Faith_2012

Trænger til at sige det højt...

30 indlæg i dette emne

Shit.... Jeg tror jeg er blevet gravid...

Åh det er så dumt altså!............ Vi er så vilde med hinanden, og får bare ikke tænkt os om :rolleyes Vi er enige om at vi gerne vil have et barn mere - men ikke nu... først om et par år...

Føler mig som en uansvarlig teenager lige nu... :huh

Såk

har bestilt nogle teste på nettet, som gerne skulle komme i morgen.... pray for meeee :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist første gang herinde, at jeg har krydset fingre for at nogen IKKE er gravide :lol

Men krydsede fingre, det får du!!! Jeg håber for jer, at I slipper :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jamen hepper på 1 streg så :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig ( selvom det nyt) og håber på du ikk er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Velkommen til.. ligemeget hvad testen viser, så håber jeg du bliver glad for resultatet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, tak.. hvor er det bare dejligt med lidt opbakning.. det trænger jeg virkelig til *suk*....

Nu må vi se hvad testen siger i morgen.. jeg har bare den der umiskendelige tyngdefølelse... Det er bare sådan en indre fornemmelse.. Sådan var det også de andre gange... Så jeg håber virkelig, at det bare er fordi jeg bilder mig selv en masse ind, fordi jeg er lidt nervøs for om det nu er sket...

En ting er sikkert. Hvis jeg ikke er gravid nu, så passer vi virkelig godt på i fremtiden... Jeg ville aldrig afbryde en evt graviditet.. Hvis det sker, så er det meningen det skal ske - og vi ønsker os jo et barn mere.. men vil bare gerne vente lidt altså....

Åh altså, jeg har bare så mange tanker i hovedet.. Har ingenting sagt til ham endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha... Jamen du får et par :goodluck her fra også!

Men det lyder dog som om beslutningen er truffet lige meget hvad - det er bare dårlig timing!!! Giv endelig en up-date!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha... Jamen du får et par :goodluck her fra også!

Men det lyder dog som om beslutningen er truffet lige meget hvad - det er bare dårlig timing!!! Giv endelig en up-date!!!

Puha.... Har bare hænderne fulde med det barn jeg er på barsel med lige nu :biglove Så jo, det er dårlig timing... :blush Men jeg tror stærkt på at der er en mening med alting... Jeg skal bare lige synke og trække vejret engang... Har bare brug for at tænke højt lige nu. Jeg vil ikke involverer min mand før jeg ved besked.. Og jeg kender ham godt nok til at vide han vil føle ligesom jeg gør lige nu... Overvældet.. men glad hvis vi skal være forældre igen allerede...

Jeg skriver når jeg kender resultatet af testen i morgen. Posten plejer at komme imellem 9 og 9.30 i hverdagene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder også hårdt hvis du allerede går på barsel!

Jeg krydser for dig ;) og så venter jeg spændt på at høre resultatet imorgen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med test resultatet.

Jeg kan ikke lade være med at syns du lyder som en heldig, forelsket kvinde med en dejlig mand. Så mon ikke I klarer den hvis der alligevel er flere streger på testen end I lige ku ønske jer lige nu. Men håber det går som du ønsker.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom posten endelig....... puha

Går ned og tømmer postkassen nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå.. De var ikke med i dag... Fik ellers en email, at nu var de sendt... øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryder, hva jeg nu kan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh - krydser fingre for at posten leverer i morgen så og at testen kun viser 1 streg :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kram

Det håber jeg virkelig også.. Åh det er så dumt at stå i den her situation.. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også alt hvad jeg kan.

Hvis du boede i nærheden, måtte du da gerne få en af mine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck Håber du får det svar du ønsker!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra mødregruppe og har kigget på testen fra i morges: Negativ :)

Har stadig samme symptomer, så ved ikke helt om jeg er overbevist endnu, men jeg ved faktisk ikke hvornår jeg kan forvente min næste mens da jeg først lige har fået den tilbage efter sidste fødsel for 3 mdr siden...

Håber den forbliver negativ. Det ville være det bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh... testen her til morgen viser skyggen af en streg.. Det er samme mærke som den jeg testede med i går.. Kan ikke fange den på kamera, men der er klart en kontur der hvor stregen ville komme hvis den var positiv.. Det var der ikke i går.. Holdte de 2 teste op imod hinanden, og man kan godt se forskellen..

Prøver igen i morgen og ser om der sker en udvikling...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh åh :( :kram

Hvor langt er du henne, HVIS du er gravid? (Det er helt mærkeligt at håbe på, men) måske kan det nå at være en bio?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sidste mens var i starten af den her måned - men jeg kan ikke huske den præsise dato.. Den var meget kort og underlig (1 dag med normal blødning og så ebbede det ud - så kun 3 dage ialt), men jeg ammer også og det er kun et par måneder siden jeg fødte sidst, så det har nok indflydelse på det...

Så jeg vil gætte på under 4 uger.. nok 3+ et eller andet.. og det passer også med hvornår jeg begyndte at få det underligt.. Det er en 5 dage side, rundt regnet.. mine bryster er blevet "tungere" og jeg har været utilpas på forskellige tidspunkter igennem dagen i små 3 dage nu.. Jeg har været rigtig træt i en lille uge.. mere end jeg plejer.. og nu synes jeg også jeg render på wc hele tiden, fordi jeg føler jeg skal tisse...

Men jeg ved også at det kan være ren indbildning... Måske jeg føler noget der ikke er der, fordi jeg tænker meget på det lige nu?

Om ikke andet så vil jeg få vished inden for de næste 2 døgn.. For hvis jeg rent faktisk er blevet gravid, så dukker stregen op enten i morgen eller i overmorgen, når jeg nu synes jeg kan ane noget på den test jeg tog i morges..

*suk* hvad skal jeg dog sige til min mand... åh altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha :kram

Håber på det bedste, men en skyggestreg er jo.. Ja.. Skulle til at skrive altid et "godt tegn".. Men det er jo så skidt her..

Håber det er en fejl i testen.. Og håber du så får din menses snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der bliver godt nok ikke lang tid i mellem så... Kan godt forstå det virker uoverskueligt... Håber for dig at den ikke er der, men synes helt sikkert du skal have inddraget din mand ligemeget hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Hvad er det endt med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER