Sandie

Allerede frygtelig utålmodig

16 indlæg i dette emne

Ej hvor er jeg allerede nåede til der hvor jeg bare ikke gider mere.. gider slet ikke muligheden at gå over tid, så kan der jo være 4 uger tilbage.. vil bare gerne have bebs snart kommer ud. Træt af smerter.. irriteret over bebs ikke er sunket ned i bæknet endnu, som betyder der sikkert er et godt stykke vej endnu, eller skulle vandet gå, skal jeg ringe efter falck, så selv om det sikkert ikk sker, gider jeg ikke at tage så langt fra hjemmet.

Hvad med jer? er i ved at være spændte ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er i morgen 36+0 og er også ved at være godt træt af at være så besværet! Troede jeg skulle tisse ofte før, men skal da love for der lige er blevet ganget op på den konto den sidste uges tid <_< Føler mig som en flodhest når jeg bevæger mig rundt, og vil bare gerne have min krop tilbage :( Og så er jeg ikke mindst vildt spændt på at møde bettemanden!! Har godt nok ikke lyst til at føde sådan liiige nu, da jeg gerne vil have det sker i normal fødselsperiode, men den måtte nu gerne snart træde i kraft!

Samtidig er jeg dog også lidt sådan "skræmt" for hold da op, hvor er det alligevel tæt på! Og det er vores første, så det er det totalt ukendte vi går i møde.. Hvordan mon det bliver at føde, hvad er han for én ham derinde, hvordan vil vi klare den overvældende omvæltning vi skal ud i, hvor hurtigt lærer vi at læse hans signaler osv osv osv......

Er et stort virvar af mixed emotions og hormonerne raser :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ved at være godt utålmodig! Er idag 37+1 og føler mig som en hval! Også får jeg ikke sovet meget om natten eller om dagen for den sags skyld. Har de sidste dage og nætter haft mange plukveer som har holdt mig vågen. + jeg har så ondt nederst i bækkenet fordi han står langt nede og trykker på det hele..

Så vil meget gerne snart have det overstået! Bliver spændene at høre hvad JM siger på onsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo lidt efter jer andre. Kommer jo nok først til at føde i juni.

Men jeg syntes at hun er ved at være tung at bære på, ville gerne hægte maven af og bære den i mine arme lidt.

Men vi glæder os helt vildt til at se hende.

Når jeg siger højt at der er 38 dage, synes jeg det lyder af længe, men når jeg tænker fem en halv uge, synes jeg ikke det lyder af ret meget.

Vi skal til jordemoder i morgen, så vi er spændte på at høre hvad hun skyder hende til vægtmæssigt. Spænende :loveshower

Bagefter skal vi til rundvisning på fødegangen, spænende. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bestemt ikke utålmodig endnu :) jo jeg er mega træt af smerter, mangel på søvn, vralte rundt som en stor flodhest osv.. men jeg er lige gået på barsel i fredags, og den vil jeg altså nå at nyde.. har 1000 praktiske ting jeg gerne vil have ordnet inden han kommer ud til os.. idag har jeg fået købt det sidste ind, men så har manden været på loftet efter autostolen, den var så total besat af mug/svamp klam agtig, så vi skal ud og have en ny, det er da ihvertfald vigtigt at nå inden han melder sin ankomst ;)

om et par uger, så er jeg garanteret ved at være både klar og utolmodig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke utålmodig, men ser frem til jeg når uge 37.. Så måske min tålmodighed slipper op der, da jeg så er indenfor fødselsperioden.. Men jo, jeg vil have min krop tilbage, ikke have ondt, sove normalt uden det gør ondt hver gang man vender sig, ikke være så besværet i alt man foretager sig osv.. Men kan sige 5 uger imorgen til termin, og synes faktisk ikke det lyder så voldsomt endda, så tror jeg klarer den :)

Nu er jeg bare spændt på scanningen onsdag og JM, for høre om vægt og om han har fået vendt sig.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan vidst høre jeg lidt alene om være utålmodig.. men jeg har 13 dage tilbage inden termin, og det er heller ikke fordi jeg vil have bebs kommer ud lige nu, vil rigtig gerne n¨¨ til 39+ da jeg skal til min niece dåb på søndag og skal være fadder, og vil da gerne lige have en uge mere på barsel, men kan bare mærke med de tusinde ting vi skal i Maj at jeg ikke orker at gå alt for lang tid over tid.. ;) man er vel planlæggermenneske, så lidt irreterende man ikke kan planlægge fødsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror når jeg kommer lige så langt som dig, så stopper min tålmodighed nok også.. Har lige min datters fødselsdag på fredag og masser af gæster i weekenden jeg lige skal have overstået, men så er jeg nok også klar til lillebror kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 37+1 og hun må gerne komme NU.

Jeg blev påkørt på min cykel for 3 år siden, og fik et brud på halebenet, som jeg virkelig mærker til nu, skal bare ikke lave noget før jeg har så ondt at jeg ikke kan rejse mig fra sofaen eller gå særlig langt før jeg får rigtig ondt....... Gudskelov kan jeg stadig cykle, det går ikke hurtigt men frem kommer jeg da.

Lillepigen har til de sidste mange kontroler ligget med hovedet nedaf, og da jeg var til jordemor i sidste uge sagde hun at hun ligger så hun kan rykke med hovedet meget lidt frem og tilbage, men ikke op og ned, så det virker som om hun er ved at gøre sig klar til at komme ud, og hun skal da være mere end velkommen.

Søde Sandie, du er ikke alene om at være utålmodig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også helt vildt utålmodig, har kun 11 dage til termin og de kan kun gå for langsom. Glæder mig til at få min krop igen, ikke svede som en gris, vralte som en and osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 dage tilbage... et 1-cifret tal... waaauw... og ser stort frem til JM besøg på mandag for håber virkelig bebs bare har rykket sig bare halvt ned i bæknet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under 10 dage...såååååååå vildt. Åh, glæder mig rigtig meget til at se h*n.

Spændende hvad det bliver, har Nadja sagt hvad hun ønsker sig? eller hvad hun tror det er ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under 10 dage...såååååååå vildt. Åh, glæder mig rigtig meget til at se h*n.

Spændende hvad det bliver, har Nadja sagt hvad hun ønsker sig? eller hvad hun tror det er ?

Under hele graviditeten når vi har spurgt hende om hun tror et en pige eller dreng, siger hun altid nej til begge ting og siger det er en baby ;)

Lige pt går hun meget op i om baby har en tissemand og det har den siger hun, men hun går meget op i det med om folk har tissekoner eller tissemænd, og hun leger tit hun har tissemand, så tror bare det hendes flip for tiden :)

JEg bare selv så spændt om det en dreng eller pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste i med Nadja, at hun var en pige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste i med Nadja, at hun var en pige?

Ja det gjorde vi, betalte os til det lige efter MD scanningen da sygehuset ikke kunne sige det. vi ville vildt gerne vide den gang.. denne gang synes vi det kunne være sjovt at overraskes da vi jo egentlig ikke skal købe nogle nye ting, og vi havde malet bebs værelse for mange måneder siden i en neutral farve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh etcifret nedtælling :glad Hvor er det spændende hvornår h*n melder sin ankomst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER