fuglemor

Kravlegård ??

12 indlæg i dette emne

Går og overvejer at købe en kravlegård til at have stående i stuen. Mest for at beskytte den lille mod to store søskende som tumler rundt.. Har i andre gjort jer nogen tanker om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også have kravlegård.. Og det er mest fordi vi har to hunde og det er rart og vide at lille bror ligger uden at blive trampet på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte kravlegård til den første pga vores hunde. Og lillesøster havde også stor glæde af den både pga hundene men også fra storesøster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en sansegynge istedet for kravlegård og den kan anbefales :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en kravlegård til vores søn. Grundet hunden og at der er fodkoldt i vores stue. Vi var glade for den og den bliver fundet frem igen når nu lillebror kommer til verden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft kravlegård til begge drengene degradering har vi været glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ikke kravlegaard paa listen, men vi har faaet tilbudt at overtage en fra min veninde og min mor gjorde mig opmaerksom paa vores kolde stengulv og vores udehund, som nogle gange er oppe hos os og droener rundt og leger. Kusine paa 3 er ogsaa ret vild, saa hvis hun er her, saa er han ogsaa sikkert placeret i kravlegaarden. Nu faar vi se, hvor meget vi kommer til at bruge den, men er nu glad nok for at have den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte kravlegård til Victoria, men brugte den ikke så meget..

Det var mest når jeg skulle tisse eller ordne noget hurtigt. Hun lå ikke bare i den, på et tæppe.

SÅ lå hun gerne på gulvet i stedet - men vi havde så heller ingen søskende eller dyr :)

Jeg tror dog at vi kommer til at bruge den meget til lillesøster.

Nu har vi Victoria, så vi kan ikke bare lægge lillesøster, på et tæppe på gulvet, som vi gjorde med Victoria.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner ikke med at købe en til nr 3. Haqr ikke have til de andre, men har heller ikke dyr eller kolde gulve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker netop også når de to store har fuld knald på gennem stuen, så er det fedt at hun vil ligge sikkert. Har gulvvarme og ingen dyr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lånte en til nummer to, hvilket vi fik anbefalet af sundhedsplejersken, da vores dreng ikke var så glad for at ligge på maven. Den kunne komme op i højden, så han bedre kunne følge med i hvad vi lavede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lånte en til nummer to, hvilket vi fik anbefalet af sundhedsplejersken, da vores dreng ikke var så glad for at ligge på maven. Den kunne komme op i højden, så han bedre kunne følge med i hvad vi lavede.

En anden god pointe - de er jo ofte ret langt nede, de smaa. Det med hoejden kan ogsaa hjaelpe mors ryg, naar babvy skal tages op og laegges ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER