Verdier

Slimprop...

9 indlæg i dette emne

Er helt i tvivl, men tror måske den er gået.. Havde en meget lang dag igår og tog bl.a. på marked.. Da vi gik derfra fik jeg noget der mindede meget om en ve og havde en tryggen i "understellet" resten af aftenen.. Men tog så også lige i biffen og så en to timer lang film og havde ondt i lænd, baller og lår bagefter.. Puha en dag..

Så her i morges kom der en stor tyk og klar slimklat på papiret da jeg tørrede mig og tænker om det måske kan være den slimprop.. Kan ikke rigtig huske om den gik sidste gang og i såfald, hvordan den så ud.. Og den kan jo gå lang tid før der reelt sker noget.. Men men.. Synes det niver lidt i lænd og mave, og ved ikke om det er jeg bare begynder at "overfortolke" en masse - hvilket jeg nok gør.. Er egentlig ikke så optimistisk omkring at føde før jeg evt. bliver sat igang..

Men ja, mit spørgsmål er, nogen hvor proppen er gået eller ved i hvordan den ser ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne godt være din slimprop der er gået, men detsværre er det ikke et sikkert tegn på at det er ved at være nu.

Min har været gået to gange i løbet af graviditeten, og begge gange har lægen sagt at det ikke gjorde noget da den danner sig igen af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke noget om det :) Men håber da at det er et tegn på at der noget i gærde, og at du kommer til at føde af dig selv inden længe frem for at skulle sættes i gang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ville da være rart at kunne føde af sig selv.. Men nu må vi jo se.. er jo ikke engang indenfor fødselsperioden endnu, så mon dog der sker noget foreløbig.. dry.gif Og mine smerter i dag er helt sikkert nok en reminder til mig om, hvorfor det er jeg skal slappe lidt af.. En "hævner" fra igår.. whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gik min slimprop.. håber det betyder noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende.

Her er der ingen tegn på at fødslen er på vej, er ved at være rimelig utålmodig og irriteret på alle dem der ringer og skriver om der ikke snart sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu gik min slimprop.. håber det betyder noget :)

Det gør det da nok, nu du er så langt.. Sender lidt bd.gif til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sgu ikke helt finde ud af det slimprop noget.. Men her for lidt siden kom endnu en lille klat.. Så min går åbenbart over flere gange.. Var ved JM i dag og der stod bettemanden stadig ikke fast, så der er ikke rigtig tegn på han vil vil ud endnu, men hun synes da det var rart og høre at min krop er begyndt at arbejde for det selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sgu ikke helt finde ud af det slimprop noget.. Men her for lidt siden kom endnu en lille klat.. Så min går åbenbart over flere gange.. Var ved JM i dag og der stod bettemanden stadig ikke fast, så der er ikke rigtig tegn på han vil vil ud endnu, men hun synes da det var rart og høre at min krop er begyndt at arbejde for det selv..

Pudsigt.. jeg fik en næsten lige så stor "klat" i dag som for leden, så tror også min er gået over 2 gange nu.. i libero bogen står der at den glider ud i den sidste uge inden fødsel... (men den så kan gendannes..) så hvis ikke fødslen går igang inden for en uge hvor den er gået, er slimproppen vel så gendannet.. For os skal vi så nok regne fra i dag... hvis ikke skidtet gendannes... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER