Natascha Arnvig Nielsen

Str på baby i uge 35

9 indlæg i dette emne

Har idag været en tur oppe på fødegangen pga mindre liv, men heldigvis var der ikke noget :loveshower

Men hun mærkede på maven, og skønnede baby til at være 2700 - 2800 og jeg tænker bare :unsure :unsure

Hvad var jeres baby skønnet til da i var i uge 35??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har idag været en tur oppe på fødegangen pga mindre liv, men heldigvis var der ikke noget :loveshower

Men hun mærkede på maven, og skønnede baby til at være 2700 - 2800 og jeg tænker bare :unsure :unsure

Hvad var jeres baby skønnet til da i var i uge 35??

Det er helt normalt :)

De vokser mellem 100 og 200 gram om ugen i de sidste uger, så du har 5 uger igen, så dit barn tager mellem 500 gram og 1 kg mere på, også kan det jo godt passe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i uge 35 og Sofie vejede 2900 gram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min Libero bog står der at baby vejer ca. 2500 gram og for uge 26 ca. 2800 gram, så jeg synes da, at det lyder meget normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også er helt normalt, vi har jo ikke så langt igen ;)

Jeg føler min er KÆMPE stor nu og at han slet ikke kan være derinde mere, så er så småt begyndt virkelig at glæde mig til fødsel og få ham ud til os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet en scanning, da jeg var 35+2. Der blev baby skønnet til at veje 2790 gram, og det var helt inden for normalen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bebs blev skudt til 2400 g da jeg var 33+5. Skal til Jm på onsdag 35+3 og er super spændt på hvor stor han ca. er blevet, for jeg følger godt nok at der snart ikke er mere plads. Godt der ikke er så lang tid igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bebs blev skudt til 2400 g da jeg var 33+5. Skal til Jm på onsdag 35+3 og er super spændt på hvor stor han ca. er blevet, for jeg følger godt nok at der snart ikke er mere plads. Godt der ikke er så lang tid igen :loveshower

Jeg skal også afsted på torsdag og er virkelig også spændt på hvor stor han er.. Har ikke mere plads og gøre med snart! Er fuldstændig strammet op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at str på babyen altså er meget nomal.

Blev bare sådan lidt :unsure

Der står i den uge for uge der er her på babyklar at baby vejer ca 2500 i uge 35

Men ud skal hun jo nok komme, på den ene eller anden måde :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER