Nitzen1987

Paradise Hotel Reunion

57 indlæg i dette emne

Jeg har ikke fulgt med i Paradse Hotel i denne sæson, men har set de forgående 4-5 sæsoner, så blev lidt nysgerrig efter at se hvem der kom med her i Reunion og se hvad det lige gik ud på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det nu selvom jeg virkelig VIRKELIG burde gå i seng...

Er så træt af at det bliver vist så sent :prik (og samtidig for tidligt på eftermiddagen til at jeg kan nå at se det der :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg burde også gå i seng i stedet for at se det... Eftermiddagsafsnittene er da heller ikke noget ved, der censurer de jo en god del af hvad der bliver sagt ud :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ikke andre, der følger med i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg gør :-)))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, underligt nok følger jeg ikke med...... Jeg tror lissom jeg var mættet af den sæson som lige er slut :)

Og desuden mangler jeg bare så mange af de "bedste" i reunion programmet....... Det er som om de kun har castet "kaos" deltagerne, og alle de gode blev slet ikke inviteret.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det skam også.. Man kan godt mærke de har været der før og er godt kampklare..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ser det også - selvfølgelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det også - eller jeg skal lige have fulgt op, vi har ikke haft tv lidt over 2 uger da vi er flyttet. Men jeg optager det :whistling for det er ikke hver aften jeg kan holde mig vågen :unsure når jeg skal på job.

Og desuden mangler jeg bare så mange af de "bedste" i reunion programmet....... Det er som om de kun har castet "kaos" deltagerne, og alle de gode blev slet ikke inviteret.....

Jeg tror ikke det er alle der er interreseret i at være med. Jeg mangler fx Gleager. Men sidste år da de havde after dark, synes jeg de snakkede om han slet ikke vill have noget med det at gøre mere. Så det handler nok meget om hvem de kan få til at være med igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg savner også nogen, men jeg ved at en del har sagt nej og nogle af dem der faktisk har sagt ja kom ikk med alligevel :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også med, og hepper på at Rasmus vinder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også med, og hepper på at Rasmus vinder :glad

:ditto Og så håber jeg på at Samantha ryger UD, jeg synes hun er SÅ streng og uretfærdig, det er lige så jeg krøller mine tæer når hun får et af sine udbrud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved hvem der ryger ud idag :whistling og jeg blev rimelig glad :)

Jeg håber at Rasmus vinder, han er helt sig selv og så fantastisk når han går på dyrejagt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved hvem der ryger ud idag :whistling og jeg blev rimelig glad :)

Jeg håber at Rasmus vinder, han er helt sig selv og så fantastisk når han går på dyrejagt :loveshower

Uh, jeg er SÅ nysgerrig :P Men VIL ikke vide det før i aften :P

Og jeg håber også at Rasmus vinder :) Og ja, han er bare herlig når han er sammen med dyr (minder faktisk lidt om min mand, der også bare bliver helt barnlig glad ved nærkontakt med dyr :kuller)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Og så håber jeg på at Samantha ryger UD, jeg synes hun er SÅ streng og uretfærdig, det er lige så jeg krøller mine tæer når hun får et af sine udbrud <_<

Helt enig med de damer, Rasmus skal vinde :D Og Samantha er bare en BIIIIP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi kunne jo lave en lille gætteleg:

Hvem ryger i aften (hvis man allerede ved det så siger man det man gættede på inden man så afsnittet) ??

Jeg troede at det var Daniella og Pernille..

TAK for info, den var ikke ret smart skrevet, så ved vi jo det ikke er dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også på Rasmus :glad men er ved at få pip af Jeanette, så håber at hun ryger i aften, men det gør hun jo nok ikke så længe Türker er der... Så tror også, at en af tvillingerne ryger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh nej?? Det ved i ikke.. Jeg siger bare hvad jeg troede inden afsnittet..

Jeg kan godt følge at selvom du troede det, så ved vi ikke om du blev overrasket eller fik ret... :) Men kan vi ikke godt lade være med at lave gættelege eller andet, der muligvis kunne træffe ved et uheld at give unødvendige hints om, hvad der sker? :kram2 (eller I kan lave en potentiel spoiler-tråd, hvor "modige" kan gætte med, mens vi andre kan læse i denne tråd "sikkert" uden at risikere at få afsløret noget ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikk lige se problemet.. Jeg har ikk afsløret andet end mine egne tanker, men det er nu slettet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev faktisk overrasket over at Samantha røg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER