunne være at du blev gravid i sidste cyklus og bare danner langsomt hcg?

Og ellers har din æl været tidligt i denne cyklus. Der er ko nogle der laver knaldpositive æl test når de er gravide :)

Men nu bliver du mødt til at holde os opdateret. Det er da meeega spændende. Er det okay hvis du er gravid? Du skriver selv at I ikke prøver på at få børn, men derfor kan en bette jo godt være mere end velkommen :)

Jeg havde mens d. 19 april, og blødte kraftig i 4 dage, så tror bestemt ikke jeg har været gravid fra sidste cyklus. Vi har kun haft sex 1 gang i denne cyklus, og det vat i onsdags.

Vi prøver ikke, men vi kender risikoen, ved at vi ikke beskytter os bedre, og er jeg gravid tager vi den derfra, Vi lad naturen gåå sin gang :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se den svage streg :) det er vildt tidligt du kan teste positivt hvis det er, men ja det kan jo godt lade sig gøre :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at du er forvirret. :blink

Følger sagen meget spændt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det samme som dig, testede positiv kun 5 dage efter sex. Kunne slet ikke forstå, at det kunne være muligt. Fik den forklaring, at man godt kan teste falsk positiv, fordi kroppen uanset om man er gravid eller ej, danner hCg. I løbet af cyklusen varierer mængden af hCg, så man kan godt lave en falsk positiv, hvis man tester tidligt.

Når det så er sagt, så er jeg meget tæt på min testdag og jeg tester stadig positivt, så jeg regner bestemt med, at jeg er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at tage endnu en test? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER