Myliona

Rundtur på fødegangen, Odense

18 indlæg i dette emne

Der må være nogen herinde, som ved hvornår det er de har rundvisning?

Og hvornår bør man tage afsted til sådan en rundvisning? :)

Har googlet, men det jeg har fundet, er ikke i overensstemmelse med det jeg mener at have fået at vide; Så hvis nu nogen VED noget, så ville det være rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ledt lidt på deres hjemmeside og fundet dette:

Rundvisning (kom fra denne side som nævner åbent hus for forskellige hospitaler i region Syddanmark).

Ellers har hele Odense Hospital vist åbent hus i morgen: http://www.ouh.dk/wm377344

Håber jeg har fundet noget rigtigt, da jeg ikke selv skal føde på Odense :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme jeg har fundet; Og jeg mener bare at have fået et stykke papir, hvor der stod noget andet - derfor jeg tænkte der måtte være nogen af dem som skulle føde i Odense, som vidste noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme jeg har fundet; Og jeg mener bare at have fået et stykke papir, hvor der stod noget andet - derfor jeg tænkte der måtte være nogen af dem som skulle føde i Odense, som vidste noget :)

Ahh, okay. Det er så irriterende når de giver en modstridende information <_<

Men prøv at ring derind og hør ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, okay. Det er så irriterende når de giver en modstridende information <_<

Men prøv at ring derind og hør ad ;)

Sidder på arbejdet, så kan ikke ringe - så må vente til jeg skal til kontrol på onsdag :) Derfor kunne det være fedt hvis nogen herinde vidste "sandheden" :whistling :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at det er fra mandag til torsdag kl.16.00.

Man skal bare møde op i forhallen :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt at det er fra mandag til torsdag kl.16.00.

Man skal bare møde op i forhallen :gravid

Det er også rigtigt. Men jeg synes ikke det er nødvendigt da man ikke opfatter så meget af Stedet alligevel. Men det er bare min mening. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også rigtigt. Men jeg synes ikke det er nødvendigt da man ikke opfatter så meget af Stedet alligevel. Men det er bare min mening. ;-)

Jeg vil bare gerne "se det", har det lidt skidt med ikke at vide hvor man skal henvende sig, hvordan det ser ud osv :) Så jeg skal lige op og tjekke det ud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg ikke føde i Odense, men da jeg skulle have Mille synes jeg det var rart at jeg ligesom havde en fornemmelse af hvad jeg skulle ind til og hvilke omgivelser jeg skulle føde i.. :-) Så kan godt forstå du gerne vil på rundvisning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg ikke føde i Odense, men da jeg skulle have Mille synes jeg det var rart at jeg ligesom havde en fornemmelse af hvad jeg skulle ind til og hvilke omgivelser jeg skulle føde i.. :-) Så kan godt forstå du gerne vil på rundvisning..

Ja, tænker også der er så meget andet at tænke på, så jeg ville bare gå i panik ved tanken om at stå på OUH og ikke lige vide helt præcist hvor jeg skulle henvende mig ;) hehe. Og generelt bare at man ved hvad man kan "forvente" og hvordan det ser ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå dig, men når du ringer derud siger de hvad du skal. Men forstår dig godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, tænker også der er så meget andet at tænke på, så jeg ville bare gå i panik ved tanken om at stå på OUH og ikke lige vide helt præcist hvor jeg skulle henvende mig ;) hehe. Og generelt bare at man ved hvad man kan "forvente" og hvordan det ser ud.

Jeg var til rundvisning derude da jeg ventede Victoria. Det synes jeg var rart...

Også bare for at få stillet sin nysgerrighed omkring udseende af fødestue, maskiner osv osv. :whistling

Jeg regner egentlig også med at tage afsted denne gang, bare for at se det hele igen.

Så jeg føler mig helt klar og forberedt til lillesøsters ankomst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil helt sikkert ogsaa gerne se foedegangen hernede i Italien, for jeg er ikke helt tryg ved stedet, men alternativerne er ikke helt vildt meget bedre....unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til rundvisning derude da jeg ventede Victoria. Det synes jeg var rart...

Også bare for at få stillet sin nysgerrighed omkring udseende af fødestue, maskiner osv osv. :whistling

Jeg regner egentlig også med at tage afsted denne gang, bare for at se det hele igen.

Så jeg føler mig helt klar og forberedt til lillesøsters ankomst :loveshower

Det kan være vi kan lave en babyklar - rundtur derude :) Vi er jo nogle stykker med termin i juni/juli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være en god idé at mødes derude :-) Men skal vi ikke vente en lille måneds tid endnu?

Vi vil også gerne lige derud, netop for lige at have lidt styr på det inden det lige pludselig er NU :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da være en god idé at mødes derude :-) Men skal vi ikke vente en lille måneds tid endnu?

Vi vil også gerne lige derud, netop for lige at have lidt styr på det inden det lige pludselig er NU :)

Det står på hjemmesiden man skal tage til det omkring 6 uger før termin cirka.. så jeg tror jeg tager derud om senest 3 uger.. Men er jo også lige en måned foran hehe :)

Så tager afsted senest sidst i maj, men det er jo også om en lille måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rart sted. Håber I får ligeså fantastisk en jordemoder som jeg havde. Hun var verdensklasse i mine øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rart sted. Håber I får ligeså fantastisk en jordemoder som jeg havde. Hun var verdensklasse i mine øjne.

Jeg har en rigtig god jordemoder nu... :) Hun hedder Christina. Har også en Christina til fødselsforberedelse, og hun er også rigtig fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER