lea 1309

det her er lidt vildt

60 indlæg i dette emne

jeg har lige været til MD :kuller og jeg siger ikke noget om vi har været til køns scanning :whistling så siger sygeplejsken til mig !! hvorfor siger du det er en han hele tiden, jo det er fordi min mand og jeg kun kan lave drenge :glad

men hun siger det er en PRINSESSE :loveshower

så nu har jeg ringet ind til københavn hvor jeg er blevet scannet og jeg har fået en ny tid i dag kl.14 :loveshower

nu må vi se om det er en lillebror som de siger ELLER om sygehuset har RET :whistling

jeg lige glad hvad for et køn det er men vil altså gerne vide det for har købt en del drenge tøj :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej for filan da.

Jamen tillykke med lillesøs (måske) eller noget :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er da vildt. I sær fordi jeg synes de plejer at sige, at hvis det er en dreng er det ret sikkert pga tappen - piger er lettere at gætte forkert på fordi det kan være en dreng der ligger og gemmer sig. Troede faktisk at de havde så meget styr på det nu, at de ikke udtalte sig med mindre de var 100 % sikre.

Rigtig meget held og lykke i dag og spændende om det bliver en lillesøster der skal gå i lyseblåt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hold da helt op, det bliver da spændende at se hvad de så siger i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg lidt op at køre fordi det skal jo være en lillebror det ved alle jo :lol :lol har jo sagt vi venter os den 6 dreng :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih glæder mig til en update, det er da vildt spændende hvem der har ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det underligt, jeg troede dem der kønscannede var 100% sikre i deres sag.

Glæder mig til at høre, hvem der har ret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken klinik er I blevet kønsscannet ved?? Jeg var flejnet FULDSTÆNDIG ud, hvis de har sagt det 100% sikkert var modsatte køn, og de tøj fejl - jeg havde skabt mig helt tosset :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOOOOOOW! Ej hvor vildt! Glæder mig til at høre nyt efter klokken 14.

Man hører jo alle de dér historier med at "det lige pludselig var det modsatte køn", og på den ene side gider jeg ikke tage mig af dem, men alligevel var jeg ret glad for at der var enighed ved begge vores scanninger, fordi man ikke kan lade være med lige at have den sidste bid af tvivl i baghovedet.

Men....vildt vildt vildt...Er sikker på at det bliver den mest vidunderlige lille sag uanset kønnet, men kunne da være meget sjovt hvis I også skulle prøve at have en pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor vildt..... Det er ikke smart at se forkert på den måde...... Jeg troede jeg skulle ha en dreng, fik besked på det er en pige, hvis de kom nu og sagde det ikke var en pige alligevel, ville jeg blive såååå ked af det.

Gi lyd så snart du ved noget :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh - spændende!! Ser frem til en update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, er godtnok spændt på en update fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :glad

Venter spændt på update :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vi kommet hjem og det er en PRINSESSE :loveshower :loveshower det her er vildt mærkeligt men vi skal ha en pige :kuller

det var scanningskinikken i københavn :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen :loveshower

Gav de nogen forklaring på hvad der var gået galt sidst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Hvor må det være vildt, at I nu skal til at forholde jer til noget helt andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen :loveshower

Gav de nogen forklaring på hvad der var gået galt sidst?

de undskyldte rigtig meget og jeg fik det gratis med en ny film og billeder :kuller

de ville overveje at sætte det op til uge 17 men det skulle først tages op med hele klinikken både på fyn og jylland før de ville lave det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de undskyldte rigtig meget og jeg fik det gratis med en ny film og billeder :kuller

de ville overveje at sætte det op til uge 17 men det skulle først tages op med hele klinikken både på fyn og jylland før de ville lave det :unsure

Jeg havde simpelthen ikke nøjes med det. Det er bare IKKE okay!! I burde virkelig få mere ud af det!! Det er jo trods alt mange penge man i teorien kan have mistet (Købt forskellige ting i drengefarver osv). De giver jo en 100% sikkerhed!

Men jeg synes godt nok det er vildt, eftersom de jo virkelig tjekker grundigt; Ved os så vi jo skamlæber, og normalt tjekker de jo pungen, og kan se hvis der så er skamlæber!! Så jeg var blevet stiktosset!

Hedder de bare Scanningsklinikken? For så er det da med at få spredt budskabet om at de kan tage fejl!!

Det kan jo have gruelige følger at sige man ved 100% det er et køn, også er det ikke alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt :) Tillykke med at i skal have en prinsesse :)

Myliona: Undre mig over, hvorfor det er vigtigt at informere om at skanningsklinikken kan tage fejl? Det kan alle scanningsklinikker!?! Jeg har en kollega, som blev scannet på sygehuset og ved begge hendes graviditeter tog de fejl af kønnet... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt :) Tillykke med at i skal have en prinsesse :)

Myliona: Undre mig over, hvorfor det er vigtigt at informere om at skanningsklinikken kan tage fejl? Det kan alle scanningsklinikker!?! Jeg har en kollega, som blev scannet på sygehuset og ved begge hendes graviditeter tog de fejl af kønnet... :)

Men scanningsklinikken lover 100% sikkerhed! Hvis de er bare LIDT i tvivl, så får man en ekstra scanning; Og jeg er blevet scannet ved dem. Hvis nu jeg havde fået scanningen efter MD, og de så sagde et køn.. Og siger 100% - så skal de da stå inde for det.

De er da en forretning, og de kan jo ikke "tillade" sig at love noget, også ikke holde det; Det er da beskidt forretning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt. Tillykke med prisessen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men scanningsklinikken lover 100% sikkerhed! Hvis de er bare LIDT i tvivl, så får man en ekstra scanning; Og jeg er blevet scannet ved dem. Hvis nu jeg havde fået scanningen efter MD, og de så sagde et køn.. Og siger 100% - så skal de da stå inde for det.

De er da en forretning, og de kan jo ikke "tillade" sig at love noget, også ikke holde det; Det er da beskidt forretning!!

Jaaa... Joooo :) Jeg kan sagtens følge dig! Meeeen må nok tilstå at selvom om de lover 100% garanti, så ville jeg altid have en usikkerhed alligevel - fordi jeg mener ikke at man kan være 100% sikker. Medmindre man har fået taget en moderkage biopsi, selvfølgelig :)

Jeg ved ikke om det beskidt forretning - men som sagt kan sagtens følge dig! Jeg ser bare med andre øjne på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa... Joooo :) Jeg kan sagtens følge dig! Meeeen må nok tilstå at selvom om de lover 100% garanti, så ville jeg altid have en usikkerhed alligevel - fordi jeg mener ikke at man kan være 100% sikker. Medmindre man har fået taget en moderkage biopsi, selvfølgelig :)

Jeg ved ikke om det beskidt forretning - men som sagt kan sagtens følge dig! Jeg ser bare med andre øjne på det!

Synes du det ville være okay, at en forretning sagde "Ja, den er 100% sikker" fx ved en autostol, også viser det sig den kun er 99,9 procent sikker?? De SKAL da oplyse den lille my af usikkerhed der kan være! Scanningsklinikken kører netop på de siger de giver 100% garanti, ellers får man en ny scanning! Det holder jo ikke, at de så ikke er 100% sikre! Så må de da enten finde nogle der er bedre til at scanne, eller lade være at love den sikkerhed.

Tænk sig, de psykiske følger det kan have.. Ved at have glædet sig til et køn, og have brugt måske 15-20000 kr, fordi de har været 100% sikre; Også står man med en lille Karl i stedet for Karla, og skal ud og købe nyt tøj og nye møbler - Jamen jeg synes bare ikke det er okay, ligemeget i hvilken forretning, at love 100% og med sikkerhed, også er det kun 99,9 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du det ville være okay, at en forretning sagde "Ja, den er 100% sikker" fx ved en autostol, også viser det sig den kun er 99,9 procent sikker?? De SKAL da oplyse den lille my af usikkerhed der kan være! Scanningsklinikken kører netop på de siger de giver 100% garanti, ellers får man en ny scanning! Det holder jo ikke, at de så ikke er 100% sikre! Så må de da enten finde nogle der er bedre til at scanne, eller lade være at love den sikkerhed.

Tænk sig, de psykiske følger det kan have.. Ved at have glædet sig til et køn, og have brugt måske 15-20000 kr, fordi de har været 100% sikre; Også står man med en lille Karl i stedet for Karla, og skal ud og købe nyt tøj og nye møbler - Jamen jeg synes bare ikke det er okay, ligemeget i hvilken forretning, at love 100% og med sikkerhed, også er det kun 99,9 ;)

jamen som skrevet tidligere, jeg kan sagtens følge dig!!! Ingen tvivl! Men synes der er forskel på en autostol og en kønsscanning - det må jeg nok indrømme. Derfor, fik jeg en 100% garanti, til en kønsscanning - så ville jeg stadig tage den scanning med forbehold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at I skal have en lille prinsesse! :loveshower

Hvordan har du det? Altså piger og drenge er jo lige skønne, men hvis det var mig, tror jeg nok at jeg ville have det lidt ... mærkeligt? Håber du er okay :kram2

Mht. klinikken, så skulle de nok overveje deres "slogan" hvis de selv siger "100%", men generelt ville jeg ikke forvente af nogen klinik at de kunne love noget med 100%s sikkerhed. Vi har købt MASSER af blåt og grønt, og jeg synes selv at det var RET tydeligt på 3D scanningen at der var en tissemand, men alle kan jo tage fejl... Jeg tænker at det er en risiko man selv tager, når man vælger at få kønnet at vide på forhånd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER