Annaperenna

Skal snart igang

18 indlæg i dette emne

Hej Piger

Vi skal giftes igen til aug. og starter op på projekt baby nr. 2 der

meeeen jeg står nu og overvejer p-ring indtil da da jeg gerne vil kunne passe kjolen. drikke vin etc. på min bryllupsdag men jeg er bare så bange for at det ødelægger min hormonbalance så det kommer til at tage lang tid at gå i nul så kroppen bliver klar til at blive gravid? Jeg har nemlig ikke haft prævention siden jeg fødte og ved ikke om det er værd at bruge p-ring de 3 mdr. jeg kan nå inden brylluppet eller om vi bare skal forsøge at være forsigtige som vi har gjort hidtil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forsøg at være forsigtige som hidtil, for så ved du hvordan din krop er når i skal igang... :) og held og lykke med bryllup og PB :goodluck

Jeg smed p-piller her til nytår efter at have taget dem i nok ca. 8 år...og fortryder nu at jeg ikke bare smed dem sidste år så min cyklus ville være normal nu.... suk... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville ikke turde få en p-ring i den korte periode... Var jeg dig, så ville jeg sige kondommmer og forsigtighed ville være vejen frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, hvor er det spændende med planer om en lillebror/søster til Carl :biglove

Og så mht. dit dilemma, så tror jeg selv jeg ville fortsætte den forsigtige stil, og evt. bruge kondom (kondom, måske bare den sidste måned op til brylluppet, så man med god samvittighed kunne drikke champagne ;) )..... I stedet for at starte op med p-ring, og risikere det påvirker cyklus og krop mere end ønsket :)

Og så et tillykke med det forestående bryllup også :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo jordens nemmeste dreng, så vi tør godt prøve igen.... Jeg tror altså også jeg lader være med at bruge den p-ring !!

Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer med koret, forsigtighed/kondom frem for p-ring. Det er nok ikke værd at risikere hormonforstyrret krop nu når i ved i alligevel vil begynde på at få nr 2.

Men held og lykke med både bryllup og PB! :glad

P.s. er det rigtigt der skal stå "vi skal giftes igen"? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var skimse nemt at hjælpe dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og lige en tilføjelse, så kan sådan en p-ring jo give hormonforstyrrelser ala bumser, fedtet hår osv op til brylluppet, det ville jo være træls...

Pøj pøj med jeres store dag og projekt bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare sige hvor er det fedt i skal igang med nummer to :) Held og lykke.

Tror det er en god beslutning ikke at starte med p-p-ringen... Ved ikke selv hvilken prævention vi skal bruge nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de andre piger og vil bare lige ønske held og lykke med både bryllup og PB nr 2! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer med koret, forsigtighed/kondom frem for p-ring. Det er nok ikke værd at risikere hormonforstyrret krop nu når i ved i alligevel vil begynde på at få nr 2.

Men held og lykke med både bryllup og PB! :glad

P.s. er det rigtigt der skal stå "vi skal giftes igen"? :blink

Kan jeg svare på... JA det er rigtig... de blev borgeligt viet da hun var gravid med Carl... Og hun var den smukkeste skønne gravide brud :)

Og Anna... Held og lykke med PB... :) Stort tillykke med det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød Trine og WOW tillykke med maven!!! Sejt!!!

Ja vi skal have det stoooore bryllup og mine dyre dyre skræddersyede Jesper Høvring egner sig bare ikke til gravid mave!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød Trine og WOW tillykke med maven!!! Sejt!!!

Ja vi skal have det stoooore bryllup og mine dyre dyre skræddersyede Jesper Høvring egner sig bare ikke til gravid mave!!

Tak søde... Ja det kom jo bag på os herhjemme, for har jo altid fået at vide at jeg nok ikke kunne selv og skulle i behandling osv..: Så det havde jeg jo lidt bildt mig selv og manden inde også... Så da jeg testede efter en god fødselsdagsdruktur så var jeg sq en kende chokeret ;) Manden troede jeg havde set et spøgelse eller noget... Han siger jeg bare var bleg og rystede mens jeg pegede på testen... Kunne kun sige "Er det kun mig der kan se den...? Er det kun mig der kan se den...! Den der...!!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er du sød Trine og WOW tillykke med maven!!! Sejt!!!

Ja vi skal have det stoooore bryllup og mine dyre dyre skræddersyede Jesper Høvring egner sig bare ikke til gravid mave!!

Uhhh, Jesper Høvring lyder da bare for lækkert! :glad Ja, så kan godt jeg godt forstå at i skal have et andet bryllup for sådan en kjole skal man da bare få brugt mindst 1 gang i livet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor fedt Trine..

Tinkerbell, ja det er mega luksus- jeg elsker min kjole!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok også bedst slet ikke at blive gravid inden brylluppet, tænk hvis nu du denne gang får kvalme og evt. kaster op, det ville ikke være fedt op til brylluppet eller på selve dagen.

Spændende at I skal i gang med nr. 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er HELT enig med dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok også bedst slet ikke at blive gravid inden brylluppet, tænk hvis nu du denne gang får kvalme og evt. kaster op, det ville ikke være fedt op til brylluppet eller på selve dagen.

Spændende at I skal i gang med nr. 2 :)

Det gjorde jeg, og tro mig det kan IKKE anbefales :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER