Faith_2012

Trænger til at sige det højt...

30 indlæg i dette emne

:goodluck håber den er negativ! :)

Hvordan ser det ud med testen idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det endte med - en semi positiv test.... og en ordenlig omgang mens :rolleyes

Gik simpelthen og havde det så skidt.. kvalme, mens smerter, tunge bryster og tyngen i underlivet og den sidste test var så tydelig, at jeg godt kunne holde den i stragt arm og stadig se den... Så jeg snakkede selvfølgelig med min mand, og viste ham testen... Den næste morgen begyndte jeg at bløde, og jeg bløder ret kraftigt lige nu.. Så, måske var der noget?

Jeg er både lettet og skuffet.. lidt underligt at have det sådan - for på den ene side, så ville det bare blive vanvittig hårdt! men på den anden side, så er ethvert barn et lille mirakel og det havde været velkomment og elsket selvom der kun ville have været et år imellem de 2 yngste så :P

Nu passer vi bedre på i fremtiden.. Det duer ikke at vi er så sløsede med præventionen, for der kan jo rent faktisk komme et barn ud af det - og når der gør, så skal det for vores egen skyld helst være planlagt, så vi har tiden og overskuddet og kan nyde graviditeten uden alt for mange bekymringer og stress :)

Tak for alt jeres heppen, det virkede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt at mens kom, når det trods alt, var det i ønskede mest.

Håber i senere er klar til en mere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det endte med - en semi positiv test.... og en ordenlig omgang mens :rolleyes

Gik simpelthen og havde det så skidt.. kvalme, mens smerter, tunge bryster og tyngen i underlivet og den sidste test var så tydelig, at jeg godt kunne holde den i stragt arm og stadig se den... Så jeg snakkede selvfølgelig med min mand, og viste ham testen... Den næste morgen begyndte jeg at bløde, og jeg bløder ret kraftigt lige nu.. Så, måske var der noget?

Jeg er både lettet og skuffet.. lidt underligt at have det sådan - for på den ene side, så ville det bare blive vanvittig hårdt! men på den anden side, så er ethvert barn et lille mirakel og det havde været velkomment og elsket selvom der kun ville have været et år imellem de 2 yngste så :P

Nu passer vi bedre på i fremtiden.. Det duer ikke at vi er så sløsede med præventionen, for der kan jo rent faktisk komme et barn ud af det - og når der gør, så skal det for vores egen skyld helst være planlagt, så vi har tiden og overskuddet og kan nyde graviditeten uden alt for mange bekymringer og stress :)

Tak for alt jeres heppen, det virkede :lolhit

Jeg kan virkelig godt forstå dine blandede følelser, sådan vil jeg også selv have det tror jeg - men trods alt så kan i nu få lov til at planlægge det lidt bedre. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER